Welk heupharnas

Flip

Berichten: 72
Januari 25, 2012, 14:42:08
edit2Rapporteer  
Welk heupharnas is het best voor iemand die toch wat moet opletten met zijn rug, heb tot nu toe altijd met een zitharnas gekite, heb met het kiten nog nooit last had van mijn rug, maar wel bij het beoefenen van andere sporten, dus moet toch wel wat opletten.
Morres

Berichten: 9427
Antwoord #1 Januari 25, 2012, 14:54:00
edit2Rapporteer  
geheel persoonlijk, ik heb voor mijn holle rug een Volt gekocht(gaastra) en heb daar voor 6jaar met Waist pro series van Prolimit gekite, zegt dus totaal niks.
Dus: testen in winkel, goed hangen, zorg voor goede support.
Flip

Berichten: 72
Antwoord #2 Januari 26, 2012, 09:51:36
edit2Rapporteer  
OK, ik dacht dat er misschien merken of modellen gekend waren voor een betere rugondersteuning, zoals de boa-technologie die Mystic in sommige van zijn modellen gebruikt.
Morres

Berichten: 9427
Antwoord #3 Januari 26, 2012, 11:17:48
edit2Rapporteer  
dan nog moet het maar net bij je passen Smiley
Hard2Handle

Berichten: 3114
Logs: 0 | 432 uur
Antwoord #4 Januari 26, 2012, 13:51:49
edit2Rapporteer  
Flip de TMFK van Pat Love is zeker de moeite waard om te testen, dit is een zeer comfortabel harnas en blijft goed op zijn plek zitten. Heb zelf ook last van mijn rug, maar met dit Pat Love harnas veel minder last als met mijn vorige Mystic.
Marc_87
Moderator

Berichten: 7541
Logs: 0 | 758 uur
Antwoord #5 Januari 26, 2012, 17:58:46
edit2Rapporteer  
Ik zou ook wat Maurice al aan geeft de Prolimit Kitewaist pro en Predator proberen.
Deze geven mij goede ondersteuning en ik had eerst ook last van mijn rug.
Ocean-Limbo

Berichten: 2637
Antwoord #6 Januari 26, 2012, 20:08:54
edit2Rapporteer  
Ik heb ook grote problemen met mijn rug en nek. Cry
Ik ben begonnen met een mistic zittrapeze. Met deze trapeze had ik geen problemen maar ik miste de ondersteuning in de rug ...
Daarna heb ik een heuptrapze gehad van Prolimit. Dit was een groot drama want na ongeveer 15 minuten varen kreeg ik steevast stekende pijnen in mijn rug. Angry

De laatste 2 jaar vaar ik met een Ocean Rodeo session I. Een heuptrapeze met straps ..... dus best of both worlds ...comfortabel, ondersteunend, sterk. Grin

als extra voorziening heb ik een schuifbare bar (Jay Dynabar) erop gezet ........ Grin

ik kan nu uren probleemloos varen YeSS



« vorige volgende »
Ga naar:  


© 2002 - 2024 Kitehigh

Sorry, the copyright must be in the template.
Please notify this forum's administrator that this site is missing the copyright message for SMF so they can rectify the situation. Display of copyright is a legal requirement. For more information on this please visit the Simple Machines website.