Kite vakantie december

RempyAce

Berichten: 2
Augustus 13, 2011, 13:08:30
edit2Rapporteer  
Hi All,

Ja hoor, idd weer zo een die naar de bekende weg vraagt. Maar 1 gek kan meer vragen ... duizend wijzen...etc.  Dus daar gaat ie dan.

Ik wil in december een weekje weg om me door/over het water te laten slepen in een (op dat moment) warm oord. Ik ga samen met vrouw en dochter (vrouw interesseert zich niet voor kitesurfen en dochter is dan net een jaar) en heb daarom een aantal simpele eisen:
1) Wind
2) Aangename temp
3) accommodatie direct aan kitespot.
4) Liefst ook nog all-in zodat me vrouw alleen d'r arm hoeft op te tillen om bedient te worden  ;-)

Vorig jaar naar Sal (Kaap-verdie) in Riu gezetten. Hotel helemaal geweldig, en kitebeach voor de deur, ware het niet dat je toch 80% van de tijd naar de andere kant van het eiland moet, omdat de wind uit oost komt en het hotel aan de westkant zit.

Ik hoor het wel. Alvast bedankt.
feddomw
Gast
Antwoord #1 Augustus 13, 2011, 14:56:50
edit2Rapporteer  
Voor mij ongeveer hetzelfde, maar dan 3 weken eerder.

Ik kom toch echt niet verder dan El Gouna Movenpick met Kitepeople voor de deur. En goed te doen qua vliegen met kid(s).

Anders lijkt het toch Aruba/Bonaire/Curacao.

Iemand anders ideeen? Ik heb precies hetzelfde verlanglijstje: wind en warm genoeg voor eega en kids om op het strand te zitten. En dat ik zo voor de deur kan pompen en gaan, dus ik laat ze niet de halve dag alleen omdat ik weer in mijn eentje met taxi naar God-weet-waar moet.

RempyAce

Berichten: 2
Antwoord #2 Augustus 15, 2011, 15:33:40
edit2Rapporteer  
Nou,

Schiet lekker op met de reacties, niet dan feddo. Heb topic ook op hanglos geplaatst. Daar wel iets meer reacties gehad.
markus

Berichten: 1907
Logs: 0 | 855 uur
Antwoord #3 Augustus 15, 2011, 16:16:43
edit2Rapporteer  
mss weet niet iedereen een spot die je zoekt.
feddomw
Gast
Antwoord #4 Augustus 15, 2011, 16:23:28
edit2Rapporteer  
Ik check wel even Hanglos dan.

Ik kom toch echt niet verder dan Egypte. Ik vind Florida en Carib te ver vliegen en met tijdsverschil echt wel "too much" voor de kids.

« vorige volgende »
Ga naar:  


© 2002 - 2024 Kitehigh

Sorry, the copyright must be in the template.
Please notify this forum's administrator that this site is missing the copyright message for SMF so they can rectify the situation. Display of copyright is a legal requirement. For more information on this please visit the Simple Machines website.