california - oktober, tips?

Jarno

Geen avatar

Berichten: 2272
Augustus 01, 2010, 21:12:56
edit2Rapporteer  
Dag Dames, heren.

In oktober zit ik voor 3 weken in California, van san fransisco naar beneden en ik vroeg mij af of iemand hier ervaring heeft met kiten in california?

Cheers!

Jarno
Bramster

Berichten: 105
Antwoord #1 Augustus 02, 2010, 13:23:17
edit2Rapporteer  
Geen kite ervaring maar wel dezelfde trip gemaakt.

Zodra je via San Francisco naar beneden gaat via Highway 1 (langs de kust) kom je een aantal kitespots tegen. Toen hele dikke golven en een paar locals die aan het rammen waren.

Check: http://www.kitebeaches.com/kitesurf/country/California-USA.html voor alle spots!
martimor

Berichten: 1934
Antwoord #2 Augustus 02, 2010, 13:30:12
edit2Rapporteer  
http://www.5min.com/Video/Learn-about-California-Kite-Surfing-80431976

niet erg bijzonder, iig een 1e indruk van `t strand
Jarno

Geen avatar

Berichten: 2272
Antwoord #3 Augustus 04, 2010, 20:12:57
edit2Rapporteer  
hej, top! Thanks, daar heb ik al weer wat meer aan!

het is een beetje een dubio of ik mijn kite meuk meeneem of daar een paar keer een golfsurfboardje ga huren.. Maar beiden kan natuurlijk ook :-)
Steef S

Berichten: 123
Antwoord #4 September 07, 2010, 00:55:57
edit2Rapporteer  
Yoow dude!

Ik kom net terug uit Cali. Ik heb het meeste op Waddell Creek gevaren. Hier is echt echt geniaal. Vaak wind en hele mooie golven. Beste spot langs de kust. Pismo Beach is ook prima maar Waddel blijft het beste. Denk eraan dat je een dik wetsuit meeneemt want het water is er behoorlijk koud ( vlak bij Alaska ).

Ciao
Neelis

Berichten: 76
Antwoord #5 Februari 04, 2011, 19:23:07
edit2Rapporteer  
Heeft iemand ervaring met het meenemen van een waveboardje? Welke maatschappij is daar het relaxt mee en wat is de prijs extra ongeveer?

Thnx
« vorige volgende »
Ga naar:  


© 2002 - 2024 Kitehigh

Sorry, the copyright must be in the template.
Please notify this forum's administrator that this site is missing the copyright message for SMF so they can rectify the situation. Display of copyright is a legal requirement. For more information on this please visit the Simple Machines website.