Scheuren van de Best Nemesis HP V3 2011

arnhemkiter1

Geen avatar

Berichten: 31
Antwoord #25 Augustus 09, 2011, 22:45:34
edit2Rapporteer  
@Richard: hoe kan ik jou een pb'tje sturen? Was altijd een zeer tevreden best rijder, totdat ik vorig jaar nieuw 2010 materiaal aanschafte. Heb meer aan de kant staan schelden op mijn kapotte kites, dan gevaren. Daarvoor 3 jaar lang zeer tevreden geweest met 2006 en 2007 materiaal. Heb nu nog 1 probleem met een 7 m waroo dat ik je graag persoonlijk voorleg, gezien je genoemde "exceptional best service". Ik word graag ook weer een tevreden Best rijder.
Dutchy112

Berichten: 467
Logs: 0 | 1669 uur
Antwoord #26 September 14, 2011, 20:34:35
edit2Rapporteer  
Na een dikke maand waarin ik veel super sessies met mijn "Nieuwe" nemi 8-12 heb gehad , met daarin veel Dutchy's crashes, lompe acties..
Heeft de nieuwe batch het overleefd Joepie, nadat het met de eerste batch misging ThumpDown..

Dus Ik moet zeggen ze zijn Hufterproof!!! Joepie

  ListenToMe Thanks Richard & Xwatersport!

Dutchy112

Berichten: 467
Logs: 0 | 1669 uur
Antwoord #27 Oktober 07, 2011, 19:42:40
edit2Rapporteer  
Het verhaal van WEER!!

Eergisteren is het WEER gebeurd op brouwersdam!
De 6de keer dat de Nemi 8 m2 de lucht inging, nog geen twee maanden oud, en toen raakte "de Nemi 8 m2" Weer het water en door de klap op het water liet het slangetje van de one pump system los op de strut!
Na de selfrescue, kwam ik op het strand om te kijken wat de schade was, en toen zag ik dat bij alle slangetjes de beschermhulsjes WEER omhoog waren, en bij de eerste strut van de wingtip links, zag ik dat het slangetje los had gelaten.. Niet echt een groot probleem, dus verder kijken en bij de strut ernaast zag ik een scheur van 10 cm die WEER door de tie wraps was gekomen!!
Dus Weer naar de Shop, Weer emailen met BEST...
WEER een Nieuwe kite gekregen.
Dus Weer opgelost?!

Nou na 3 keer Weer dit te horen, kan ik niet meer mee met de verhalen die Best mij geeft!
In mijn ogen, denk ik dat BEST een groot probleem heeft met kwaliteit..
5 1/2 maand en 3 kites, bar en tas kapot...
Sorry?

Ik ben mijn vertrouwen verloren in BEST, na 3 seizoenen genoten te hebben van de oude WAROO 2007/2008 en ging dit jaar vernieuwen voor mijn veiligheid, naar Nemisis 2011...
Maar na zoveel Ellende, niet meer nieuwe trics oefenen omdat je de Kite niet moet laten crashen in het water omdat hij anders kapot gaat, ben ECHT ik er klaar mee...

Dus ik heb mijn Nemi's ingeruild, en ik ben overgestapt naar Ozone C4, 7-9-13..
Ik hoop dat ik hier meer geluk bij heb..

Wat ik nog wel kwijt wil is Richard, bedankt voor de super service!!! Succes met BEST
EddyC

Geen avatar

Berichten: 1073
Logs: 0 | 4 uur
Antwoord #28 Oktober 07, 2011, 20:05:44
edit2Rapporteer  
Een vriend van me heeft Ozone Catalyst en na 10 keer gingen de struts lekken. En hij laat zowat nooit zijn kite op het water of strand vallen.
Dutchy112

Berichten: 467
Logs: 0 | 1669 uur
Antwoord #29 Oktober 07, 2011, 20:34:41
edit2Rapporteer  
He Eddy C..
Dat is geen goed nieuws..
en wat was de oorzaak van de lekkage?
Eagle-Jan

Berichten: 4582
Logs: 0 | 2 uur
Antwoord #30 Oktober 16, 2011, 11:50:30
edit2Rapporteer  
Is allemaal niet best als ik dit zo lees... Damn zat toen ook aan nemi te denken, ben wat blij dat  de keus ergens anders op gevallen is.
EddyC

Geen avatar

Berichten: 1073
Logs: 0 | 4 uur
Antwoord #31 Oktober 16, 2011, 19:27:12
edit2Rapporteer  
@Dutchy: oorzaak Ozone Catalyst strut lekken (na 7maanden gebruik) - hij denkt te hard oprollen - maar dat betwijfel ik want voorheen hebben zijn North kites dat niet gehad en hij is zeer voorzichtig.
Dutchy112

Berichten: 467
Logs: 0 | 1669 uur
Antwoord #32 Oktober 16, 2011, 19:33:20
edit2Rapporteer  
Is allemaal niet best als ik dit zo lees... Damn zat toen ook aan nemi te denken, ben wat blij dat  de keus ergens anders op gevallen is.

Dat dacht ik ook.. maar helaas het was het tegendeel!!

@Dutchy: oorzaak Ozone Catalyst strut lekken (na 7maanden gebruik) - hij denkt te hard oprollen - maar dat betwijfel ik want voorheen hebben zijn North kites dat niet gehad en hij is zeer voorzichtig.


dat is na 7 maanden.. dan kan wel eens een strut klappen.. maar niet binnen 2 maanden!!
Idefixe

Berichten: 8241
Antwoord #33 Oktober 16, 2011, 19:36:28
edit2Rapporteer  
"te hard oprollen"   is dan toch een echte giller. ( of het moet ergens in de gebruiksaanwijzing staan  Tongue )
Dutchy112

Berichten: 467
Logs: 0 | 1669 uur
Antwoord #34 Oktober 16, 2011, 19:39:45
edit2Rapporteer  
Dit heb ik ook al gezien bij een vriend van me.. hij vaar een C4,2010.
Door het opvouwen is er een scheur in de strut canvas gekomen. maar gerepareerd en nu weer als de oude!!
« vorige volgende »
Ga naar:  


© 2002 - 2024 Kitehigh

Sorry, the copyright must be in the template.
Please notify this forum's administrator that this site is missing the copyright message for SMF so they can rectify the situation. Display of copyright is a legal requirement. For more information on this please visit the Simple Machines website.