Workum gemeente plannen "It Soal" 27 Juni

Dukeman

Geen avatar

Berichten: 6
Juni 22, 2011, 22:25:57
edit2Rapporteer  
Dit las ik op 't forum van windsurfing.nl. Nog kiters die van plan zijn om te komen? Hoe meer hoe beter natuurlijk!
Citaat

Maandag 27 juni van 19:00 - 21:00 is er een inloop avond op het gemeentehuis in workum
waar de nieuwe plannen worden gepresenteerd en om 19:30 uitleg van de plannen door de wethouder.

Aangezien we veelvuldig gebruikers zijn zou het erg mooi zijn dat wij als surfende gebruikers heel veel
vertegenwoordigers daar hebben. Wat zou het mooi zijn dat wij als wind en kitesurfers massaal daar een gezellige avond daar gaan houden. Hoeveel mensen kunnen we mobiliseren? 10 - 20 - 50 - 100 - 200 dat zou echt een perfecte stunt zijn.

Kortom ga op sites mensen oproepen om maandag avond er heen te gaan, De gemeente betaald koffie en thee!!!Lekker sparren met de gemeente over ons stekkie!!!!

Ik maak een poster voor in de surfshop wie bomberdeerd de sites als hanglos.nl / windsurfen.nl enz...

Laat de commerciele mannen ons stekkie niet verpesten, we betalen ons nu al blauw voor niets. De campingbaas zit achter de plannen en deze heeft nog nooit iets goed gedaan voor surfers.

Groeten Ronald
Morres

Berichten: 9427
Antwoord #1 Juni 22, 2011, 23:36:35
edit2Rapporteer  
punt van aandacht: parkeertarieven, parkeergelegenheid(ongelegenheid) het hek met slot(ambulance) en de faciliteiten (totale gebrek daarvan)
YJ

Berichten: 476
Logs: 0 | 106 uur
Antwoord #2 Juni 24, 2011, 18:36:39
edit2Rapporteer  
Er is daar een groot parkeerterrein toch? Geen parkeerongelegenheid dus. En dat kost ongeveer 5 euro voor een dag geloof ik. Hoewel ik zelf altijd op de camping sta trouwens.

Faciliteiten ontbreken helaas wel. Er staat alleen een lelijke zeecontainer met een surfshopje erin. Ze zouden een mooi kitecentrum moeten bouwen op die plaats Smiley
Morres

Berichten: 9427
Antwoord #3 Juni 24, 2011, 20:54:05
edit2Rapporteer  
voor 5ero NIET aan het strand staan terwijl je vroeger gratis wel aan het strand stond, noem ik ongelegenheid.
Geronimo79

Berichten: 2552
Antwoord #4 Juni 25, 2011, 15:17:41
edit2Rapporteer  
jah zinloze wijzing was dat. heerlijk man zo lekker aan het strand staan.

Ach over 5 jaar bestaat workum zowieso niet meer als kite spot. Word toch een promenade.
Idefixe

Berichten: 8241
Antwoord #5 Juni 27, 2011, 09:29:55
edit2Rapporteer  
Hier een tipje van de sluier over de plannen van de gemeente.
Het lijkt mij belangrijk dat daar zoveel als mogelijk kitesurfers aanwezig zijn!
« vorige volgende »
Ga naar:  


© 2002 - 2024 Kitehigh

Sorry, the copyright must be in the template.
Please notify this forum's administrator that this site is missing the copyright message for SMF so they can rectify the situation. Display of copyright is a legal requirement. For more information on this please visit the Simple Machines website.