Krijg de wormen, en eet poep

Wimt

Berichten: 2498
Oktober 19, 2011, 22:12:18
edit2Rapporteer  
Conclusie van Labyrinth, ned 2.
Ons imuunsysteem is op hol geslagen, omdat het lichaam nu bijna geen strijd meer moet leveren met bacterien en wormen: we zijn te schoon geworden. Dus gaat het lichaam zich auto-imuun gedragen, en hebben we nu meer last van bacterien. In 3de wereldlanden, bestaan bijna geen imuunziekten, omdat het daar niet zo proper is, en dat hoort zo.
In america heeft men de Dettol-ziekte, en dat is nog slecht voor het milieu ook, dat zwaar bacteriedodende spul
Kortom: we moeten weer aan de darmwormen: in Duitsland al in flesje te koop: de eitjes ervan.

Wil je van suikerziekte af, of te dik worden: moet je de poep eten van iemand die daar geen last van heeft: je darmflora wordt zo geent voor nieuwe bacterie kononies.
Schijnt trouwens dat die bacterien met je brein comminiceren, dus dacht je meisie dat je stoer bent, ligt dat puur aan je stront Joepie
jerryvanrhee

Berichten: 237
Logs: 0 | 270 uur
Antwoord #1 Oktober 19, 2011, 22:21:37
edit2Rapporteer  
wel lekker weze kiten vandaag wim?
Wimt

Berichten: 2498
Antwoord #2 Oktober 19, 2011, 22:30:17
edit2Rapporteer  
Ja, zie verslag, was super loser
mvbtje

Geen avatar

Berichten: 1175
Antwoord #3 Oktober 19, 2011, 23:32:35
edit2Rapporteer  
Ik word rijk!
Wimt

Berichten: 2498
Antwoord #4 Oktober 20, 2011, 21:47:28
edit2Rapporteer  
Ja, ik ook, heb ook van die goeie poep. Als ik naar de wc ga, de openbare, dan heb ik een hele schare fans achter me aan, en als ik wil doortrekke, dan begint het gejoel al. Dan maak ik er een opbod van, dus niet wie het eerst komt, eerst....:-). Neen, de hoogst biedende mag male :-). En, als ik kak, mot ik ook altijd pisse, dus er valt nie veel te male :-), hapt dus vlot weg, die smurrie
Wimt

Berichten: 2498
Antwoord #5 Oktober 20, 2011, 21:58:09
edit2Rapporteer  
fSoms heb il diarree, dan is het meteen kant en klaar, hoef ie nie te roere eerst, vandaar.
 Doe het ook wel in vormpies, voor de verkoop in de winkel. Wel eerst in de magnetron doen, om het op temperatuur te brenge. Laatst bij de loterij, werd de winnaar gevraagd, of ie de miljoen wilde of me kak: me kak dus, ken je raaie. Als ik ga date, neem ik altijd verse kak mee, eerst vrage ze me wat die geur voorstelt, maar als ik het allemaal uitleg, willen ze niet meer naar de restaurant, maar wordt er gedineerd vanuit de pot, slabbetje voor, dat wel. Kome de buure meekane, lekker gezellig: wel knijpers uitdele, want die geur went natuurlijk nooit. Heb notarieel vast late legge, dat ik nooit meer rioolrecht hoef te betale, want voor ik ken doortrekke, is het al op
wazzaah

Berichten: 876
Antwoord #6 Oktober 20, 2011, 22:19:38
edit2Rapporteer  
Praat geen poep man (en labyrinth ook).

TBC, Cholera en worm infecties sterven elk jaar honderduizenden mensen aan in 3de wereld landen en denk dat ze dat graag wat zouden minderen.
Wimt

Berichten: 2498
Antwoord #7 Oktober 20, 2011, 22:30:13
edit2Rapporteer  
Wordt ool niet door Labirint beweerd, omdat te doen zoals ik schets: die zaken moeten allemaal worden uitgesplitst en onderzocht: poep eten wordt door mij gepretendeerd, maar ja, je moet mij natuurlijk met een korreltje.... nemen natuurlijk
wazzaah

Berichten: 876
Antwoord #8 Oktober 20, 2011, 22:41:43
edit2Rapporteer  
Denk dat ze het in de derde wereld toch graag hun ziektes willen inruilen voor auto-immuun ziektes. Of de gemiddelde leeftijd ligt op 40/50 jaar met allerlei (oude) ziektes en geen kans om auto-immuun ziektes (ouderdom kwalen) te krijgen of een gemiddelde leeftijd van 70/80 jaar met wat ouderdom kwaaltjes.

Hygiene is belangrijk, hoeft ook niet te overdreven worden, maar wat jij er nu van brouwt........
Wimt

Berichten: 2498
Antwoord #9 Oktober 20, 2011, 23:23:27
edit2Rapporteer  
Wij overdrijven het dus, met steeds meer infectie problemen als gevolg. Dit is een trend, en als wij er niets aan doen, net zo dodelijk is als een beroerde hygiene. Als er ook een goede voeding was in de 3de wereldlanden, zou imfectie veel minder een probleem zijn.
Vinni

Berichten: 5944
Antwoord #10 Oktober 21, 2011, 21:24:43
edit2Rapporteer  
Ik denk niet dat ik er last van heb.
« vorige volgende »
Ga naar:  


© 2002 - 2024 Kitehigh

Sorry, the copyright must be in the template.
Please notify this forum's administrator that this site is missing the copyright message for SMF so they can rectify the situation. Display of copyright is a legal requirement. For more information on this please visit the Simple Machines website.