Spionage op Kite-High? (Wim-T-Tour morgen)

Wimt

Berichten: 2498
September 10, 2010, 13:40:04
edit2Rapporteer  


Nou, je kunt nu testen, wat North per nu (ik al een half jaar) heeft: V in je bodem, voor meer comfort en groter bereik. Bij mijn board is deze V 5 mm, bij devolgende is tie 1 cm.

Komt wel vaker voor:double depower had ik 2 jaar voor Naish en RRd, hier gepubliceerd. Toming op C-kite, zie mijn enige Youtube: 4 jaar voor de RPM van SlingShot.

Ben benieuwd, wie er nou komt met mijn bult en kleppensysteem. Die kun je dit weekend ook al testen op Brouwersdam.
Michiel.
Moderator

Berichten: 15917
Logs: 0 | 308 uur
Antwoord #1 September 10, 2010, 13:42:00
edit2Rapporteer  
Nou, je kunt nu testen, wat North per nu (ik al een half jaar) heeft: V in je bodem, voor meer comfort en groter bereik. Bij mijn board is deze V 5 mm, bij devolgende is tie 1 cm.

Klopt, heb het gezien in de nieuwste kb.eu.
Inderdaad heb ik dat het eerste op jou plank gezien, Wimt!
Heb je een goede advocaat? Roll Eyes
Wimt

Berichten: 2498
Antwoord #2 September 10, 2010, 17:05:15
edit2Rapporteer  
Zondag is onder voorbehoud. morgen lijkt nog goed, maar ik ben net zo veranderlijk als de wind :-)
Wimt

Berichten: 2498
Antwoord #3 September 12, 2010, 18:26:04
edit2Rapporteer  
Board was gisteren ook al getest en goed bevonden. Geen KH'ers daar, i.t.t. mijn verwachtingen, maar als de kool niet naar de geit komt: dus heb ik daar een grote groep jongeren maar aangesproken.
Ze hadden allemaal een kater, maar na wat aansporingen van "jullie zijn toch geen mietjes", voelden ze zich aangesproken, en werd er toch getest.

Dit weekend Workum!
Wimt

Berichten: 2498
Antwoord #4 September 12, 2010, 21:13:37
edit2Rapporteer  
Kan ook Mirns worden, of allebei. Of niets, bij geen wind (ben zo veranderlijk als de wimd)
« vorige volgende »
Ga naar:  


© 2002 - 2024 Kitehigh

Sorry, the copyright must be in the template.
Please notify this forum's administrator that this site is missing the copyright message for SMF so they can rectify the situation. Display of copyright is a legal requirement. For more information on this please visit the Simple Machines website.