Kitesurf instructeurs gezocht !!! Scheveningen - Schellinkhout

progression

Berichten: 4
Maart 20, 2012, 22:31:01
edit2Rapporteer  
Heb jij een passie voor de sport en kan je dat ook overbrengen op anderen ??

Misschien kun je bij ons lesgeven in het seizoen van 2012 !! Na het vertrek van 3 vaste krachten
zijn wij op zoek naar gelijkwaardige vervangers in ons team. Wij starten half April met lessen en
wij zoeken instructeurs nog voor de regio Schellinkhout en Scheveningen.

Wij zijn zelf IKO gecertificeerd en kunnen jouw ook opleiden tot IKO assistent als je nog geen IKO
of KNWV erkenning hebt als instructeur. Het zou fijn zijn als je IKO hebt en redelijk veel tijd hebt om
te lessen maar alles kan in overleg, stuur gewoon een mailtje of bel even !

Je kan ook alleen in de weekenden beschikbaar zijn en wij zoeken ook regelmatig instructeurs die
ons helpen met de powerkite lessen, erg makkelijk verdienen en leuk om te doen !

Als je bij ons les geeft heb je altijd de mogelijkheid om kites en wetsuits tegen een leuke prijs aan
te schaffen  YeSS

Heb je interesse, laat dan even een berichtje achter op de site of op de mail !!

De site is : www.kitesurfschoolprogression.nl - kitesurfschoolprogression@gmail.com
www.kitesurfen-schellinkhout.nl
f-and-s-kite

Berichten: 25
Antwoord #1 Maart 22, 2012, 12:31:14
edit2Rapporteer  
Dit klinkt als mijn droombaan. jammer dat het zo ver weg is Sad
Evan
Administrator

Berichten: 9651
Logs: 0 | 1481 uur
Antwoord #2 Maart 22, 2012, 13:50:16
edit2Rapporteer  
Mag ik vragen welke organisatie jullie tot "beste kiteschool van 2011" heeft uitgeroepen en jullie wel een vergunning hebben voor bijvoorbeeld Oostvoorne om daar les te mogen geven?
feddomw
Gast
Antwoord #3 Maart 22, 2012, 15:22:02
edit2Rapporteer  
Mag ik vragen welke organisatie jullie tot "beste kiteschool van 2011" heeft uitgeroepen en jullie wel een vergunning hebben voor bijvoorbeeld Oostvoorne om daar les te mogen geven?

Scherp, Evan.
« vorige volgende »
Ga naar:  


© 2002 - 2024 Kitehigh

Sorry, the copyright must be in the template.
Please notify this forum's administrator that this site is missing the copyright message for SMF so they can rectify the situation. Display of copyright is a legal requirement. For more information on this please visit the Simple Machines website.