Mooiste kitespots in 5 jaren

bikiniisuit
Gast
September 28, 2011, 23:24:28
edit2Rapporteer  
"
http://www.youtube.com/watch?v=DQmgmjUot_s
"
            
Ik leef in een tijd waarin iedereen zijn dromen waar kan maken. Crisis zit tussen je oren.Volgende week eindigt een 5 jaar durende expeditie om de mooiste kite spots ter wereld te vinden. Wat ze doen: kitesurfen, duiken, paragliden.

Doel v de expeditie: nieuwe werelden verkennen, persoonlijke groei, behoud v oceanen.  De boot: zeewaardige catamaran: de “Discovery”. Blijkbaar hoef je geen miljonair te zijn om zoiets te organiseren. Slim aanpakken. Je zet een project op voor sponsors, media, pers e.a., aanbod voor derden om mee te varen en je verpakt je droom in een pakket aandelen: “making the dream your reality”. De foto’s op hun website maken je krankzinnig. Hun lijst:

Recently, the crew has chosen the "Top Ten Places to Kiteboard on Earth". They are:
1.Marshall Islands
2. Cargados Shoals (wind periode: sept-dec)
3. Micronesia (Pohnpei and Kosrae)
4. Anakao, Madagascar
5. Raivavae, Austral Islands, French Polynesia
6. Atolls, French Polynesia
7. Los Roques, Venezuela (wind periode: feb-mei)
8. San Blas, Panama
9. Barbuda, Caribbean
10. Bazaruto, Mozambique (wind periode: sept-dec)

Nr 2, 7 en 10 staan al een tijdje op mijn wishlist.

De expeditie begon in jan 2007 en eindigt op dit moment in Spanje. Ik vind deze kite droom iets relaxter dan die van Annemarie Quemere in r kitebootje. Ben kitesurfers tegen gekomen die vertelden over hun kitesurf reizen per catamaran over zee, en hoe dat hun leven veranderde. Kon mij r niks bij voorstellen

website: http://www.offshoreodysseys.com/owners/player.php?video_id=5
Evan
Administrator

Berichten: 9651
Logs: 0 | 1481 uur
Antwoord #1 September 29, 2011, 22:30:31
edit2Rapporteer  
Hoeveel accounts van jezelf heb je al wel niet verwijderd Bikini, of is dat preventief zodat we je geen PM meer kunnen sturen?
EddyC

Geen avatar

Berichten: 1073
Logs: 0 | 4 uur
Antwoord #2 September 29, 2011, 22:32:51
edit2Rapporteer  
Maasvlakte I - de Slufter
had ook in het lijstje moeten staan
Maar die bestaat niet meer - en waarschijnlijk te koud voor die gasten
Eagle-Jan

Berichten: 4582
Logs: 0 | 2 uur
Antwoord #3 September 30, 2011, 09:24:14
edit2Rapporteer  
Sardinië arcipelago di la maddalena, zijn ze ook niet geweest
Ron Rodeo

Berichten: 4486
Logs: 0 | 50 uur
Antwoord #4 September 30, 2011, 10:53:59
edit2Rapporteer  
 Shocked Shocked Shocked Shocked
hier wil ik wel heen.
« vorige volgende »
Ga naar:  


© 2002 - 2024 Kitehigh

Sorry, the copyright must be in the template.
Please notify this forum's administrator that this site is missing the copyright message for SMF so they can rectify the situation. Display of copyright is a legal requirement. For more information on this please visit the Simple Machines website.