Brouwersdam verslagje

Wimt

Berichten: 2498
Oktober 19, 2011, 20:38:04
edit2Rapporteer  
Volgens Evan heb ik hier bepaalde privileges opgebouwd, dus dat is wel interessant om te testen hoe ver dat gaat.  , voel het al jeuken  Grin
Waren weer topdagen, thuisblijvers Wink, en om jullie niet nog jalourser te maken, wou ik het hier maar bij laten ThumpsUp.
Daarna eet ik altijd wat bij de patatboer in Scharendijke. Zo`n man moet je ook uitdagen, en hij had v.e. dagblad een 8 gekregen, dus ik stelde voor dat dat van het regionale suffertje kwam, maar neen, hij raakte al op dreef: was van de Volkskrant.
Nou wilde hij al helemaal laten blijken, dat ie geen regionaal suffertje was, dus vroeg hij ons, wat te doen, als er iemand met een mes achter je staat bij het trek-loket van de bank. Wilde even laten merken, dat ik op zijn nivo zat, en het dus niet wist; maar hij wist het: druk je pincode achterste voren in, dan komt er max. 20 euro uit, wordt er een foto gemaakt, en de 112-luitjes staan een minuut later achter die messentrekker. Nooit geweten, maar een patatboer kan me al van alles wijsmaken, laat staan een KH-lid schater.
Toch weer effe naar Brouwersdam, of daarna, want er werd wat nagekaart, heb je met dit weer, wanneer het dus wat minder druk is.
Stond bij een groepje, en Wimt werd dus opgemerkt. Jongens waren nog niet zo wakker, wakkere lieden geven mij constant een por in mijn ribben, omdat ze zo graag geciteerd worden op KH.
Dus het ene sterke verhaal van Evan (de kiteloepert) kwam, na het andere. Evan had het bij het ene verhaal kunnen laten, en dat verhaal staat al tussen haakjes genoemd, verder is deze jongen inhoudloos schater. Robbopop, of zoiets, had ook zijn verhaaltjes, waarbij ie telkens met zijn linkeroog knipoogde, waarschijnlijk om toch vooral dit verhaal te citeren. Ik zal jullie niet vermoeien met dit verhaal schater, en dat knipogen geeft achteraf  te denken:
zenuwtrek, sjans, of een zandkorreltje. Ik zou zeggen, Robbopop, meld je hier zo spoedig mogelijk, met de melding dat het een zandkorreltje was schater.
Verder was er nog kabouter puntmuts (2 meter die vent), die me toen al bijna klappen stond te verkopen (heeft misschien pseudoniem Feddowm?), laat staan nu Grin. Ik ga weer oefenen voor mijn 100 meter Grin.
Verder was ik vandaag weer de reddende engel, door weer boards terug te brengen, 4 keer, en ik doe ik soms ook voor een engel, roodharig deze keer, maar ze vind me nu een zelfreddende bengel. Volgende keer misschien toch laten verzuipen, of een watervast contract meenemen, inhoud laat zich voorspellen voor een ieder die mij kent  Joepie.

Ik wou het hier eerst maar bij laten, ik zit nu al op mijn onderduik adres, maar ik weet niet zeker of dat voldoende is  loser

Wimt, wil je volgende keer eens kijken op http://www.kitehigh.nl/forum/. Daar staat een mooie indeling van ons forum, waar je een geschikt plekje voor je topic kunt uitzoeken.
Jarno

Geen avatar

Berichten: 2272
Antwoord #1 Oktober 19, 2011, 22:03:41
edit2Rapporteer  
http://www.nvb.nl/index.php?p=59337
http://www.vraaghetdepolitie.nl/sf.mcgi?854
http://www.geldenrecht.nl/artikel/2008-01-21/komt-de-politie-als-je-je-pincode-achterstevoren-intoetst

voor de volgende keer, kun je hem zn broodje aap terug verkopen.
Wimt

Berichten: 2498
Antwoord #2 Oktober 19, 2011, 22:35:50
edit2Rapporteer  
Maakt niet uit, de volgende keer geloof ik hem weer, dus die broodjes aap kan ie mij blijven verkopen.
Hij had niet voor niets een '8' van de Volkskrant: die geloofden zelfs dat ie goed patat kon bakken Joepie
robbepop

Berichten: 944
Logs: 0 | 996 uur
Antwoord #3 Oktober 19, 2011, 23:13:54
edit2Rapporteer  
Was toch echt gewoon met je aan het sjanzen hoor Wimt, jammer kreeg niet het idee dat het beantwoord werdt.
Marc_87
Moderator

Berichten: 7541
Logs: 0 | 758 uur
Antwoord #4 Oktober 19, 2011, 23:24:26
edit2Rapporteer  
Waar vaarde meneer Wint mee want ik kan het zo niet voor de geest brengen wie het is.
En daar ben ik nu wel benieuwd naar.
Reodude

Berichten: 434
Antwoord #5 Oktober 19, 2011, 23:47:46
edit2Rapporteer  
een nozongairush kite met een foneygraceboard ,;:=))
Wimt

Berichten: 2498
Antwoord #6 Oktober 20, 2011, 16:47:06
edit2Rapporteer  
@Robbopop: ik had het echt niet gezien, had een zandkorreltje in mijn oog, anders had ik je echt wel van achteren gepakt

@ Marc: Caution, rose kleur op maandag, en geel op dinsdag
Marc_87
Moderator

Berichten: 7541
Logs: 0 | 758 uur
Antwoord #7 Oktober 20, 2011, 17:56:16
edit2Rapporteer  
Ah oke dan, jij was dus de gene met de pruts bar en 5th lijn op de kite.
Ik dacht dat het een Duitser was.  loser
robbepop

Berichten: 944
Logs: 0 | 996 uur
Antwoord #8 Oktober 20, 2011, 21:08:38
edit2Rapporteer  
Ik wil niet ondankbaar zijn hoor Wimt, maar ik speel niet graag de locomotief.
Wimt

Berichten: 2498
Antwoord #9 Oktober 20, 2011, 22:17:02
edit2Rapporteer  
Nu al de grenzen van mijn prioriteitspositie bereikt, Evan? Nou ja, kappeh dan maar
Evan
Administrator

Berichten: 9651
Logs: 0 | 1481 uur
Antwoord #10 Oktober 21, 2011, 09:46:17
edit2Rapporteer  
Nu mag je Ed. aankijken voor het verplaatsen, niet mij Wink

Volgens mij maak je meer stennis op internet dan je op het strand laat merken, want daar was het vriendelijkheid ten top en bestaat de kitesurf-mentaliteit bij jou gelukkig nog, of was je bang voor kabouter puntmuts?
Wimt

Berichten: 2498
Antwoord #11 Oktober 21, 2011, 14:36:28
edit2Rapporteer  
Ahhh, Jij bent die kiteloepert!! Jah joh, ze denken hier dat ik zelfs een strafblad heb, de koningin van achteren pak terwijl ik een shot neem: is wel waar, maar dan wel onder mijn moers toezicht :-)
« vorige volgende »
Ga naar:  


© 2002 - 2024 Kitehigh

Sorry, the copyright must be in the template.
Please notify this forum's administrator that this site is missing the copyright message for SMF so they can rectify the situation. Display of copyright is a legal requirement. For more information on this please visit the Simple Machines website.