last van me elleboog

remco81

Geen avatar

Berichten: 276
Logs: 0 | 4 uur
Augustus 12, 2011, 20:21:05
edit2Rapporteer  
Zondag heerlijk gevaren met me 10m c4 2011 ongeveer 4 uur nergens last van .Gister met me 12m c4 2011 ook 4 uur gevaren maar heb nu wel last van me elleboog voornamelijk me linker arm omdat ik meestal spring als ik naar rechts vaar  heb last van de buitenkant de elleboog .Komt dit omdat je die arm als je spring kort houdt en niet strekt  en daar de meestste kracht op krijg .Ik heb wel me stuurlijnen iets korter gemaakt omdat je dan meer druk in je kite hebt ,zou het schelen als ik ze weer op de normale stand zet of maakt dat niet echt veel uit . Zou het ook aan de kite kunnen  liggen tussen de c4 of een andere kite ?
leeany

Berichten: 844
Antwoord #1 Augustus 12, 2011, 22:14:50
edit2Rapporteer  
Probeer sowieso onderhands aan je bar te trekken ipv bovenhands.
Heb zelf ook wel eens erge last aan mijn ellebogen na het wakeboarden (kiten eigenlijk niet) maar gaat altijd vrij snel over toch.
Tim_GTS5

Berichten: 2818
Antwoord #2 Augustus 12, 2011, 22:16:55
edit2Rapporteer  
Na bijna 2 weken non stop kiten heb ik er ook wel een beetje last van, waarschijnlijk gewoon overbelast ?

Denk gewoon wat meer pauze's nemen, al doe ik dat ook veel te weinig  Grin
Morres

Berichten: 9427
Antwoord #3 Augustus 13, 2011, 01:46:58
edit2Rapporteer  
als ik 2dagen met mn max vaar heb ik het ook, als ik jekyll vaar heb ik er geen last van. bardruk is dus hetgene wat voor comfort zorgt.
« vorige volgende »
Ga naar:  


© 2002 - 2024 Kitehigh

Sorry, the copyright must be in the template.
Please notify this forum's administrator that this site is missing the copyright message for SMF so they can rectify the situation. Display of copyright is a legal requirement. For more information on this please visit the Simple Machines website.