BoardDesign ontwerp wedstrijd

BoardDesign

Geen avatar

Berichten: 7
Juli 28, 2011, 23:16:43
edit2Rapporteer  
BoardDesign ontwerp wedstrijd
Win je eigen ontworpen kiteboard!

http://www.boarddesign.nl

Laat je inspiratie op de vrije loop en probeer het coolste, vetste, meest strakke, stoerste, opvallendste of mooiste board te ontwerpen en win een gratis kiteboard met je eigen ontwerp!

De regels zijn simpel, download een blanco boardtemplate van onze website http://www.boarddesign.nl/Ontwerp-Actie, vul deze geheel naar eigen wens in en stuur het ontwerp in jpeg formaat naar info@boarddesign.nl Let er hierbij wel op dat het bestand niet te groot is om te versturen per mail!

Deze actie loopt tot en met 30 september 2011. Tot dan kun je je eigen ontwerp uploaden(maximaal 2 per persoon), hierna zullen wij ons buigen over de verschillende ontwerpen en in de eerste weken van oktober maken wij de winnaar bekend!

Naast het kiteboard worden onder de deelnemers ook nog 5 waardebonnen van 50 euro verloot die gebruikt kunnen worden in onze webshop!

Volg de ontwikkelingen van deze competitie op onze website, Facebook pagina http://www.facebook.com/boarddesign  en volg ons ook op Twitter http://twitter.com/#%21/Board_Design  @Board_Design

Hier <http://www.youtube.com/watch?v=0l0yi-Q8cA0>  een voorbeeld om je wat inspiratie te geven!

Morres

Berichten: 9427
Antwoord #1 Juli 29, 2011, 01:14:20
edit2Rapporteer  
ohne, een NL antig99 kloon! crappy china boards incoming!

edit:
Een board met een echte cross-over CAD waarmee je kunt genieten van de veelzijdigheid van controle, grote bochten, sprongen en freestyle. De snelle rocker-lijn biedt uitstekende high-speed performance, goede railshape zorgt voor een maximale grip en controle in alle omstandigheden. De asymmetrische bouw van de kern is flexibel genoeg om de wildste chop te absorberen en dynamisch genoeg om te reageren op de grotere sprongen.Waveriding, grote sprongen, bochten, extreme freeride of gewoon kiten op hoge snelheid–er zijn geen grenzen aan dit board!


serieus?
wat een poeppraat
Michiel.
Moderator

Berichten: 15917
Logs: 0 | 308 uur
Antwoord #2 Juli 29, 2011, 08:01:03
edit2Rapporteer  
Cross-over CAD Huh

Dat betekent gewoon eerst met de hand geschetst, daarna in (3D) CAD (Computer Aided Design, oftewel technisch tekenen software)

Moet Morres +1 geven, want dit is echt marketing prietpraat Tongue


Als ik jullie website bekijk hebben jullie dat helemaal niet nodig, leuke producten
Jarno

Geen avatar

Berichten: 2272
Antwoord #3 Juli 29, 2011, 08:34:16
edit2Rapporteer  
Zelden, of nooit, maar toch ga ook ik met morres mee hier ;-)

begrijp ik het ook goed dat de prijzen van jullie boards gebaseerd zijn op de designs en niet zozeer de boards?
Want volgens mij leveren jullie 1 type board in 4 verschillende maten.

Áls het verkoopt, volgens mij een prima business :-)

(als...)

en, sorry, maar 'the making of happy board', je kunt een beetje illustratoren?
leuk geprobeerd jongens, maar ik kan weinig opbouwend zijn hier, zoals michiel nog wel probeert :-)

SnaaK

Berichten: 137
Antwoord #4 Juli 29, 2011, 10:04:06
edit2Rapporteer  
yeah 200 euro winnen!

Dat is denk ik de 2e hands waarde van zo'n board nieuw in de verpakking....
Michiel.
Moderator

Berichten: 15917
Logs: 0 | 308 uur
Antwoord #5 Juli 29, 2011, 11:38:54
edit2Rapporteer  
Misschien iets te negatieve reacties?
Blijkbaar is dit geheel nieuw, en zeker ratelt de website en tekst.

Maar geef de makers tenminste de kans om te reageren. Neersabelen is makkelijker dan zelf zoiets bedenken en uitvoeren!
BoardDesign

Geen avatar

Berichten: 7
Antwoord #6 Juli 29, 2011, 12:57:21
edit2Rapporteer  
Beste Kitehighers,

Ik zal me even voorstellen, mijn naam is Sander. Zoals Michiel terecht opmerkt zijn we helemaal nieuw in de kitemarkt en is de website net opgestart. Ik lees jullie berichten aandachtig en probeer zoveel mogelijk te verbeteren waar nodig.

Het idee van onze website is eigenlijk simpel we willen kiteboarders gewoon de kans bieden om hun eigen board te ontwerpen. De verschillende prijzen van de al ontworpen boards hebben te maken met de verschillende opties die je aan dat board kunt veranderen, b.v. alleen tekst of tekst en een foto toevoegen, en de tijd dat we nodig hebben om zo'n board te ontwerpen.

Wat de teksten op de website betreft probeer ik ze zo duidelijk mogelijk te houden maar wel veel informatie over de boards te geven. Dat van die crossover CAD had ik al uit de tekst bij informatie gehaald, zal dit ook nog weghalen bij de maatkeuze bij eigen ontwerp.

Verder organiseren we binnenkort een event op een kitelocatie in Nederland waar je onze boards zelf kunt varen, het is absoluut niet mijn bedoeling om "rommel" aan te smeren en ik sta volledig achter dit product anders zou ik het niet verkopen. Maar zoals gezegd zijn we nieuw op de markt en proberen een zo'n goed mogelijk product neer te zetten binnen de mogelijkheden die we hebben. Ik bedank jullie voor de verschillende opmerkingen, we houden de verschillende fora zeker in de gaten en proberen de website en de producten constant te verbeteren naar de wens van de klant.

Als je vragen hebt over het product, de website of wat dan ook kun je ons altijd bereiken via mail of telefoon.

Sander
Evan
Administrator

Berichten: 9651
Logs: 0 | 1481 uur
Antwoord #7 Juli 29, 2011, 13:04:09
edit2Rapporteer  
Leuk initiatief en de gemiddelde kiter merkt toch niet of een board nu lekker vaart of niet.

Daar staat tegenover de wat meer gevorderde kiter juist weer meer naar de vaareigenschappen kijkt dan hoe een board eruit ziet en zijn mooie graphics een leuke bijkomstigheid (ok, er zijn grenzen wbt de graphics).

Verder denk ik bij "ontwerpen" eerder aan het board dan aan de graphics, maar dat kan er ook aan liggen dat ik zelf meer met het board zelf bezig ben dan hoe het eruit ziet.
Morres

Berichten: 9427
Antwoord #8 Juli 29, 2011, 13:21:52
edit2Rapporteer  
Misschien iets te negatieve reacties?
Blijkbaar is dit geheel nieuw,

http://www.antig99.com/

laatste keer dat ik vorig jaar keek, 300dollar incl verzendkosten wereldwijd(verzendtijd van 2 weken, sneller=euros bij dokken)
Qua bouw sterke overeenkomsten.
LOEN

Berichten: 767
Antwoord #9 Juli 29, 2011, 14:11:23
edit2Rapporteer  
Leuk initiatief een ontwerp wedstrijd te doen, dat is waar dit topic over gaat en niet zozeer het merk zelf toch? (wellicht het "nieuwe" merk in een ander topic eerst kunnen introduceren)
Leuke kans om als zolder ontwerper te laten zien wat je kan, en voor beginnen merk natuurlijk ook zo zijn voordelen.  ThumpsUp

Offtopic: @ Evan
Tegenwoordig zijn er zoveel boards op de markt, worden er überhaupt nog echt slechte productieboards geproduceerd? Verschil zijn de vaareigenschappen, maar deze verschillen zijn vaak ook minimaal en hebben "verschillende boards" vele overeenkomende eigenschappen.
Alles testen is vaak niet haalbaar dus in de range die je wilt testen ga je dan toch voor de gene die je het meest aanspreekt qua looks/graphics?
Denk dat je met goede graphic juist net de klanten aan kan spreken die twijfelen tussen boards met dezelfde eigenschappen.
Of om de bomen in het bos een beetje uit te dunnen.  Roll Eyes
Cheers
Yoram

Berichten: 1217
Antwoord #10 Juli 30, 2011, 09:59:26
edit2Rapporteer  
Leuk initatief, maar ga wel mee met de rest van de reacties.

@Loen,  bij testen kijk je toch naar referenties van vrienden en niet naar het design.
Evan
Administrator

Berichten: 9651
Logs: 0 | 1481 uur
Antwoord #11 Juli 30, 2011, 12:28:17
edit2Rapporteer  
@ LOEN

Als een board ruk vaart gaat een gevorderde kiter daar niet op varen (als het goed is) ook al ziet hij er nog zo mooi uit. Voor beginners/gemiddelde kiters is dat vaak minder een probleem.

Als je een paar boards hebt met bijna dezelfde eigenschappen kies je natuurlijk de mooiste uit, maar dat blijft smaak Wink


Maar volgens mij gaan we off-topic.....
Idefixe

Berichten: 8241
Antwoord #12 Juli 31, 2011, 09:48:12
edit2Rapporteer  
Ikzelf heb het idee dat de markt voor boardjes al behoorlijk verzadigd is.
Zo'n beetje alle soorten / vormen en smaken liggen in de schappen . Vanaf een nieuwprijs van ongeveer 250 tot schreeuwend duur.
Morres

Berichten: 9427
Antwoord #13 Augustus 01, 2011, 00:55:22
edit2Rapporteer  
je bedoeld van Brunotti Onyx tot F-one trax/North Select?
Maar ik denk het ook ja, dat het verzadigd is, ontwikkeling is er ook wel wat uit ,er is wel uitgevonden wat werkt en wat niet, nu zal het in vooral kleine stapjes gaan, laatste grootste stap was het rail-systeem van SS, waar ik persoonlijk nog wel benieuwd en schuw naar/voor ben
Michiel.
Moderator

Berichten: 15917
Logs: 0 | 308 uur
Antwoord #14 Augustus 01, 2011, 10:06:02
edit2Rapporteer  
2012 is het jaar van de channels, sprayrails & reliëf in de bodem van de boards.
Lastig voor zelfbouwers.

Helaas zijn er nog steeds planken die echt ondermaats presteren.

En zoals Evan al aangeeft kan een gevorderde kiter nog varen op een stuk drijfhout, voor de beginner/instapper is het slecht leren op zoiets Tongue
« vorige volgende »
Ga naar:  


© 2002 - 2024 Kitehigh

Sorry, the copyright must be in the template.
Please notify this forum's administrator that this site is missing the copyright message for SMF so they can rectify the situation. Display of copyright is a legal requirement. For more information on this please visit the Simple Machines website.