Ozone en Fone testdag 23 juni Neeltje Jans

Aaronlexmond

Geen avatar

Berichten: 12
Juni 18, 2012, 19:38:16
edit2Rapporteer  
Komende zaterdag (23 juni) organiseert Xwatersport in samenwerking met Ozone en Fone een testdag voor het nieuwe 2012 materiaal.
Van 10.00 tot 16.00 zijn alle kites en boards te testen op Neeltje Jans of Xbeach (kamperland) Afhangend van de laatste voorspellingen.
We hebben verschillende maten van de:
C4 / Catalyst / Reo / Edge / Bandit V op het strand liggen met een lading boards van Fone

Kom gezellig even langs voor een praatje en check out the new gear!

Faxie

Berichten: 3330
Logs: 0 | 7 uur
Antwoord #1 Juni 19, 2012, 22:19:52
edit2Rapporteer  
Klein vraagje nog, omdat ik misschien iemand meeneem...

Mogen beginners ook testen? Cursus gehad, kan net waterstarten en een paar meters varen.
Michiel.
Moderator

Berichten: 15917
Logs: 0 | 308 uur
Antwoord #2 Juni 19, 2012, 22:23:35
edit2Rapporteer  
Mogen beginners ook testen? Cursus gehad, kan net waterstarten en een paar meters varen.

Eerste gedachte was: beginners kunnen (nog) niet varen, laat staan inschatten of een kite uberhaupt goed staat afgesteld. Hierdoor is het "voelen" van verschillen al helemaal een onmogelijke opgave.

Aan de andere kant: als je materiaal wilt aanschaffen als beginner, dan is ff mee in de lucht staan, bodydraggen en waterstart oefenen helemaal geen verkeerde gedachte
Alleen moet er wel begeleiding bij lijkt me. Op zich een goed idee!
Faxie

Berichten: 3330
Logs: 0 | 7 uur
Antwoord #3 Juni 19, 2012, 22:35:05
edit2Rapporteer  
Mogen beginners ook testen? Cursus gehad, kan net waterstarten en een paar meters varen.

Eerste gedachte was: beginners kunnen (nog) niet varen, laat staan inschatten of een kite uberhaupt goed staat afgesteld. Hierdoor is het "voelen" van verschillen al helemaal een onmogelijke opgave.

Aan de andere kant: als je materiaal wilt aanschaffen als beginner, dan is ff mee in de lucht staan, bodydraggen en waterstart oefenen helemaal geen verkeerde gedachte
Alleen moet er wel begeleiding bij lijkt me. Op zich een goed idee!

Ja dat 2e bedoel ik dus. Je moet toch wel een beetje weten wat je ligt of niet dan Wink
Aaronlexmond

Geen avatar

Berichten: 12
Antwoord #4 Juni 21, 2012, 17:32:08
edit2Rapporteer  
Hoi mannen,

De kites zijn niet van ons maar van de importeurs, deze zullen er zelf ook bij zijn. Onder begeleiding is het wel mogelijk om een paar kites te testen, maar we zullen geen kite zo aan een beginner meegeven. Als hij een IKO of VDWS certificaat mee kan nemen als bewijs moet het te regelen zijn!

Staat mooi windje op belooft goede dag te worden.

groetjes Aaron
Aaronlexmond

Geen avatar

Berichten: 12
Antwoord #5 Juni 23, 2012, 08:44:32
edit2Rapporteer  
Top omstandigheden, zon en wind. Wij gaan opbouwen op Neeltje jans. Kom langs vandaag om de nieuwe Ozone en Fone gear te testen!
Eagle-Jan

Berichten: 4582
Logs: 0 | 2 uur
Antwoord #6 Juni 23, 2012, 09:04:52
edit2Rapporteer  
Ik ben er! Dikke 20+kts en pal side shore... dat wordt dikke pret Grin
« vorige volgende »
Ga naar:  


© 2002 - 2024 Kitehigh

Sorry, the copyright must be in the template.
Please notify this forum's administrator that this site is missing the copyright message for SMF so they can rectify the situation. Display of copyright is a legal requirement. For more information on this please visit the Simple Machines website.