Wave Riding With Kites

Evan
Administrator

Berichten: 9651
Logs: 0 | 1481 uur
Juni 01, 2011, 12:33:43
edit2Rapporteer  

http://vimeo.com/24479831


Riders: patrick rebstock and ian alldredge

location: ventura, mojave, pismo, oregon, san diego, mexico, santa barbara, ledbetter, belmont, seal beach,

film crew: cody cerf, patrick rebstock, tdz, cameron biehl, james ropner.

sponsors: bws, oxbow, slingshot, dakine, quicksilver, hydroflex, stretch, fcs.




Alweer een berg gruwlijke golven en strapless rotaties!
Mich

Berichten: 138
Antwoord #1 Juni 02, 2011, 10:37:28
edit2Rapporteer  
Mooi om te zien hoe die schuivende spreaderbar/haak van dynabar werkt, je ziet hem van de ene kant naar de andere kant schuiven. geeft veel meer vrijheid tijdens het wave-riden!
Michiel.
Moderator

Berichten: 15917
Logs: 0 | 308 uur
Antwoord #2 Juni 02, 2011, 12:50:54
edit2Rapporteer  
En gesponsord door Pattex! Tongue

Hoe blijven die boards aan hun voeten zonder straps tijdens die sprongen met rotaties? Echt supervet dit!

Freestyle wave begint een echte disipline te woorden, hier al de eerste helden Joepie Joepie Joepie
feddomw
Gast
Antwoord #3 Juni 03, 2011, 09:42:00
edit2Rapporteer  
En gesponsord door Pattex! Tongue

Hoe blijven die boards aan hun voeten zonder straps tijdens die sprongen met rotaties? Echt supervet dit!

Die sprong op 1:24 heeft ZEKER Pattex! Hoe de fuck doet 'ie dat anders? Respect.
@LaurenS

Berichten: 6454
Antwoord #4 Juni 03, 2011, 10:00:48
edit2Rapporteer  
En gesponsord door Pattex! Tongue

Hoe blijven die boards aan hun voeten zonder straps tijdens die sprongen met rotaties? Echt supervet dit!



Met stevige wind,schijnen ze het board zo te kunnen sturen met hun voeten dat de wind het board tegen de voeten houd aangedrukt hoorde ik gister van een golfrijder.Kwestie van even oefenen en dan kan je het ook  Tongue




over 3 jaar  Grin Grin Grin
feddomw
Gast
Antwoord #5 Juni 03, 2011, 10:34:01
edit2Rapporteer  
En gesponsord door Pattex! Tongue

Hoe blijven die boards aan hun voeten zonder straps tijdens die sprongen met rotaties? Echt supervet dit!



Met stevige wind,schijnen ze het board zo te kunnen sturen met hun voeten dat de wind het board tegen de voeten houd aangedrukt hoorde ik gister van een golfrijder.

Dit wist ik al, maar ik vind het absurd hoe ze het soms doen, want waar ik het bij bedoel is board vrijwel vlak dus beidt weinig weerstand aan de wind. Board is ook stil en dus heel knap, want het lijkt mij dat je bij rotaties en zo "makkelijker" het board kan "houden" omdat het board dan meewerkt. Een "stil" board wil maar een ding: vallen. Een board in beweging wil door zijn massa-traagheid in theorie juist die beweging voortzetten en hoef je als rijder alleen te "sturen".

Ben ik duidelijk? Denk het niet namelijk. Ik ben dol op de theorie/fysica. Enfin: respect voor deze gasten.
@LaurenS

Berichten: 6454
Antwoord #6 Juni 03, 2011, 11:14:41
edit2Rapporteer  
Zal best dat "u " het wist , maar Michiel stelde toch een vraag  ald eerste Huh  Tongue
magic ed

Geen avatar

Berichten: 381
Antwoord #7 Juni 03, 2011, 11:34:43
edit2Rapporteer  
Normaal gesproken zie je inderdaad hoe de wind helpt, maar op 1:24 zie ik 'm ook niet helemaal.

Fantastische ontwikkeling. wie is de eerste in NL die een forward of backward sticked? Emiel was dichtbij heb ik begregen...
Ed.

Berichten: 2732
Logs: 0 | 165 uur
Antwoord #8 Juni 24, 2011, 01:35:33
edit2Rapporteer  
En gesponsord door Pattex! Tongue

Hoe blijven die boards aan hun voeten zonder straps tijdens die sprongen met rotaties? Echt supervet dit!

Die sprong op 1:24 heeft ZEKER Pattex! Hoe de fuck doet 'ie dat anders? Respect.

Gewoon siiiickk had deze nog niet gezien, wou hem net gaan posten
Ed.

Berichten: 2732
Logs: 0 | 165 uur
Antwoord #9 Juni 24, 2011, 01:48:36
edit2Rapporteer  
Normaal gesproken zie je inderdaad hoe de wind helpt, maar op 1:24 zie ik 'm ook niet helemaal.

Fantastische ontwikkeling. wie is de eerste in NL die een forward of backward sticked? Emiel was dichtbij heb ik begregen...

Zonder handjes?
« vorige volgende »
Ga naar:  


© 2002 - 2024 Kitehigh

Sorry, the copyright must be in the template.
Please notify this forum's administrator that this site is missing the copyright message for SMF so they can rectify the situation. Display of copyright is a legal requirement. For more information on this please visit the Simple Machines website.