kite loope........

Lude

Berichten: 1420
Antwoord #25 December 02, 2009, 18:25:40
edit2Rapporteer  
volgensmij is dat alleen de kite die je ziet (klapt op een gegeven moment ook open).. die produceert blijkbaar genoeg weerstand om de rode dit gedrag te laten vertonen..

edit: 1:15 gooit hij zich los volgensmij.. maar is wel erg klein allemaal om zeker te zeggen Smiley
Lex

Berichten: 4827
Antwoord #26 December 02, 2009, 23:03:46
edit2Rapporteer  
Wat is het nut om je voor een loopende kite te gooien met al zijn lijnen er achteraan als er toch geen persoon meer aan de kite hangt? Dan maak je enkel maar een gevaarlijke situatie. Het zijn maar kites hoor, je leven wagen om die kites te redden is echt onnodig.

Ik dact dat te zien dat er nog iemand aanzat..zo niet heb ik niks gezegd Smiley
timbo

Geen avatar

Berichten: 1
Antwoord #27 December 02, 2009, 23:16:17
edit2Rapporteer  
Op 1:15 doet die kerel zijn harnas af zo te zien. Heb ik ook een keer moeten doen toen iemand zijn kite perfect door mijn lijntjes stuurde. Hij gooide m los en ik zat met 2 onbestuurbare flippende kites en mijn safety deed het gewoon NIET! Uiteindelijk gewoon maar harnas uit gedaan als laatste redding. Achteraf meteen een nieuwe leash gezocht!
Jeromez

Berichten: 3323
Logs: 0 | 427 uur
Antwoord #28 December 03, 2009, 19:59:53
edit2Rapporteer  
volgens mij heb ik deze movie al eens vaker voorbij zien komen
« vorige volgende »
Ga naar:  


© 2002 - 2024 Kitehigh

Sorry, the copyright must be in the template.
Please notify this forum's administrator that this site is missing the copyright message for SMF so they can rectify the situation. Display of copyright is a legal requirement. For more information on this please visit the Simple Machines website.