Kitereisje september - waarheen?

kevin1978

Geen avatar

Berichten: 9
Augustus 21, 2011, 16:48:01
edit2Rapporteer  
Twijfel slaat toe:
Ik wil er in september even tussenuit (ca. 14 daagjes) maar weet nog niet goed waarheen...
Gezien ik vorig jaar een kitecursus gevolgd heb en ook materiaal heb aangekocht en ik dit jaar nog niet gekite heb (door diverse omstandigheden) zou ik nu toch echt willen doorgaan met kiten. Ideaal is dus om dit te koppelen aan mn reis. Maar nu heb ik 2 opties:
- ik gooi mijn materiaal in de wagen en ga ergens rond de middellandse zee kiten of
- ik boek een vliegvakantie en ga zo ergens kiten

Ik zou echter wel een soort van 'opfrissingscursus' willen volgen heeft er iemand tips hoe ik dit best aanpak en waar ik het best zou heen gaan als beginner.

Ik wil ook wel ergens zitten waar er nog iets te doen is naast het kiten, ik ben bang dat bvb Egypte wat beperkter is qua alternatieve activiteiten en nachtleven bvb...

De autoreis staat me wat tegen omdat ik alleen reis, een voordeel is wel dat ik kan doen en laten wat ik wil op die manier hé...
gnijzink

Berichten: 341
Antwoord #1 Augustus 21, 2011, 17:40:14
edit2Rapporteer  
Leucate!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
10 a 11 uurtjes cruisen en je bent er.
Ik ga er eind september ook weer heen.
Chill 10 dagen op de camping staan en kiten,kiten,kiten...

Wat bedoel je met opfris cursus?
Wil je dat in Nl doen of op vakantie?
kevin1978

Geen avatar

Berichten: 9
Antwoord #2 Augustus 21, 2011, 18:20:21
edit2Rapporteer  
Ik heb enkel een beginnerscursus gevolgd en dus een meter of 10 gevaren, nog niet meer, een paar uurtjes uitleg en begeleiding zou hoogstwaarschijnlijk wel van pas komen, dat zou ik dan ter plaatse doen...

Zal er hier (in Belgie) waarschijnlijk niet meer van komen...
feddomw
Gast
Antwoord #3 Augustus 21, 2011, 19:17:00
edit2Rapporteer  
alwayswindy.com.

Ik heb er eerder over geschreven. Perfect voor wat jij zoekt. Ik ben geen aandeelhouder, slechts een tevreden klant.
« vorige volgende »
Ga naar:  


© 2002 - 2024 Kitehigh

Sorry, the copyright must be in the template.
Please notify this forum's administrator that this site is missing the copyright message for SMF so they can rectify the situation. Display of copyright is a legal requirement. For more information on this please visit the Simple Machines website.