NKV kitecamp V3.01 2012

bezemsteel12

Berichten: 884
Logs: 0 | 69 uur
Antwoord #25 Januari 09, 2012, 22:09:23
edit2Rapporteer  
@ niels,

het kitecamp is een camp voor beginners en gevorderden! je krijgt tips van veel mensen hoe je tricks beter zou kunnen doen, of gewoon eens wat proberen.

over de reis heen of terug al heb je geen eigen vervoer zou ik niet over inzitten.  er is vaak wel iemand die een plekje over heeft.

Dutchy112

Berichten: 467
Logs: 0 | 1669 uur
Antwoord #26 Januari 13, 2012, 10:03:29
edit2Rapporteer  
@ niels,

het kitecamp is een camp voor beginners en gevorderden! je krijgt tips van veel mensen hoe je tricks beter zou kunnen doen, of gewoon eens wat proberen.

over de reis heen of terug al heb je geen eigen vervoer zou ik niet over inzitten.  er is vaak wel iemand die een plekje over heeft.



Je zou met mij kunnen meerijden..
Ian2

Geen avatar

Berichten: 37
Antwoord #27 Januari 13, 2012, 18:14:46
edit2Rapporteer  
NKV kitecamp Fehmarn V3.01 staat in de steigers. Vanaf 27 april tot en met 6 mei.
Low budget . ( overnachting in luxe caravan incl ontbijtbuffet , gebruik sauna en jacuzzi , pp / pd 15,50  Grin)
 Heel veel kitesurfen, gezelligheid, testmateriaal, veel onderling advies, feesten, enz enz.
Voor een enkele dag of meerdere dagen, jong en oud , alle NKV leden zijn welkom.

Om er dit keer een nog groter succes van te maken gaan we de deelnemers van de vorige edities betrekken bij de organisatie van deze week. Ben jij er al eerder bij geweest en heb je ideeën, suggesties en vooral zin , tijd en energie om mee te helpen met de organisatie stuur dan even een mailtje naar regiocoordinator@kitesurfvereniging.nl

Laterssss


Hoi,

Wat ik mis hier en ook op de NKV site is hoe kan jij aanmelden voor de Camp?

Ik wil heel graag mee!

Mvg,

Ian
 
[edit] niet tussen de quote code je bericht typen a.u.b.
« vorige volgende »
Ga naar:  


© 2002 - 2024 Kitehigh

Sorry, the copyright must be in the template.
Please notify this forum's administrator that this site is missing the copyright message for SMF so they can rectify the situation. Display of copyright is a legal requirement. For more information on this please visit the Simple Machines website.