Dit zou wel eens een mooi pak kunnen zijn, Gul:

feddomw
Gast
December 26, 2011, 17:37:15
edit2Rapporteer  
Ik kreeg deze mailing van Wetsuitoutlet. Ik ben verder niet aan ze verbonden behalve dat ik een tevreden klant ben. Dit zou wel eens een heel fijn winterpak kunnen zijn voor een scherpe prijs:

http://www.wetsuitoutlet.co.uk/gul-delta-654mm-windsurf-dryzip-steamer-wetsuit-new-0910-de1208-p-2877.html?utm_source=Wetsuitoutlet&utm_campaign=BDAY2011_Newsletter&utm_medium=email
Ed.

Berichten: 2732
Logs: 0 | 165 uur
Antwoord #1 December 26, 2011, 17:50:40
edit2Rapporteer  
Inderdaad, precies wat ik zoek! Iemand ervaring met Gul wetsuits qua comfort??
feddomw
Gast
Antwoord #2 December 26, 2011, 17:54:10
edit2Rapporteer  
Alleen ervaring met de droogpakken, en die zijn prima. Gul zit wel al HEEEEL lang in de wetsuit business. Ik zou er best ook een willen, in het voorjaar is dit een heel lekker pak denk ik.

Jij en ik hebben ook dezelfde maat denk ik, Ed. Zouden we ergens in NL een Gul kunnen passen? Wel slechte karma om dan in UK te kopen, maar ik betwijfel of dit pak ergens in NL in de winkel ligt...

Ocean-Limbo

Berichten: 2637
Antwoord #3 December 26, 2011, 18:47:41
edit2Rapporteer  
jaaaaaa, .......

ik ben toe aan een nieuw pak ....
ziet er goed uit ...

ik ben 1.80m, welke maat kan ik dan het beste nemen ...
geen verkoopadressen in NL?

Morres

Berichten: 9427
Antwoord #4 December 26, 2011, 18:58:38
edit2Rapporteer  
dat ziet er verdomd goed uit, maar wel van hetgevoelige materiaal.
feddomw
Gast
Antwoord #5 December 26, 2011, 19:16:09
edit2Rapporteer  
Group buy en kijken of we nog meer korting kunnen krijgen?
xray

Berichten: 3688
Antwoord #6 December 26, 2011, 20:56:40
edit2Rapporteer  
Ziet er erg goed uit! Niet duur ook overigens!
Evan
Administrator

Berichten: 9651
Logs: 0 | 1481 uur
Antwoord #7 December 27, 2011, 00:54:41
edit2Rapporteer  
dat ziet er verdomd goed uit, maar wel van hetgevoelige materiaal.

Single-lined scheelt wel enorm veel als het op warmte aankomt, als je gewoon zuinig bent en hem echt alleen als winterpak aantrekt is er niks aan de hand. Zo'n pak moet je niet mee in het hoofdseizoen gaan varen in de volle zon, dan zijn ze inderdaad zo weggeteerd.
Ed.

Berichten: 2732
Logs: 0 | 165 uur
Antwoord #8 December 27, 2011, 09:53:37
edit2Rapporteer  
Moet wel zeggen dat ie er niet zo heel comfy uit ziet, er staan ook mooie 6/4 billabongs op die site voor nog geen 200 pond
feddomw
Gast
Antwoord #9 December 27, 2011, 10:13:08
edit2Rapporteer  
Die droogrits is natuurlijk wel een verschil. En die nekseal ook. Het is gewoon bijna een droogpak.

Qua betrouwbaarheid en reputatie zou ik liever in een Gul varen dan Billabong. Dat is natuurlijk knettersubjectief.
Morres

Berichten: 9427
Antwoord #10 December 27, 2011, 22:52:50
edit2Rapporteer  
dat ziet er verdomd goed uit, maar wel van hetgevoelige materiaal.

Single-lined scheelt wel enorm veel als het op warmte aankomt, als je gewoon zuinig bent en hem echt alleen als winterpak aantrekt is er niks aan de hand. Zo'n pak moet je niet mee in het hoofdseizoen gaan varen in de volle zon, dan zijn ze inderdaad zo weggeteerd.
weet ik, daar om heb ik m niet
hijo del viento

Berichten: 2061
Logs: 0 | 777 uur
Antwoord #11 December 27, 2011, 23:01:16
edit2Rapporteer  
dat ziet er verdomd goed uit, maar wel van hetgevoelige materiaal.

Single-lined scheelt wel enorm veel als het op warmte aankomt, als je gewoon zuinig bent en hem echt alleen als winterpak aantrekt is er niks aan de hand. Zo'n pak moet je niet mee in het hoofdseizoen gaan varen in de volle zon, dan zijn ze inderdaad zo weggeteerd.
weet ik, daar om heb ik m niet
Wat is het gevoelige goedje in dat pak buiten de seals en de rits?
Evan
Administrator

Berichten: 9651
Logs: 0 | 1481 uur
Antwoord #12 December 27, 2011, 23:23:37
edit2Rapporteer  
Geen gevoelig goedje, normale double-lined pakken zijn gewoon extra verstevigd met een laag stof aan de buitenkant van je pak. Helaas houd deze laag stof ook water vast wat verdampt in de wind en je dus extra afkoelt.

Single-lined pakken hebben geen laag stof aan de buitenkant waardoor het water er direct afglijd maar het kale schuimrubber is wel wat gevoeliger voor UV en scheurtjes.
hijo del viento

Berichten: 2061
Logs: 0 | 777 uur
Antwoord #13 December 27, 2011, 23:27:29
edit2Rapporteer  
Geen gevoelig goedje, normale double-lined pakken zijn gewoon extra verstevigd met een laag stof aan de buitenkant van je pak. Helaas houd deze laag stof ook water vast wat verdampt in de wind en je dus extra afkoelt.

Single-lined pakken hebben geen laag stof aan de buitenkant waardoor het water er direct afglijd maar het kale schuimrubber is wel wat gevoeliger voor UV en scheurtjes.
thanks
« vorige volgende »
Ga naar:  


© 2002 - 2024 Kitehigh

Sorry, the copyright must be in the template.
Please notify this forum's administrator that this site is missing the copyright message for SMF so they can rectify the situation. Display of copyright is a legal requirement. For more information on this please visit the Simple Machines website.