wereldnieuws!!!!!

Wimt

Berichten: 2498
Antwoord #125 Februari 17, 2012, 18:54:13
edit2Rapporteer  
Die sterspoel is er 1: kun je zelf eenvoudig en goedkoop maken, en dus ook zelf controleren.
Dus: pak de soldeerbout Geronimo
Wimt

Berichten: 2498
Antwoord #126 Februari 17, 2012, 19:04:24
edit2Rapporteer  
Is overigens niet veel zweverig aan Niburu: tweederde is regulier bronvermelding.
Is vooral een kenniscentrum: als je niet weet dat coldfusion eind dit jaar met een gezinscapaciteit voor 1200 euro wordt aangeboden, ga je nu je geld verspillen met isolatie en andere dure en zinloze energie bespaarders.
jantjuuh

Berichten: 570
Logs: 0 | 586 uur
Antwoord #127 Februari 17, 2012, 19:05:42
edit2Rapporteer  
@Wimt,

Gratis dingen die 'het echt doen' lopen als een trein. Kijk maar bijvoorbeeld naar 'illegaal downloaden' van films, games, boeken etc etc. Veel mensen doen het omdat het goedkoper is dan kopen.

Maar okee, ik ga ff mee in de troll!

Wimt, vertel mij, hoeveel vermogen heeft zo een sterspoel? Wanneer is het rendabel om de sterspoel toe te passen? En nee, ik wil geen 80 euro betalen voor een voorlichting, ik wil GRATIS energie. En owja, waar ik ik gratis koperdraad halen met gratis apparatuur om die 'juiste' frequentie te halen! Heb je toevallig ook nog 2 gratis accu's liggen om die gratis energie in op te slaan?

Owja, als ik veel energie aan mijn omgeving onttrek, wordt het dan niet erg koud? (behoud van energie, Niburu zegt het zelf!!!!) Dus ik wil ook alvast vragen waar ik gratis winterkleding kan halen?

Ik heb ook meteen een goed idee!!! Als we maar genoeg sterspoelen langs de 11stedentocht route zetten zal de temperatuur zodanig dalen dat we deze winter alsnog DE tocht kunnen schaatsen.

Wow, alles is wel een stuk positiever zo Grin
Wimt

Berichten: 2498
Antwoord #128 Februari 17, 2012, 19:17:06
edit2Rapporteer  
Het duurde effe om het uit te lokken, maar je bent dus gewoon een vrek.
Heb op de Wallen wel een meissie voor je, is dus gratis voor jou, maar ook ongelooflijk lelijk. Alleen vrekken krijgen ' m dan nog overeind. Ik zie je nu al ge*len
jantjuuh

Berichten: 570
Logs: 0 | 586 uur
Antwoord #129 Februari 17, 2012, 19:23:43
edit2Rapporteer  
Ow, gaan we niet meer op de inhoud in?  ThumpDown als student zit ik in een benarde situatie wat financiën betreft, maar wil voor een kwartje vooraan zitten!

Maargoed, ff ontopic. Ben je door je voorraad ammunitie heen rondom de sterrenspoel dat het persoonlijk moet worden  Huh

Jammer hoor, ik hoopte op een wat meer inhoudelijk discussie
Wimt

Berichten: 2498
Antwoord #130 Februari 17, 2012, 19:25:47
edit2Rapporteer  
Met je humor ben je ook al vrekkig. Je gebruikt er veel woorden voor, zal wel gratis zijn, maar de humor is vrekkig bezaaid.
Bij mij is dat net andersom, maar ik wil het je wel leren voor een vrekkenbedragje
Wimt

Berichten: 2498
Antwoord #131 Februari 17, 2012, 19:42:32
edit2Rapporteer  
Ok, voor het vrekkenbedragje van 80 euro, avondvullend. Zou ook voor 40 euro kunnen, als je een beetje talent had.
Je dan wel zelfspot: als je je niet schaamt om deze vertoning als humor te bestempelen, ben je op zijn minst ook nog dapper.

Zo, dat lid van de bende van 6 zien we hier niet meer terug
gebruikersnaam

Geen avatar

Berichten: 1202
Antwoord #132 Februari 17, 2012, 19:57:21
edit2Rapporteer  
Is 'ster spoelen' nou een werkwoord of een zelfstandig naamwoord Wimt?
Wimt

Berichten: 2498
Antwoord #133 Februari 17, 2012, 20:03:23
edit2Rapporteer  
Je bedoelt ' bruine ster spoelen', maar daar ben ik geen fan van
gebruikersnaam

Geen avatar

Berichten: 1202
Antwoord #134 Februari 17, 2012, 20:17:03
edit2Rapporteer  
Ermee rond blijven lopen is ook zoiets....
Wimt

Berichten: 2498
Antwoord #135 Februari 17, 2012, 20:23:03
edit2Rapporteer  
Geef jij die cursus aan Jantjuuh: hierbij verklaar ik jou als Meester.
Als je teveel spoelt: dat is ook niet goed, dan loopt het er later zo uit. Maar, je hebt er dus last van. Is toch wel erg vroeg, incontinentie op jouw leeftijd. Heb er wel een uitvinding van mij voor, maar dat wil je vast niet weten. Je maakt er in ieder geval geen sier mee in de disco
jantjuuh

Berichten: 570
Logs: 0 | 586 uur
Antwoord #136 Februari 17, 2012, 21:29:34
edit2Rapporteer  
Oh, nee begint nu beetje vulgair te worden, maar dat is natuurlijk ook wereldnieuws voor sommigen!
Maar desalniettemin, respect voor je vasthoudendheid Wimt.
Wimt

Berichten: 2498
Antwoord #137 Februari 17, 2012, 21:34:33
edit2Rapporteer  
vasthoudendheid= yoga

Als ik vasthoudendheid combineer met jou en die bruine ster, dan hou ik jou vast en..., beschouw het als een avondvullende cursus voor een gierige 80 euro. Ik heb net het eten op, maar dit bedoel je toch met max. vulgair, getver, ik voel het opkomen
Geronimo79

Berichten: 2552
Antwoord #138 Februari 17, 2012, 23:58:17
edit2Rapporteer  
Zoals gezegd ik laat het me graag bewijzen dat ze wel echt een doorbraak gemaakt hebben dat ook erkent kan worden door "echte" wetenschappers. En dan niet direct zo'n sneu.. de kleine man tegen de grote boze macht van de onderdrukkers bla bla..  Gewoon een goede test/demonstratie die laat zien dat het daadwerkelijk iets extra's bied.

Zoals jij het schrijft IS DIT ET! dit is de volledige endlösung.  Dus laat ze dan eindelijk eens komen met de bewijzen. Misschien zullen ze de wereld veranderen. Maar toch heb ik zeer sterk het idee dat et nog net niks is wat ze "ontdekt" hebben. Dat een gemiddelde wetenschapper gaat zeggen van ja dit weten we al jaren dat dit zo en zo een effect heeft. Echter hier en hier om is rendabel of zelfs levert geen voordelen op ten opzichte van de huidige systemen. Bv. de auto levert nur noch 2 pk.

Maar nogmaals laat ze dan eindelijk met iets komen. Ondertussen is dit topic al weer 2 en een halve maand oud. En dr is nog steeds niks bewezen naar de echte buitenwereld. Wimtjes zijn maar een kleine trouwe groep volgelingen die et iets te graag willen geloven.
Zij moeten het bewijzen tot die tijd.. is et een theory en als et zo lang duurt.. is et kennelijk nog niet echt een goede.

Kwa fake/hippyfest/zwevertjes opmerking. enige wat ik sofar gezien heb is een wat vreemde vent die wat warrig over komt en een ongelovelijk cheap ass filmpje gemaakt heeft over een sterspoel wat op zich zelf gezien niet heel nieuw is want die heb ik wel eens eerder gezien.  Et komt op mij in iedergeval erg amateuristisch over en geeft me nog niet et idee dat et wat word.



Geloof dat ze voorlopig Coldfusion nog niet helemaal onder de knie hebben dus zal dat nog wel een tijdje duren. Zou ideaal zijn want zover we kunnen inschatten zal het een bijna onbeperkte hoeveelheid energie opleveren. Alles beter dan die stomme windmolens en kolencentrales. gewoon nuclear gaan tot die tijd.. maarjah heb je die kudthippies van greenpeace die mensen beetje onzinnig bang proberen te maken. Maar goed daarover verschillende meningen.

Maar vent vent.. laat je niet zo zielig kennen tegen over een jantjuuuh... tssss.  Probleem is je snapt er zelf ook de ballen niet van (erg logisch) maar gaat op redelijk blind vertrouwen die niburu gasten achteraan. Super als ze echt iets gevonden hebben. maar kom maar op met bewijzen. Beetje sneu zo te gaan zitten tegenantwoorden omdat een paar gastjes met vrij simpele logica en gemiddeld brugklas natuurkunde logica aangeven dat het gewoon weg niet kan.
Dus hoe lang je ook doorgaat.. laat ze dan met bewijzen komen.

Nogmaals zou geweldig zijn als et allemaal echt zo was.. maar ik acht de kans erg klein.
Wimt

Berichten: 2498
Antwoord #139 Februari 18, 2012, 17:50:39
edit2Rapporteer  
Geronimo: jij ziet het verschil niet tussen schijn en werkelijkheid. Jantjuuh en ik zitten mekaar wat op te naaien, hij is in deze veel slimmer dan jij, dus Jantjuuh: ik zou het niet pikken van Geronimo. Werkelijkheid daarentegen is, dat de sterspoel al jaren in Arizona in pick-ups wordt geinstalleerd: heb ik al diverse keren vermeld, maar jouw geheugen wordt minder.
Dat blijkt ook uit dit hele epistel, is al zo vaak herkauwt, wel geef je aan dat wij het wetenschappelijk moeten bewijzen. Daarop zeg ik: lijkt mij een dure excercitie voor wij amateurtjes, dus we gaan het net zo doen als die Arizona luitjes, en je kunt natuurlijk ook zelf gaan solderen om het bewijs te vinden: materiaal nog geen tientje, en het schema staat op Niburu. Toch wel oppassen, want je ziet de werkelijkheid niet meer, en je bent zeer vergeetachtig, en dat tesamen lijkt op vroegdementie, dus pas op met die hete bout.
Eerst dacht ik nog, dat je het af kon met een pilletje en een poedertje, maar dit vraagt intenisive coaching: tbs of zo
Morres

Berichten: 9427
Antwoord #140 Februari 18, 2012, 18:30:19
edit2Rapporteer  
de sterspoel al jaren in Arizona in pick-ups wordt geinstalleerd
Ja, geronimo, daar is je bewijs, wat loop je nou te zeuren...
Wimt

Berichten: 2498
Antwoord #141 Februari 18, 2012, 20:41:09
edit2Rapporteer  
:-)

Als zijn vriendin met haar zuigmondje een half uur boven zijn schoot zit te balanceren, gelooft ie het ook nog niet.
Je bent dus ook nog een ongelovige Thomas, Geronimo. Is in zo een situatie met wetenschappelijke zekerheid vast te stellen, dat ze dan zin heeft. Hoeveel meer bewijs heb je dan nodig :-)
Wimt

Berichten: 2498
Antwoord #142 Februari 18, 2012, 20:45:22
edit2Rapporteer  
Laat haar dan toehappen, Geronimo, is goed voor de instandhouding van de soort :-)
wazzaah

Berichten: 876
Antwoord #143 Februari 18, 2012, 20:52:15
edit2Rapporteer  
Das dan zeker zo'n lezing van Frank Collaris? Heb dat s paar minuutjes bekeken op utoep en denk niet dat ik dat 1 1/2 uur vol hou. Gast moet iig zn huiswerk s doen, leuk verhaaltje over Tesla en dat ie zo belangrijk is geweest maar hoe en wat laat ie dan een beetje vaag achterweg, zou je toch denken dat hij t hele levensverhaal van Tesla wel moet weten.

Vrije energie lijkt mij toch gewoon een gevalletje oplichting.
Wimt

Berichten: 2498
Antwoord #144 Februari 18, 2012, 21:20:42
edit2Rapporteer  
Oplichting is dat je moet betalen voor energie. Energie is vrij, net als lucht inademen. Het gaat ons denken veranderen, omdat energie geen beperking meer is, binnenkort. En, energie is alles, dus alles is binnenkort binnen handbereik, voor iedereen

Toch nog wat goed nieuws in deze crisistijd :-)
drifter

Berichten: 1757
Antwoord #145 Februari 18, 2012, 21:37:30
edit2Rapporteer  
Er is heel veel mogelijk in deze wereld. Sommigen zeggen zelfs dat alles mogelijk is. De wetenschap laat ons vele mogelijkheden zien. De andere kant op zou de wetenschap ons ook kunnen ‘verblinden’ voor de mogelijkheden. ‘Blinded by science’ is  een toepasselijke benaming.  Iets wordt namelijk pas voor echt aangenomen, als het wordt bewezen door de wetenschap en wordt meedegedeeld door de overheid. In iets anders dan de bewezen waarheid van de wetenschappers, zullen we dus niet snel geloven.

Momenteel leeft de maatschappij op de toppen van hun kunnen. Nog nooit in de geschiedenis van de Aarde is de mens zo intelligent geweest. Steeds meer leuke, futuristische en nuttige ontwikkelingen volgen elkaar op. Aan de andere kant is er ook nog steeds armoede, honger en ellende in grote delen op Aarde. Financiele tekortkomingen, voedselgebrek, welvaartsziektes, dreigende klimaat problemen. Hopelijk vind de wetenschap een oplossing voor bijvoorbeeld dat laatste. Want zonder leefbare Aarde is er geen ruimte voor al het goede (misschien Wel voor het slechte) in deze wereld.

Zou de wetenschap al hard bezig zijn met onderzoek naar het klimaat en de mogelijke oplossingen? Een blik in het nieuwsoverzicht doet mij denken van niet. Maar even iets verder kijkend dan mijn neus lang is….  zo lijkt het erg van belang om momenteel eventjes de Economie te verkiezen boven het milieu. Want met een sterke en gezonde economie zullen de middelen in de toekomst beschikbaar komen voor oplossingen/gevolgen van de klimaatproblemen. Een ander obstakel voor oplossingen lijken de aanhoudende terroristische dreigingen uit het Midden-Oosten te zijn. Zodra de dictators,  terroristen, opstandelingen, moslims extremisten uit oa. Libie, Syrie, Irak, Tunesie, Soedie-Arabie, Iran, Afghanistan, Palastinie, Yemen, Bahrein, Egypte, Pakistan, Noord-Korea zijn geëlimineerd, zal er meer ruimte komen om samen op vreedzame wijze naar oplossingen te zoeken.

Om deze doelen te bereiken moeten we als mensheid even door het stof. Even wat harder werken dan normaal. Even wat zuiniger leven dan normaal. Daardoor soms even je gezondheid riskeren. De leuke dingen even laten gaan. Even de spaarvarkens aan diggelen slaan. Zelfs de pensioenvoorraden mogen we aanbreken. En helaas vallen er daarbij ook slacht offers. Zowel op een indirecte manier in de westerse landen, als op directe bloedige manier in het Midden-Oosten.
Ook is het eventjes noodzakelijk om onze rechten opzij te zetten. Onze privacy rechten, onze vrijheid van meningsuiting, onze rechten om te mogen zijn wie we willen zijn, al in de naam van nationale en mondiale veiligheid. Gebruik ondertussen zoveel mogelijk medicijnen om deze periode gezond door te komen.

Maar wees gerust! Zodra we dat allemaal geslikt hebben, zodra de terroristen weg zijn en wanneer de economie weer bloeit in geur en kleur, zal de zon voor de mensheid weer gaan schijnen. Sommigen zullen de zon niet meer zien opkomen, maar diens kinderen zullen dat gegarandeerd. Trap niet in de leugens van de enkelen die het tegendeel beweren. Occupy heeft het helemaal verkeerd. Anonymous zijn puberende nerds. Complotdenkers zijn de vijand. En Wimt wil alleen maar aandacht van de vrouwen. Luister niet naar hen, wees bang voor hen. Bespot een ieder die anders denkt, doet of zegt. Vertrouw niemand.
Luister naar de overheid, zij vertellen de waarheid. Gehoorzaam de autoriteiten, zij hebben het beste met je voor.
Wimt

Berichten: 2498
Antwoord #146 Februari 18, 2012, 22:16:47
edit2Rapporteer  
Zit ik toch echt op het verkeerde forum, als het om  vrouwenaandacht gaat. En overdreven de andere kant op kletsen, dat heb je al eerder gedaan, daar trappen ze niet meer in.

Free-energy wordt al grootschaliger geproduceerd: de sterspoel, aardbatterijen, magneetmotoren, en simpele electrolyse voor auto's. Ze worden blijkbaar niet altijd de nek omgedraaid door bijv. de olieindustrie. Deze producties vinden plaats in vooral Australie, Japan en Canada
wazzaah

Berichten: 876
Antwoord #147 Februari 19, 2012, 01:02:18
edit2Rapporteer  
Ik zou hier een hele leuke foto plaatsen maar weet niet hoe dat hier werkt dus hou je nog te goed  Tongue

http://www.facebook.com/photo.php?fbid=375067822503365&set=a.313399958670152.87561.313380688672079&type=1&theater
feddomw
Gast
Antwoord #148 Februari 19, 2012, 09:34:10
edit2Rapporteer  
Ik val in herhaling: makkelijk om met complot-theorien te schermen en dat het daarom "geheim" is of blijft. Makkelijk omdat daarmee alle naïeve idioten erin trappen....

Er wordt namelijk even voorbijgegaan aan het feit dat de economische belangen om deze "doorbraak" WEL op de markt te brengen groter zijn dan de belangen van de olie-industrie om die tegen te gaan.

Grote jongens als Toyota/BMW/VW die VEEEEL geld hebben om dit te ontwikkelen en HEEEEEEL VEEEEL geld kunnen verdienen. Daar kan de olie industrie niet tegen op.

En als je dat begrijpt, dan begrijpt je dat Niburu en anderen lekker bezig zijn om geld uit andermans zak te kloppen of zelf te dom om te kakken zijn.
Wimt

Berichten: 2498
Antwoord #149 Februari 19, 2012, 14:08:47
edit2Rapporteer  
Commercie is dodelijk voor vooruitgang. VW geeft wereldwijd het meest uit aan innovatie, 100derden miljarden. Al die innovatie en patenten moeten zich terug verdienen. Daar is tijd voor nodig. Dus snelle inovatie zit dat in de weg. En al helemaal als al die techniek niet meer op olie is gebaseerd. Daarom is er het complot tussen de olie- en de autoindustrie, zodat er 'rust'  in de markt is, auto's worden toch wel verkocht.
We praten hier over complot, niet theorie: we hebben dit zelf ondervonden met Mitsubishi. De benzineslurpende Outlander had op electrolyse kunnen lopen naar ons voorstel richting hen. Maar het complot was te sterk, nu zijn ze failliet, lekker puhh

Btw: VW heeft de watermotor al sinds 2008, doet er volgens complot niks mee.
« vorige volgende »
Ga naar:  


© 2002 - 2024 Kitehigh

Sorry, the copyright must be in the template.
Please notify this forum's administrator that this site is missing the copyright message for SMF so they can rectify the situation. Display of copyright is a legal requirement. For more information on this please visit the Simple Machines website.