starters-trefpunt in Oostvoorne

TimLimbo

Berichten: 241
Juni 26, 2010, 20:55:41
edit2Rapporteer  
Hey Leute,

Ben je ook een starter en zoek je af en toe een partner om naar Oostvoorne te gaan?
Dan plaats hier wanneer je in Oostvoorne bent zodat we elkaar kunnen opzoeken.

ps. Ik heb het topic iets veranderd zodat het continue gebruikt kan worden. Joepie Joepie
Idefixe

Berichten: 8241
Antwoord #1 Juni 26, 2010, 21:14:58
edit2Rapporteer  
Voordat je helemaal vanuit zuid Limburg een takke eind gaat rijden zou ik eens naar de weersvoorspelling kijken............. HIER dus.
( een beetje wind is handig als je gaat kitesurfen  Tongue )
TimLimbo

Berichten: 241
Antwoord #2 Juni 26, 2010, 21:23:12
edit2Rapporteer  
Tegen 4 uur kan het toch wel?
Tenminste dan staat er wel 'iets' van wind Smiley, ik moet gewoon op het water zijn Smiley
Eagle-Jan

Berichten: 4582
Logs: 0 | 2 uur
Antwoord #3 Juni 26, 2010, 21:48:21
edit2Rapporteer  
 ik lig er zo wie zo te bakken...neem bier mee!!! heel veel bier...is goed voor de dorst!!!! owh ja en zonnebrand creme is ook handig!!!!
TimLimbo

Berichten: 241
Antwoord #4 Juni 26, 2010, 21:50:15
edit2Rapporteer  
Hi Eagle-Jan,

Hoe kan ik je morgen herkennen? Smiley
Dan zorg ik dat er een paar flesjes alfa richting die kanten opkomen Smiley

Gr,
Tim
Ron Rodeo

Berichten: 4486
Logs: 0 | 50 uur
Antwoord #5 Juni 26, 2010, 22:20:57
edit2Rapporteer  
Hey leute,

Ik heb vandaag mijn spullen compleet gekocht en wil graag morgen weer gaan kiten in Oostvoorne tegen 2-3 uur.
Is er een startende 'mede-kiter' die morgen mee wil gaan kiten in Oostvoorne? Ik ben namelijk ook nog startende en met een 2e man/vrouw erbij is toch altijd net iets anders Smiley

Ik kom vanuit Zuid-Limburg (heerlen) en mocht je op de weg wonen, kan ik je ook oppikken.

Gr,
Tim

FORGET IT!

morgen GEEN wind en nog eens ZO richting.

Nogmaals: NIET gaan. (tenminste, als je alleen wilt kiten)
heb geduld en wacht tot de windri. uit ZW - NW komt en kracht heeft, ook al duurt het weken.
TimLimbo

Berichten: 241
Antwoord #6 Juni 26, 2010, 22:26:09
edit2Rapporteer  
Hi Ron,

Ok - Dan maar wachten tot maandag avond Sad
Tim_GTS5

Berichten: 2818
Antwoord #7 Juni 26, 2010, 22:50:13
edit2Rapporteer  
Tim. H , ik denk dat je beter nog wat lessen moet gaan nemen of in ieder geval iets bijleren over de windrichtingen en windkracht die je nodig hebt om (op verschillende spots) te kunnen kitesurfen.

Pas vanaf een knoopje of 13/14 , een goede windkracht 4 heb je nodig om te kunnen kitesurfen en de wind moet nooit aflandig zijn dus richting open zee. Altijd onshore (aanlandig) of hooguit sideshore.

Je wil niet de zee opgeblazen worden en nooit meer terug kunnen komen.

Vind het erg slecht dat dit niet behandeld wordt tijdens kitelessen , of heb je helemaal geen les genomen ?
JB - On The Edge

Berichten: 2731
Logs: 0 | 165 uur
Antwoord #8 Juni 26, 2010, 22:59:39
edit2Rapporteer  
Ja, blijf met die hitte lekker in Limburg..en pak een luchtbalon ofzo..
Wij hebben ook allemaal weer zin na die fantastische week vorige week, maar dat gaat nu gewoon ff niet gebeuren...ook niet als beginner...met deze wind krijg je misschien net je kite in de lucht..en dat was het dan....

Ik zie net elders dat je vandaag ook bent geweest....en dat het tegenviel...tjaa.....als je nou morgen weer zo'n dag wil, dan vooral weer gaan....
Die locals in Oostvoorne kunnen lullen wat ze willen, maar echt meer dan 10 knopen gaat het echt niet waaien.  Was er vandaag nog wel iemand om je kite op te laten?

Hij heeft wel les gehad, zie hier: http://www.kitehigh.nl/forum/index.php?topic=38049.0

en ik neem aan die set bij Eurofun gekocht...met een vette traMpeze ook...:-)
Eagle-Jan

Berichten: 4582
Logs: 0 | 2 uur
Antwoord #9 Juni 27, 2010, 01:28:01
edit2Rapporteer  
Hi Eagle-Jan,

Hoe kan ik je morgen herkennen? Smiley
Dan zorg ik dat er een paar flesjes alfa richting die kanten opkomen Smiley

Gr,
Tim

mocht je morgen alsnog van het zonnetje willen genieten.

ik ben te herkennen...lig als eenige te pitten...echt pitten..ik ga namelijk gelijk uit mijn nachtdienst richting de playa dus ben er rond 10:00..ik zit waarschijnlijk niet helemaal vooraan...en als je op gegeven moment een dronken aap het water in ziet rennen voor een goedemiddag wordt wakker duik dan ben ik dat...en ooh ja tegen beter weten in neem ik maar voor de zekerheid mijn gear mee... heb een 2007 naish thorn board en een slingshot rev maar die zit dan nog hoogst waarschijnlijk in een wit blauwe slingshot tas...verder is er een zuipende fransoos en een dronke/stonede canadees met zijn zus er bij dus wordt beren gezellie schater

kiten wordt het toch niet...dan maar zuipen, zonnen, zwemmen en lol trappen. neem een kleine matrasvlieger mee of zo...daar  kan je goed het windvenster mee verkennen.


TimLimbo

Berichten: 241
Antwoord #10 Juni 27, 2010, 02:50:10
edit2Rapporteer  
Hi,

Ik heb in totaal 3 lessen gehad - maar - daar werden niet direct de knopen/wind uitgelegd... Desondanks heb ik net wel even de boekjes/internet gelezen en je heb gelijk, er staat inderdaad geen wind Sad

@eagle-jan
Ik kom morgen in mijn wit/zwart groene zwembroek met een 3 Chinese tekens op mijn been Wink en een zwarte naish tas met een naish haze board 2010, dus mocht mij zien voorbij lopen, moet je ff TIM roepen Smiley dan gaan we gezellig een biertje drinken Smiley

Gr,
Tim
Eagle-Jan

Berichten: 4582
Logs: 0 | 2 uur
Antwoord #11 Juni 27, 2010, 04:03:26
edit2Rapporteer  
ja ach maar ik denk dat ik nog lig te maffen op het strand, heb nu nog nachtdienst tot 07:30. nogmaals als er een ligt te ronken dan ben ik dat op een grote blauwe laken. kan niet missen
TimLimbo

Berichten: 241
Antwoord #12 Juni 27, 2010, 12:13:06
edit2Rapporteer  
Hi Eagle, Vandaag zal ik helaas niet richting Oostvoorne rijden... Als ik nu nog moet vertrekken zal ik rond 3 a 3.30 op het strand zijn, terwijl ik weer tegen 6 naar het Zuiden moet. Ik moet namelijk vanacht om 3 uur een groep mensen naar het vliegveld brengen, dan kan ik wel even wat rust/slaap gebruiken Smiley

Morgen avond zal ik wel in Oostvoorne zijn, denk zo tegen 17:00 a 18:00, jij ook?
« vorige volgende »
Ga naar:  


© 2002 - 2024 Kitehigh

Sorry, the copyright must be in the template.
Please notify this forum's administrator that this site is missing the copyright message for SMF so they can rectify the situation. Display of copyright is a legal requirement. For more information on this please visit the Simple Machines website.