Brouwersdam, verslag

bikiniisuit

Geen avatar

Berichten: 223
Januari 21, 2012, 23:19:56
edit2Rapporteer  
 ThumpsUp Smiley
Evan
Administrator

Berichten: 9651
Logs: 0 | 1481 uur
Antwoord #1 Januari 21, 2012, 23:36:29
edit2Rapporteer  
Ben jij dit Wim?
bikiniisuit

Geen avatar

Berichten: 223
Antwoord #2 Januari 21, 2012, 23:39:44
edit2Rapporteer  
 Roll Eyes
Wimt

Berichten: 2498
Antwoord #3 Januari 21, 2012, 23:41:54
edit2Rapporteer  
niks, verkeerd ingelogd, wildde ik nog zeggen Tongue
Ik reageer nu dus niet op mijzelf neem ik aan, dus dit mag?

Lig nu in mijn BeB, hoor nu dat ze apart slapen: zou ik effe bij haar langs gaan, is dan wel 75, maar wel blond (of erg licht grijs, maakt het uit, anders zit ik toch maar in m`n uppie te r...) schater schater

(sorry voor dat niet-toegestane bericht hieronder, was effe vergete dat ik nu niet met mijn mobiel werk, kan dus èditen`.)
Wimt

Berichten: 2498
Antwoord #4 Januari 21, 2012, 23:53:57
edit2Rapporteer  
Lig nu in mijn BB, hoor nu dat ze apart slapen: zou ik effe bij haar langs gaan, is dan wel 75, maar wel blond (of erg licht grijs, maakt het uit, anders zit ik toch maar in m`n uppie te r...) schater schater
Evan
Administrator

Berichten: 9651
Logs: 0 | 1481 uur
Antwoord #5 Januari 21, 2012, 23:56:57
edit2Rapporteer  
Word het niet eens tijd om al verhalen in een log bij te houden in plaats van het forum? Of is dat te saai zonder reacties

http://www.kitehigh.nl/logs/plaatsen

Ohja, zijn bikini en Wimt nu een en dezelfde of......?
Wimt

Berichten: 2498
Antwoord #6 Januari 22, 2012, 00:00:56
edit2Rapporteer  
is te saai, en je denkt te snel
Ed.

Berichten: 2732
Logs: 0 | 165 uur
Antwoord #7 Januari 22, 2012, 00:42:46
edit2Rapporteer  
Er komt zowel in het eggie als online echt geen zinnig woord uit jou heh
Wimt

Berichten: 2498
Antwoord #8 Januari 22, 2012, 01:08:30
edit2Rapporteer  
Oh ja, kwam stormvogel Barry nog tegen, de half bionische man, zeg maar, met de Youri Zoon been. Die vent is zo aardig, die gun je gewoon zijn handel. Ik doe het maar niet te vaak, want hij vraagt er te weinig voor, en da`s zielig  Grin.
Barry, die tanker lag op de Wijk aan zee kust, da`s een end van jouw normale spot, dus om nou naar Brouwersdam te komme.

ja, hetismidnight, heb haar gevraagd, maar ze wou nie ( vraag maar iemand 2 generaties jonger zei ze ).
Heb dus maar zelf  ThumpsUp, maar waar laat ik nou die plakkerige troep? ThumpDown. Normaal likt mijn vriendin het op, of ze vangt het op een andere manier op, dus ik had geen zakdoek paraat, en die zooi blijft zo plakken in mijn borsthaar.

Had daarna toch nog zin, dus heb mijzelf toch nog opgrdrongen aan haar, en het smoesje van dat ze ongesteld was, daar trapte ik niet in (75 jaar hehe), na een tijdje vond ze het toch wel lekker, dus morgenavond mag ik weer, samen met haar moeder.
Is nog de kunstgebittengeneratie, dus pi*pe was nog nooit zo lekker. En, ze is modern, want ze wilde het graag nog op video zien, dus had ze het stiekum opgenomen, straks op KH dus.

Heel veel leuke dingetjes waren echter fysiek niet meer mogelijk, of  juist te makkelijk en dus geen gevoel voor mij (tgv incontinentie), staat dus niet op de video, dus behoef je gelukkig ook niet te zien. Heb zo`n donkerbruin vermoeden dat deze naar de lounge gaat: goed voor mij: meer kijkers dan hier.

Ze was trouwens ook vergeetachtig, dus heb ik het nog maar een keer gedaan.. Mocht deze keer de wandelstok gebruiken, terwijl zij in het looprekje hing,

Is dit wat je bedoelt, Ed?
Ed.

Berichten: 2732
Logs: 0 | 165 uur
Antwoord #9 Januari 22, 2012, 11:47:45
edit2Rapporteer  
Niet bepaald maar het doet me wel goed om dit te lezen
« Laatste verandering: Januari 22, 2012, 00:59:06 door wimt »

 Roll Eyes
Bularoo

Berichten: 165
Antwoord #10 Januari 22, 2012, 14:00:49
edit2Rapporteer  
heey wimt,

Hoezo was je trouwens in de ochtend terug aan het wandelen met je 9m onder je arm? Roll Eyes
Wimt

Berichten: 2498
Antwoord #11 Januari 22, 2012, 18:35:30
edit2Rapporteer  
Ja, maar jij had meer pech: denk 1 van de depowerlijnen kapot, en dan net die waar de leash aan vast zit? Ja, dan zit je meteen in de problemen, daarom heb ik vaak een 5de lijn. Die kite van jou test ikk dus een volgende keer :-).

Mijn hele verslag is gedelete zie ik wel, zal het er weer opzetten, of de moddermannetjes natuurlijk: die text hebben jullie vast nog wel ergens liggen. Want wees nou eerlijk: wil je een kiteverslag lezen, lees je uiteindelijk hoe ik een bejaarde zit te kezen.
Zag weer mooie loops vandaag, zal Evan wel weer zijn geweest. Ikzelf was zwaar underpowered met mijn 4 m, de 5,7m was lek, vandaar. weer veel stroming vandaag, als je buitengaats vaarde
Wimt

Berichten: 2498
Antwoord #12 Januari 22, 2012, 18:50:59
edit2Rapporteer  
Kwam moderator Ed daar voor het eerst tegen; hij denkt dat wij ruzie hebben, de simpele ziel, en haal dat `simpel`maar weg dus, hij is een ziel (ig)... Grin). Neen hoor, EdjeKadetje mag er zijn, ik maak nooit ruzie op het strand .
(waarom begin ik nou met zo`n lullig onderwerp, mot nog effe wat knippe en plakke denk ik)
Vrijdag was wat guur, was zo`n beetje de enige kiter de hele middag, tot donker. Nou ja, niet echt alleen; als er dermate weinig volk is, bevolken de zeevogels het voerageer terrein. Kun je dus toch zien, dat kiters de vogels wegjagen. Aan de andere kant, met mijn 1-mans actie daar, heb ik heel wat wormen en kokkels het leven gered, terwijl hun leven anders alleen maar het 1-dagsmenu van een stomme zeevogel voorstelde Shocked.
Nou doet een wandelaar met een loslopende hond meer kwaad. Al moet ik wel weer toegeven, dat ik diverse keren een zeevogel met mijn lijnen aanraakte, zonder gevolg overigens. En dat zegt alweer genoeg over het gebrek aan angst die die beestjes hebben voor de kite.
 Ze zaten zich meer zorgen te maken over hun onderlinge rangorde en plaats op het strand, dan over de kite; als je erover heen scheerde, zaten ze in no time weer op dezelfde plek.
Vandaag was het warmer, zaterdag, en dus een klein beetje drukker; een 10-tal kiters, daar teken je voor op een zomerdag  Cheesy. Ook Evan vrat deze keer geen ruimte met zijn loops schater.
Tsja, zit nu bij 75 jarigen op bb, dus dan kite je liever wat langer door

(goh, is me gelukt de text weer te pakken en te plakken met mijn mobiel: nou maar hopen dat ze niet weer gaan deleten, die moddermannetjes
Bularoo

Berichten: 165
Antwoord #13 Januari 22, 2012, 20:15:38
edit2Rapporteer  
hehe.. Bridle was gebroken bij een van mijn powerlijnen

10 meter wilde ook niet meewerken, dus toen maar opgegeven...
Morgen middag wel weer op de brouwersdam waarschijnlijk, aangezien de 10 meter dan weer kan Smiley
Wimt

Berichten: 2498
Antwoord #14 Januari 22, 2012, 22:21:19
edit2Rapporteer  
na 18 uur kiten in 3 dagen, vind ik het weer tijd om weer wat anders te doen
Nicolas

Berichten: 914
Antwoord #15 Januari 22, 2012, 22:36:08
edit2Rapporteer  
Top dagje !

ps: iemand een donkere Naish Torch 2011 6m kitezak gevonden/gezien/meegenomen ?
http://www.kitehigh.nl/forum/index.php?topic=42196.msg595572;boardseen#new
Wimt

Berichten: 2498
Antwoord #16 Januari 22, 2012, 23:48:55
edit2Rapporteer  
Gut,ben ik nu gedegradeerd tot het kitezakken-topic?

Nu ik hier toch ben, wie heeft mijn kat gezien,naam is Poes.
Mijn tijger heet ook zo, dus roep niet overal 'poes'.
gebruikersnaam

Geen avatar

Berichten: 1202
Antwoord #17 Januari 23, 2012, 00:00:27
edit2Rapporteer  
Ik weet niet of ik vandaag nog puf heb om een poes te zoeken Wimt, maar om jou tegemoet te komen zal ik straks een poging wagen. Mocht de zoektocht iets opleveren waar jij iets aan zou kunnen hebben, dan hoor je nog van me. Grin
Wimt

Berichten: 2498
Antwoord #18 Januari 23, 2012, 00:12:31
edit2Rapporteer  
Zoals ik net dus ook zei: ik ben mijn tijger ook kwijt. Zie je dus iets gestreept oranje-achtig met je auto meedenderen, gebruikersnaam, dan is dat dus een teken dat je niet meer hoeft te zoeken: het heeft jou GEVONDEN! Had je maar niet 'poes' moeten roepen.
En voor de leukerts onder ons: hij reageert ook op ' seop'!

Eerlijk gezegd ben ik banger voor de kat. Dat zegt niks over de tijger, maar destemeer over die kat. Is de enige kat die herkauwt: hij vind anders een mensenlijk zwaar op de maag liggen.

Niet een kat die je Whiskas voert dus. Wel eens gedaan, maar dan behoef je het blikje niet open te maken: beest komt bij de douane niet door de metaaldetector, maar daar zit ie niet mee: hij vrat me de blikopener ook al uit de hand, en daarna boert ie niet eens!!
« vorige volgende »
Ga naar:  


© 2002 - 2024 Kitehigh

Sorry, the copyright must be in the template.
Please notify this forum's administrator that this site is missing the copyright message for SMF so they can rectify the situation. Display of copyright is a legal requirement. For more information on this please visit the Simple Machines website.