Kitetrip NH-kitekings eind september !

Sisha

Berichten: 15
Antwoord #475 December 05, 2010, 13:44:35
edit2Rapporteer  
die kite oplaatsters ?
zijn die er de hele dag ?
dan word het toch brazilie
jihaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa


@ Beun. Dat was een hangaarse hoor  !!!!!!!!!!!!  ThumpsUp ThumpsUp ThumpsUp
Stond jij zeker ruzie te maken met die Duitser toen zij mijn kite opliet   YeSS YeSS
(Super) Mario

Berichten: 123
Antwoord #476 December 05, 2010, 13:54:39
edit2Rapporteer  
Als jullie naar Brazil gaan dan ga ik serieus overwegen om mee te gaan! Grin
Ride

Berichten: 4775
Logs: 0 | 234 uur
Antwoord #477 December 05, 2010, 14:27:33
edit2Rapporteer  
Tja, ziet er echt super uit. Ook in Windtown direct aan the beach en de kitesurfspot. Ik ga daar zeker een keer heen,maar ik ben pas 1x in El Gouna geweest en wil daar ook nog wel een keer heen. Ik ga aankomend jaar dus nog eerst een keer naar Egypte. In 2012 wil ik zeker wel naar Brasil. Mijn meissies willen niet mee dus ben ik gedoemd om met de Kitekings te gaan. Grin Grin

Ik laat die meiden echt niet 2 weken alleen hier in Nederland, ook omdat mijn vriendin van alles moet regelen op haar werk, zodat ik weg kan. Maakt haar niets uit, maar 2 weken kan ik niet maken,vind ik. Ik wil dus wel en ga ook zeker mee, maar ga dan een dag of 9. Ook top. Vanuit je appartementje zo op de kitespot kijken. Richard vaart toch vrijwel niet, dus kan die mooi filmpies maken vanaf het balkon. schater schater schater
Jeromez

Berichten: 3323
Logs: 0 | 427 uur
Antwoord #478 December 05, 2010, 16:39:54
edit2Rapporteer  
Cumbuco is echt super mannen Grin
PieNO

Berichten: 1721
Logs: 0 | 28 uur
Antwoord #479 December 08, 2010, 11:23:07
edit2Rapporteer  
Heb gehoord dat de neefjes en nichtjes van die haaien richting El-Gouna zwemmen.  Tongue
 Dus toch maar brazil.. Grin

Onderstaande stond in de krant.


AMSTERDAM
Een reeks bloedige aanvallen door agressieve haaien is ervoor verantwoordelijk dat steeds meer toeristen Egypte mijden.Ook een groeiende groep Nederlanders laat het weekje vakantie aan de Rode Zee voorlopig schieten, nu het gevaar nog altijd niet geweken lijkt en op tal van plaatsen zwemverboden zijn afgekondigd.

Deze flinke haai werd vorige week in Sharm El Sheikh gevangen... Foto: Foto REUTERS ,,Ik denk dat de boekingen de afgelopen dagen met de helft zijn teruggelopen”, zo meldt Corendon, dat veel reizigers naar de Rode Zee vliegt. Ook zijn er haaien gezien bij de kiteschool van El-Gouna. Gelukkig stond daar een schreeuwende duitser die ze heeft weg kunnen jagen. Haaien zijn nu aan het sjoppen maar komen zeker terug. Hoe laat weten ze niet want hun horloge loopt niet op tijd. Waarschijnlijkis is dit een tweedehands horloge van TBK, ook wel Frank genoemd.

Ook bij Arke en Holland International komen deze week veel vragen binnen van bezorgde reizigers die willen weten of een strandvakantie in Egypte nog wel veilig is. ,,Vooral duikers en snorkelaars zijn bezorgd en kijken daarom nu naar alternatieven”, zo meldt reisbureauketen D-reizen.

Zondag overleed in badplaats Sharm El Sheikh een snorkelende Duitse toeriste, toen een haai haar vlak bij het strand een hand en een been afbeet. Enkele dagen daarvoor waren ook al vier andere toeristen aangevallen, waarbij eveneens ledematen werden afgerukt.

De Egyptenaren doen er momenteel alles aan de agressieve roofvissen te vangen en hebben zelfs hulp van Amerikaanse experts ingeroepen.

Volgens milieuorganisaties zijn de haaien agressief geworden door de overbevissing in het gebied, waardoor ze voedsel tekort komen

PieNO

Berichten: 1721
Logs: 0 | 28 uur
Antwoord #480 December 08, 2010, 11:29:53
edit2Rapporteer  
.
Ride

Berichten: 4775
Logs: 0 | 234 uur
Antwoord #481 December 08, 2010, 13:01:20
edit2Rapporteer  
Hé Taco, jankerd. Je durft toch niet voorbij het rif dus waar maak jij je druk om. Grin
Voor het rif kunnen die beesten niet komen in die paar centimeter water. Daar zitten trouwens ook visjes hoor. Wilde je het tijdens de vakantie niet vertellen, want anders had je ook niet meer langs de vloedlijn in het zand durven te zitten. En Frank zijn horloge loopt als een trein hoor. Als een sneltrein dan. Hij kan me nog steeds niet vertellen hoe laat het is.

En die haaien maken we ons toch niet druk om, gewoon eroverheen springen. Joepie

PieNO

Berichten: 1721
Logs: 0 | 28 uur
Antwoord #482 December 08, 2010, 14:06:40
edit2Rapporteer  
Hey John,

Al geboekt voor El-Gouna dan.  Zoniet nog effe wachten met boeken . Prijzen gaan vast dik onderuit van dat haai verhaal. Ik las in het krantenartikel dat het om een duitser ging,. Het zal toch niet Beun zijn vriend zijn. Het weekend ziet de wind er goed uit. Effe het droogpakkie maar weer eens aan doen. See you
Ride

Berichten: 4775
Logs: 0 | 234 uur
Antwoord #483 December 08, 2010, 15:58:10
edit2Rapporteer  
El Gouna is nog niet geboekt. Zal wel januari of februari worden dat we boeken. Dan zijn de prijzen het gunstigst. Laten we hopen dat het Beun zijn vriendje is. Was toch een etterlijer.  Grin
Weekend ziet er zeker goed uit. Zaterdag kan ik niet, zondagmiddag blokarten op Wijk met een paar vrienden. Denk dat ik zondagochtend dan maar effies het water op ga. Morgen in ieder geval lekker naar zee. Heb middagdienst, dus kan ik 's morgens lekker varen. Jeroentje komt ook, dus mocht je zin hebben om 200km te rijden, je bent van harte welkom. ThumpsUp ThumpsUp ThumpsUp
PieNO

Berichten: 1721
Logs: 0 | 28 uur
Antwoord #484 December 08, 2010, 16:12:32
edit2Rapporteer  
200 km is me net effe te ver. Als het ijs weg is ga ik naar Workum met NW. In het voorjaar kom ik zeker langs en dan een heel lang weekend want mijn schoonzus woont in Alkmaar. Kunnen de vrouwtjes sjoppen en ik mijn kite in de branding op 12 uur houden. Doe ik meneer Haring ook een plezier.
Ride

Berichten: 4775
Logs: 0 | 234 uur
Antwoord #485 December 08, 2010, 16:13:35
edit2Rapporteer  
Ja, shoppen en de kite op 12 uur. Richard zijn dag kan dan al niet meer stuk. schater
PieNO

Berichten: 1721
Logs: 0 | 28 uur
Antwoord #486 December 08, 2010, 16:15:35
edit2Rapporteer  
Geniet er maar van in het weekend want er komt volgende week weer een dikke vorstperiode aan
Haring High Richardt

Berichten: 9341
Antwoord #487 December 08, 2010, 20:44:35
edit2Rapporteer  
Citaat
Ja, shoppen en de kite op 12 uur. Richard zijn dag kan dan al niet meer stuk

En Zo Is Dat !!!!!!!!!!!      ListenToMe ThumpsUp  ThumpsUp   ThumpsUp
Haring High Richardt

Berichten: 9341
Antwoord #488 Februari 11, 2011, 23:19:44
edit2Rapporteer  
Haring Hai Richardt Productions Presents :

Kite Kings on Tour:  The Movie El Gouna 2010

Niet verwacht maar toch gekomen helaas !! Nog nooit eerder vertoonde beelden van de :

Hongaarse in the busssssssssss.

Actie actie actie actie actie shoppe shoppie watches watches watches

Zowel in You Troep  als in Vimeo te bewonderen

Hafe fun en binnenkort verwacht in dit theater :

Kite Kings on Tour :   Tarifa


http://www.vimeo.com/19828924



http://www.youtube.com/watch?v=Ye3czTbLhzg




TBK

Berichten: 2050
Antwoord #489 Februari 12, 2011, 13:44:02
edit2Rapporteer  
Hafe fun en binnenkort verwacht in dit theater :

Kite Kings on Tour :   Tarifa


Dit gaat dus nooit gebeuren !
Hoogop een strandwandeling .
PimpG en Haring Hai hand in hand samen over het strand in Tarifa ! InLove
Haring High Richardt

Berichten: 9341
Antwoord #490 Februari 12, 2011, 13:59:13
edit2Rapporteer  
Hafe fun en binnenkort verwacht in dit theater :

Kite Kings on Tour :   Tarifa


Dit gaat dus nooit gebeuren !
Hoogop een strandwandeling .
PimpG en Haring Hai hand in hand samen over het strand in Tarifa ! InLove

 schater schater schater schater schater

Zeg Nooit Nooit !!!! Je denk dat je het weet maar je weet het niet !!!  ListenToMe ThumpsUp Cool Joepie YeSS YeSS Cool
Pimp

Berichten: 314
Antwoord #491 Februari 13, 2011, 22:25:51
edit2Rapporteer  

PimpG en Haring Hai hand in hand samen over het strand in Tarifa ! InLove

 schater ThumpsUp

Dat is dan overigens wel de gekuiste versie want in de 18+ versie wordt ook getongd.  Tongue Grin
TBK

Berichten: 2050
Antwoord #492 Februari 14, 2011, 08:58:44
edit2Rapporteer  
Ik denk dat dan in één keer het hel forum plat ligt !
« vorige volgende »
Ga naar:  


© 2002 - 2024 Kitehigh

Sorry, the copyright must be in the template.
Please notify this forum's administrator that this site is missing the copyright message for SMF so they can rectify the situation. Display of copyright is a legal requirement. For more information on this please visit the Simple Machines website.