Belgische Kitespot rules ter info

Reodude

Berichten: 434
Juni 18, 2011, 13:16:22
edit2Rapporteer  
verwacht jullie maar aan een grote Belgische invasie, als ze deze regels gaan aanhouden  Grin

http://www.vyf.be/nl/kitesafe-267.htm

Cheers
Dude Embarrassed
Janus

Berichten: 524
Logs: 0 | 4 uur
Antwoord #1 Juni 18, 2011, 16:12:32
edit2Rapporteer  
Hier zijn we blij mee... Not!
Moet je ook nog flares mee hebben? En een drijfvest, helm, mes.. Nog iets vergeten? ;-)
Vast een grap, toch? .. .
Michiel.
Moderator

Berichten: 15917
Logs: 0 | 308 uur
Antwoord #2 Juni 18, 2011, 16:38:54
edit2Rapporteer  
Als het met de drukte van de sport zo door gaat in ons land, verwacht ik dergelijke zaken hier ook....
Reflex

Berichten: 2313
Logs: 0 | 20 uur
Antwoord #3 Juni 18, 2011, 16:41:48
edit2Rapporteer  
Hoezo invasie? Er is toch niks speciaals aan deze regels? Een verplichte verzekering en je moet een lesje gehad hebben..... Verder ff aanmelden bij de club en je krijgt een lycratje. Meer dan 7bft strakke wind is het ook niet veel (gaat hier niet over windvlagen).

Michiel.
Moderator

Berichten: 15917
Logs: 0 | 308 uur
Antwoord #4 Juni 18, 2011, 16:51:18
edit2Rapporteer  
Toch zie je met dagen zoals vandaag (wind 7 Bfrt) veel meer Belgische kentekenplaten bij de bekende spots in het zuidwesten.

Echter nog nooit iets van problemen gehoord van onze zuiderburen. Volgens mij prima lui

Maak me meer zorgen over de beginners van tegenwoordig die ook een 7tje of 9tje hebben....Tongue
Reodude

Berichten: 434
Antwoord #5 Juni 18, 2011, 17:02:07
edit2Rapporteer  
Toch zie je met dagen zoals vandaag (wind 7 Bfrt) veel meer Belgische kentekenplaten bij de bekende spots in het zuidwesten.

Echter nog nooit iets van problemen gehoord van onze zuiderburen. Volgens mij prima lui

Maak me meer zorgen over de beginners van tegenwoordig die ook een 7tje of 9tje hebben....Tongue
het was ook niet bedoeld als slecht tegen jullie "zuiderburen", waar ik er zelf eentje van ben ,;:=)) , maar dat je wel meer zuiderburen zal zien als ze de verorderingen streng gaan uitvoeren, er zijn veel goede een heel goede kiters die geen velletje papier hebben waar op staat dat ze kunnen kiten...
Ik vraag me af wat ze gaan doen met buitenlandse gasten die bvb niet via iko maar andere scholen een vaarbewijs hebben gehaald...
cheers
Dude
Reodude

Berichten: 434
Antwoord #6 Juni 18, 2011, 17:05:31
edit2Rapporteer  
 @ janus:     alleen een blauwe helm....een koekepan..;en de rest weet je ... ( sorry guy's inside joke)  :=)
Dude
Snackyman

Berichten: 802
Logs: 0 | 6 uur
Antwoord #7 Juni 18, 2011, 17:07:55
edit2Rapporteer  
Ach elk nadeeel heeft zijn voordeel. Als de belgen dan ook het geld hier spenderen is het alleen maar goed voor de economie Smiley
kobrin

Berichten: 944
Logs: 0 | 240 uur
Antwoord #8 Juni 18, 2011, 18:25:41
edit2Rapporteer  


Ach elk nadeeel heeft zijn voordeel. Als de belgen dan ook het geld hier spenderen is het alleen maar goed voor de economie Smiley

Lol, daar heb ik al redelijk toe bijgedragen lang weekend gaan kiten in Nederland en op een windloze dag wat kiteshops gaan bezoeken, grrmmpff altijd zie je wel iets dat je kan gebruiken, lol ;-)
Eagle-Jan

Berichten: 4582
Logs: 0 | 2 uur
Antwoord #9 Juni 19, 2011, 15:09:29
edit2Rapporteer  
Toch zie je met dagen zoals vandaag (wind 7 Bfrt) veel meer Belgische kentekenplaten bij de bekende spots in het zuidwesten.

Echter nog nooit iets van problemen gehoord van onze zuiderburen. Volgens mij prima lui

Maak me meer zorgen over de beginners van tegenwoordig die ook een 7tje of 9tje hebben....Tongue

Die problemen komen nog wel...als de spots overvol raken!
« vorige volgende »
Ga naar:  


© 2002 - 2024 Kitehigh

Sorry, the copyright must be in the template.
Please notify this forum's administrator that this site is missing the copyright message for SMF so they can rectify the situation. Display of copyright is a legal requirement. For more information on this please visit the Simple Machines website.