Hulp van windsurfer

Jelle

Berichten: 1293
Oktober 22, 2010, 13:46:58
edit2Rapporteer  
Woensdag flink gepowerd met de 9 maar net voor ik wil starten gaat m'n qr los.
Tussen de kiters en windsurfers en brekende golven.
Windsurfer pakt m'n wegdrijvende board  en haalt op mijn verzoek de kracht van de depowerlijn zodat ik de qr weer inelkaar kan zetten.
Lukte mij niet met 1 hand, kite trok behoorlijk ook helemaal gedepowerd. In diep rustig water is dat niet erg, dan laat je je meetrekken. Maar ondiep en branding en veel surfers om je heen...
Intussen had de windsurfer z'n eigen zeil en plank ook nog onder controle.
piede

Berichten: 1689
Antwoord #1 Oktober 22, 2010, 14:21:47
edit2Rapporteer  
Niet toevallig je leash aan CL gelukkig? Anders kite kwijt.... Je had je leash zo te lezen ook niet aan je safety lijn, of waaide het zo hard dat je hem zelfs niet kon houden met 'getrokken' safety?
Jelle

Berichten: 1293
Antwoord #2 Oktober 22, 2010, 14:32:06
edit2Rapporteer  
Ja ik had de leash, maar om de qr inelkaar te zetten moet je 'm wel dichtbij hebben. Dus ik vang de kracht op door de qr vast te houden, en dan is de bar wel dichter bij je dan wanneer je de qr loslaat , en dus ook wat meer kracht.
Uhh... had ik de depowerstrap wel aangetrokken? Ik geloof het wel, pittige wind.
piede

Berichten: 1689
Antwoord #3 Oktober 22, 2010, 14:54:48
edit2Rapporteer  
Inderdaad, dan moet de kite wel drukloos zijn om hem weer in elkaar te kunnen zetten. Topactie!
« vorige volgende »
Ga naar:  


© 2002 - 2024 Kitehigh

Sorry, the copyright must be in the template.
Please notify this forum's administrator that this site is missing the copyright message for SMF so they can rectify the situation. Display of copyright is a legal requirement. For more information on this please visit the Simple Machines website.