alweer boardleash

bikiniisuit
Gast
Mei 08, 2011, 23:42:33
edit2Rapporteer  
vanmiddag over t strand, knoopje of 23, probeert een beginner MET helm, dicht bij het strand een u turn te maken. hij draait m te kort in en komt vol voorwaarts in de power zone terecht. hele strand kijkt toe hoe hij perfect horizontaal vliegt en zn board hem laag ter hoogte van zn nek m inhaalt. dikke klap. jongen rechts van mij zag t allemaal gebeuren en had t snel op zn camera gezet. duurde fff voordat de beginner boven kwam. dacht echt dat ie onthoofd was, andere naam v leash = KATAPULT. 

weet je als je zo stom bent om zo n ding te gebruiken (moet je vooral zelf weten, nergens in de wereld bestaat r een straf of wet tegen zelfdoding) dan denken mensen (n ander denkt t, ik spreek t uit): -sukkel- (zelfs met n f&cking helm op je pan  )



(jammer dat ik die camera niet had anders had ik je t laten zien)
(leash = Shocked, go joe = Joepie)
Morres

Berichten: 9427
Antwoord #1 Mei 09, 2011, 00:10:07
edit2Rapporteer  
of gewoon leren bodydraggen...tja, tis een beginner met reden, anders had ie het vast niet gedaan...
Roderick

Geen avatar

Berichten: 217
Antwoord #2 Mei 09, 2011, 09:15:17
edit2Rapporteer  
Daar kun je prijzen mee winnen!
Gehaktdag

Berichten: 549
Antwoord #3 Mei 09, 2011, 18:27:27
edit2Rapporteer  
rol leash of elastiek leash?
bikiniisuit
Gast
Antwoord #4 Mei 10, 2011, 16:36:16
edit2Rapporteer  
gewldig dit. ben idd thanatoloog aan t worden, goeie opmerking. kunnen we niet een verkiezing houden? nr 1 prijs pilletje v drion

gehaktdag ik weet niks v board leaches, maar hij werd ingehaald door zn board. wist niet datdat kon.
« vorige volgende »
Ga naar:  


© 2002 - 2024 Kitehigh

Sorry, the copyright must be in the template.
Please notify this forum's administrator that this site is missing the copyright message for SMF so they can rectify the situation. Display of copyright is a legal requirement. For more information on this please visit the Simple Machines website.