power en de-powersysteem op de bar van Gaastra Jakyll 2009

frankey21

Berichten: 49
Juli 07, 2011, 14:18:42
edit2Rapporteer  
halloo,

Ik heb een gaastra jakyll 2009,

nu ben ik wat bezig met het powersysteem om hem te poweren en te de-poweren. Om het systeem zit een ouwe sok die behoorlijk iritant doet. Wanneer ik de witte lijn aantrek geeft hij power. Wanneer ik de zwarte lijn aantrek zou hij weer moeten de poweren.

Wanneer ik de witte lijn aantrek zie ik echt dat het stuk korter wordt wat voor meer power zorgt, maar als ik aan de zwarte lijn trek gebeurt er niets en er wordt niet gedepowered. Naar mijn idee komen de zwarte en de witte lijn verstrikt in die sok die eromheen zit.

Klinkt dit probleem bekent bij andere gaastra riders? Hoe los je dit  bijvoorbeeld op?
Frank82

Berichten: 2539
Logs: 0 | 164 uur
Antwoord #1 Juli 07, 2011, 16:08:33
edit2Rapporteer  
M'n vriendin heeft dus ook een jekyll maar dan de 2010 met bijbehorende bar, poweren/depoweren werkte enkel lekker als de kite daadwerkelijk in de lucht stond. Beetje er aan trekken zonder kite er aan ging niet goed, je hebt flink druk nodig.
Morres

Berichten: 9427
Antwoord #2 Juli 07, 2011, 16:30:34
edit2Rapporteer  
er moet enige kracht op het systeem staan idd, anders trek je de kite naar je toe (in dat geval waait het amper, dus heb je geen depower nodig ) Die sok houdt zand en dus slijtage tegen, optisch vind ik het ook mooier, maar het is puur praktisch gericht. Als je twijfelt mag je m er af knippen, maar de sok komt er echt niet tussen hoor Smiley

In low-wind, als je dan wilt depoweren, hou ik de bar een heel beetje aangetrokken zodat ie (de)powered
frankey21

Berichten: 49
Antwoord #3 Juli 08, 2011, 17:40:58
edit2Rapporteer  
Oke nice, ik heb hem inderdaad vandaag even geprobeerd en hij powerde en de-powerde goed wanneer er druk inzat.

danku, voor de reacties maar weer.
« vorige volgende »
Ga naar:  


© 2002 - 2024 Kitehigh

Sorry, the copyright must be in the template.
Please notify this forum's administrator that this site is missing the copyright message for SMF so they can rectify the situation. Display of copyright is a legal requirement. For more information on this please visit the Simple Machines website.