xenon la luz 2011 vs underground styx 2011

A3aan

Geen avatar

Berichten: 29
Maart 01, 2011, 16:20:16
edit2Rapporteer  
Heeft iemand deze boards gevaren? ik zoek een nieuw boardje. Belangrijk vind ik dat ie goede flex heeft, redelijk snel is, lekkere pop en goede edge control. Mijn oog is op deze boardjes gevallen.
Ik heb vorig seizoen de youri zoon 2010 getest dat vond ik echt een fijn board. Ik vind daarvan alleen de plattere rocker( met gevlog tot nosediven, maarja dat is misschien ook gewoon wennen?) en het ontbreken van een grabhandle niets.

Als iemand zijn ervaringen met deze boards wil delen of ander advies heeft zou dat super zijn.
Tim_GTS5

Berichten: 2818
Antwoord #1 Maart 01, 2011, 18:27:45
edit2Rapporteer  
Ik denk dat het beide zeer lekkere boardjes zijn, heb zelf de Styx 2010 met 4 concaven waardoor je heel stabiel landt. Niet heel stijf maar wel hele goede pop en is lekker speels, nosediven heb je hier ook haast tot niet mee.

Hoor ook goede verhalen over de Xenon la luz, beide boardjes zijn lekker licht en dat vaart gewoon veel lekkerder dan de youri zoon die nog vrij zwaar is.
KappuhH

Berichten: 3273
Antwoord #2 Maart 01, 2011, 18:59:21
edit2Rapporteer  
Heb de Laluz 2010 eens gevaren (en 2010 en 2011 zijn niks veranderd, alleen graphics) en moet zeggen dat ik positief verbaasd was over de kwaliteiten van het board. Lekker soepel door chop, en flinke dosis pop. Gewoon precies wat je wilt en verwacht van een freestyle board. Echt een aanrader dus.
De Styx heb ik nooit gevaren...
A3aan

Geen avatar

Berichten: 29
Antwoord #3 Maart 04, 2011, 21:37:58
edit2Rapporteer  
Ok thanks. Dat wordt testen.
« vorige volgende »
Ga naar:  


© 2002 - 2024 Kitehigh

Sorry, the copyright must be in the template.
Please notify this forum's administrator that this site is missing the copyright message for SMF so they can rectify the situation. Display of copyright is a legal requirement. For more information on this please visit the Simple Machines website.