vakantiemaatje(s) gezocht voor 15 dagen el gouna/prasonisi

rikjonker

Berichten: 258
Maart 29, 2009, 16:10:24
edit2Rapporteer  
Ik zou graag van 22 juni t/m 3 juli naar (plus minus) naar el gouna of prasonisi gaan, maar al mijn kitemaatjes hebben net een huis gekocht of hebben een poepfabriekje gehad. Zoek dus iemand of meerdere mensen die in deze periode ook naar el gouna of prasonisi willen. Ik ga het horen

Groet, Rik
DaRe

Berichten: 125
Antwoord #1 Maart 30, 2009, 09:50:34
edit2Rapporteer  
Rik, gezien de ontwikkelingen in je kennisenkring ben je 25+? Ik zou best naar Rhodos willen maar Prasonisi en El Gouna hou ik geen 15 dagen vol. Beide plaatsen is niks te beleven naast het kiten.
Mocht je nu zin hebben om te kiten rond Rhodos stad met tripjes naar Prasonissi dan heb ik er wel oren na!
Molliebollie

Berichten: 1243
Antwoord #2 Maart 30, 2009, 14:49:41
edit2Rapporteer  
Rik, gezien de ontwikkelingen in je kennisenkring ben je 25+? Ik zou best naar Rhodos willen maar Prasonisi en El Gouna hou ik geen 15 dagen vol. Beide plaatsen is niks te beleven naast het kiten.
Mocht je nu zin hebben om te kiten rond Rhodos stad met tripjes naar Prasonissi dan heb ik er wel oren na!

Dat laatste ben ik ook zeker van plan ... alleen dan vanaf begin augustus tot half augustus (15 dagen). Kan alleen voor Prasonisi weinig accomodaties en aanbiedingen vinden ...
mar_82

Geen avatar

Berichten: 1
Antwoord #3 Maart 30, 2009, 18:00:05
edit2Rapporteer  
Hoi, lijkt me een heel leuk plan.
is een beginnende kiter ook welkom??
DaRe

Berichten: 125
Antwoord #4 Maart 30, 2009, 19:36:56
edit2Rapporteer  
@Molliebollie , er zijn wel goede accomedaties in kiotari (http://www.vakantiereiswijzer.nl/vakantie/reactie_plaats/524/) das 30 km van Prasonissi, dus elke dag met de scooter tuffen. Met de auto is het een uur rijden vanuit Rhodos stad. Ook prima te doen, en is geen vervelende rit. Maar op zich moet je je niet blindstaren op Prasonissi , het is overvol en het aflandig vlakke gedeelte zit vol en echt vol met windsurfers.
Mocht er daar een windsurf verbod komen dan is het paradijs op aarde!
rikjonker

Berichten: 258
Antwoord #5 Maart 30, 2009, 19:37:59
edit2Rapporteer  
Rik, gezien de ontwikkelingen in je kennisenkring ben je 25+? Ik zou best naar Rhodos willen maar Prasonisi en El Gouna hou ik geen 15 dagen vol. Beide plaatsen is niks te beleven naast het kiten.
Mocht je nu zin hebben om te kiten rond Rhodos stad met tripjes naar Prasonissi dan heb ik er wel oren na!
Ik ben 31. Ik snap je punt. 15 dagen non stop kiten gaat ook vervelen (dagje herstel voor het lichaam kan zo ie zo geen kwaad). Wat mij betreft is een andere lokatie op Rodos ook prima als we een auto huren, zodat we een aantal keren naar prasonissi kunnen. Alleen rodos stad lijkt me wat ver (+ 3 uur rijden naar prasonisi), dan zal je ergen op het midden van het eiland moeten gaan zitten.

Wat mij betreft is iedereen welkom beginner of niet. Als je maar een beetje verantwoordelijk bent; geen zin om iemand van de rotsen te schrapen en naar het ziekenhuis te brengen omdat ie zonodig vlak bij de kant een nieuwe truuk aan de crowd wilde laten zien.

DaRe

Berichten: 125
Antwoord #6 April 03, 2009, 23:21:41
edit2Rapporteer  
Hey Rik, dan komen we kwa leeftijd en kite instelling aardig overeen :-) Ik heb een auto gehuurd en vanaf Rhodos stad ben je in 1,15 uur op Prasonissi. Dus ik weet niet wie je de 3 uur heeft verteld???? Er schijnt zelfs een snellere weg te zijn door de bergen maar die heb ik niet genomen...

Waarschijnlijk gaat een maat van me wel een aantal maanden in rhodos / naxos / paros zitten als kiteleraar , dus misschien is onderdak al binnen :-)
rikjonker

Berichten: 258
Antwoord #7 April 04, 2009, 11:10:43
edit2Rapporteer  
Hey DaRe, dan ben ik toch  verkeerd voorgelicht. 1,15 uur rijden is best te doen, dan zit ik ook liever in de stad. Ik heb de agenda er nog eens goed op nageslagen. Ik zou 21 juni al weg kunnen en 6 juli moet ik uiterlijk terug zijn. Komt deze periode jou een beetje uit?
Wat waren de kosten van het huren van auto?

Misschien anders maar even contact opnemen; kijken wat de mogelijkheden zijn.
Molliebollie

Berichten: 1243
Antwoord #8 April 04, 2009, 19:19:27
edit2Rapporteer  
Wat zijn eigenlijk de grote voordelen van Prasonisi t.o.v. bijv. Kremasti?
DaRe

Berichten: 125
Antwoord #9 April 04, 2009, 21:23:11
edit2Rapporteer  
@Rik , ik kan die periode wel. Kan makkelijk vrij krijgen. Ik ga alleen nog niks vast leggen , dan is het toch voor seizoen en zijn er leuke last minutes! Maar ik heb er wel oren na.
@Molliebollie, prasonissi is super vlak en aan de andere kant van de landtong heb je golven. Dus 2 spots in één erg mooi en prachig strand en elke dag windkracht 6 tot 8. Eigenlijk is het gewoon prachtig die natuur daar. Maar.... om te kiten is prasonissi beter, veel meer ruimte side shore wind en 5-6 bft en geen 8. Op prasonissi vaar je met een 7 meter op kremasti met de 9 - 11. Maar prasonissi is wel een spot waar je geweest moet zijn , na 5 uur sluiten de surfscholen en heb je meer ruimte
rikjonker

Berichten: 258
Antwoord #10 April 05, 2009, 16:48:48
edit2Rapporteer  
@ DaRE, begrijp ik. laten we het in de gaten houden(wachten op mooie aanbieding). In principe ga ik de periode gewoon. Zoek nog wel even verder naar meer mensen. Met een man of 4 is toch het mooist (ook qua autohuur)
Molliebollie

Berichten: 1243
Antwoord #11 April 05, 2009, 17:42:16
edit2Rapporteer  
Wij gaan met 3 man voor 15 dagen naar Kremasti (met miss. een weekje autohuur om in die tijd naar Prasonisi te cruisen) en dat voor 520 euro per persoon incl. vlucht en acc. enz. (excl. autohuur uiteraard).
opjebekrol

Berichten: 67
Antwoord #12 April 05, 2009, 23:04:00
edit2Rapporteer  
Wij gaan met 3 man voor 15 dagen naar Kremasti (met miss. een weekje autohuur om in die tijd naar Prasonisi te cruisen) en dat voor 520 euro per persoon incl. vlucht en acc. enz. (excl. autohuur uiteraard).

mede dankzij TNT Post. Sure we can
Molliebollie

Berichten: 1243
Antwoord #13 April 05, 2009, 23:33:38
edit2Rapporteer  
Wij gaan met 3 man voor 15 dagen naar Kremasti (met miss. een weekje autohuur om in die tijd naar Prasonisi te cruisen) en dat voor 520 euro per persoon incl. vlucht en acc. enz. (excl. autohuur uiteraard).
Anders stop je ff met het maken van reclame voor dat fijne baantje van je Tongue
Of sponsoren ze je nieuwe kites ? Tongue

mede dankzij TNT Post. Sure we can

En opeens was de tekst van deze post weg ...... :S
rikjonker

Berichten: 258
Antwoord #14 April 06, 2009, 21:11:01
edit2Rapporteer  
En Fanes, Rodes? Schijnt volgens de wind/kite surfing guide DE spot te zijn voor kiten. Even gechecked maar zit een hotel/appartementen complex aan het strand (met tropische tuin(. 15 minuten van vliegveld. 30-40 minuten van rhodes stad en 1,15 uur van prasonisi.
tniers

Geen avatar

Berichten: 51
Antwoord #15 Mei 02, 2010, 05:10:05
edit2Rapporteer  
Ik wil naar Prasonisi en/of andere plekken daaromheen van 31-7 t/m 14-8.
Ben 36, geen Hendrik de Stuntman die je van de rotsen hoeft te schrapen en ook geen beginner.
Iemand interesse om samen te gaan?
Mazzl
Thomas
« vorige volgende »
Ga naar:  


© 2002 - 2024 Kitehigh

Sorry, the copyright must be in the template.
Please notify this forum's administrator that this site is missing the copyright message for SMF so they can rectify the situation. Display of copyright is a legal requirement. For more information on this please visit the Simple Machines website.