Enkhuizen of Muiderberg 6-9-2010 + 7-9-2010

jero85

Geen avatar

Berichten: 42
September 04, 2010, 21:54:59
edit2Rapporteer  
Hoi allemaal, maandag en dinsdag waait het lekker. afhankelijk van de wind wil ik graag naar muiderberg of enkhuizen. Ik moet in de avond werken. Probeer vanaf 8 tot 13 te knallen. Ik kom uit almere. Anderen die mee willen? ik heb een auto, kan anderen meenemen. Groeten
Ride

Berichten: 4775
Logs: 0 | 234 uur
Antwoord #1 September 04, 2010, 22:41:52
edit2Rapporteer  
Zou Muiderberg niet doen met ZO op maandag. Kan je beter naar Enkhuizen gaan. Ga zelf maandagochtend, als er genoeg wind is, naar Edam. Moet 's middags ook werken, dus kan ook alleen in de ochtenduren varen. Veel plezier daar. Joepie Joepie
jero85

Geen avatar

Berichten: 42
Antwoord #2 September 04, 2010, 23:01:56
edit2Rapporteer  
ben nog niet naar edam enkhuizen of muiderberg geweest, als edam goed is voor beginnerrs die upwind willen proberen wil ik daar ok wel heen gaan
haast - te - recht

Berichten: 254
Antwoord #3 September 04, 2010, 23:41:09
edit2Rapporteer  
jero, Enkhuizen is top voor beginners alleen op het water komen via het steigertje vind ik niets. maar overal ondiep en vlak water .
LF Ruud

Berichten: 1301
Logs: 0 | 35 uur
Antwoord #4 September 05, 2010, 09:25:35
edit2Rapporteer  
Enkhuizen is met oost juist een dikke klotsbak Roll Eyes
jero85

Geen avatar

Berichten: 42
Antwoord #5 September 05, 2010, 11:08:08
edit2Rapporteer  
maar wie gaat er heen of mee? Tot nu toe gaat er 1 iemand naar edam... anders ga ik daar wel heen Smiley
Ride

Berichten: 4775
Logs: 0 | 234 uur
Antwoord #6 September 05, 2010, 11:09:29
edit2Rapporteer  
Edam vind ik ook niet echt een beginnersspot. Klein stukje strand/gras om te kite op te laten en ook veel klots, maar wel lekkerrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr Joepie

Maar ja, zo vind ik Muiderberg ook niet een echt goede beginnersspot. Ook klein stukkie om op te laten en als het daar mis gaat aan de kant, hangt je vliegertje meteen in de bomen. Als je daar gaat kiten en je kan het nog niet goed, gewoon in het water starten en je kite oplaten, naar achteren lopen en wegblijven bij de kant met die dikke betonnen rand. ListenToMe

Je moet het toch ergens gaan leren he, maar pas wel op voor de lokale obstakels.
ShadoW

Berichten: 21
Antwoord #7 September 05, 2010, 14:24:51
edit2Rapporteer  
Hey ik join je wel jero.
ik MOET gewoon kiten! baal er van dat ik vandaag niet kan! Angry

'kheb wel 2 vragen (voor degene die het antw. weten)
1: Hoe kom ik daar het makkelijkst (vanuit Almere)? en moet ik ergens aan de Immerhornweg parkeren??
2: is er toevallig een wetsuit verhuurder in de buurt? 'kneem misschien een maat van me mee..

Thanks in Advance  Cool
ShadoW

Berichten: 21
Antwoord #8 September 05, 2010, 14:26:04
edit2Rapporteer  
*ik join naar Enkhuize (wel zo handig om erbij te zetten) Tongue
Omega

Geen avatar

Berichten: 10
Antwoord #9 September 05, 2010, 19:44:22
edit2Rapporteer  
Hey ik ga ook naar Enkhuizen vanaf almere, maar jullie gaan dus al redelijk vroeg.
Ik denk dat ik er rond 10uur ben ofzo
Tim_GTS5

Berichten: 2818
Antwoord #10 September 05, 2010, 19:51:30
edit2Rapporteer  
jero, Enkhuizen is top voor beginners alleen op het water komen via het steigertje vind ik niets. maar overal ondiep en vlak water .

Dan moet je iets doorrijden naar het strandje al heb je daar dan ook wel weer bomen..maargoed bij die steiger is het wel ff lastiger nu helemaal sinds ze daar wat planken uit hebben gehaald om een kampvuurtje van te maken Sad
« vorige volgende »
Ga naar:  


© 2002 - 2024 Kitehigh

Sorry, the copyright must be in the template.
Please notify this forum's administrator that this site is missing the copyright message for SMF so they can rectify the situation. Display of copyright is a legal requirement. For more information on this please visit the Simple Machines website.