Kiteloops Evan & Edwin Brouwersdam

Tim_GTS5

Berichten: 2818
Antwoord #25 Maart 18, 2012, 22:29:46
edit2Rapporteer  
Zie het jou nog niet doen Bas met windkracht 8 , oja doe maar niet want je bent vast een beginner Grin
conner kite

Geen avatar

Berichten: 170
Logs: 0 | 118 uur
Antwoord #26 Maart 19, 2012, 00:35:31
edit2Rapporteer  
@bas ik weet zeker dat evan hem zoiezo 10x harder loopt als jou (als je kan loopen denk het niet)
Bas vD

Berichten: 32
Logs: 0 | 90 uur
Antwoord #27 Maart 19, 2012, 10:06:50
edit2Rapporteer  
Ik zat je eff te fokke Tongue ik wou dat ik zo onder
mijn torches hing! Als je de 55 knp sessie gaat beulen dan kom ik Cker ff kijken Wink keep it up
Bas vD

Berichten: 32
Logs: 0 | 90 uur
Antwoord #28 Maart 19, 2012, 11:23:06
edit2Rapporteer  
Ik ben Bas, ik oefen mijn Waterstart in Kaapverdië! Iemand tips?
pimpoldi

Berichten: 818
Antwoord #29 Maart 19, 2012, 13:08:12
edit2Rapporteer  
chillen en oefenen. meer niet
hans

Berichten: 283
Antwoord #30 Maart 19, 2012, 20:39:56
edit2Rapporteer  
wat ik eingelijk net zo mooi vind aan die waanzinnige loops is de landing , zo lekker smoot ThumpsUp
Tim_GTS5

Berichten: 2818
Antwoord #31 Maart 19, 2012, 22:48:27
edit2Rapporteer  
Nog maar een keer gekeken blijft een lekker filmpie , volgende stormsessie doe ik graag met je mee Evan Grin  Ed filmen ?  Tongue
Evan
Administrator

Berichten: 9651
Logs: 0 | 1481 uur
Antwoord #32 Maart 19, 2012, 22:59:29
edit2Rapporteer  
Graag, alleen wanneer gaat het nu eens waaien? Straks is het zolang geleden dat ik niet meer voluit durf te gaan.....
Tim_GTS5

Berichten: 2818
Antwoord #33 Maart 19, 2012, 23:15:37
edit2Rapporteer  
Ok dus die drempel moet jij ook steeds weer over dus met 40kn Grin
mocem

Berichten: 874
Antwoord #34 Maart 19, 2012, 23:18:07
edit2Rapporteer  
1 harde stuiter op je zak en je bent weer voor een paar weken genezen.  Joepie
bezemsteel12

Berichten: 884
Logs: 0 | 69 uur
Antwoord #35 Maart 20, 2012, 17:21:51
edit2Rapporteer  
Water is inderdaad niet heel erg diep, maar eenmaal een dikke loop gemaakt heb je zoveel voorwaartse snelheid dat je minimaal mat 45gr het water raakt. Geen idee of dan de diepte nog veel uitmaakt, alle blessures heb ik in ieder geval in dieper water opgelopen.

wat je zegt over het water raken met een hoek van 45 gr klopt niet helemaal, en ja met een harde loop kan je zeker te weten hard crashen met ondiep water!  zelf ondervonden op playa

met ongeveer 30 knopen en een 10 meter van marcus, loopte hem ook. was ongeveer 1 meter water. (dacht dat het daar dieper zou zijn) na landing viel ik voorover over mijn board met me kop op de bodem. linkerkant heeft ongeveer 1 week getinteld.
Ed.

Berichten: 2732
Logs: 0 | 165 uur
Antwoord #36 Maart 20, 2012, 17:44:21
edit2Rapporteer  
Water is inderdaad niet heel erg diep, maar eenmaal een dikke loop gemaakt heb je zoveel voorwaartse snelheid dat je minimaal mat 45gr het water raakt. Geen idee of dan de diepte nog veel uitmaakt, alle blessures heb ik in ieder geval in dieper water opgelopen.

wat je zegt over het water raken met een hoek van 45 gr klopt niet helemaal, en ja met een harde loop kan je zeker te weten hard crashen met ondiep water!  zelf ondervonden op playa

met ongeveer 30 knopen en een 10 meter van marcus, loopte hem ook. was ongeveer 1 meter water. (dacht dat het daar dieper zou zijn) na landing viel ik voorover over mijn board met me kop op de bodem. linkerkant heeft ongeveer 1 week getinteld.

Dan was ie niet dik genoeg heh Wink Als je zo hoog loopt dat je kite al lang boven je is terwijl je nog naar beneden gaat, vangt ie je zo goed op dat het soms lijkt of je zelfs nog een stukje omhoog gaat. (ik denk van wel Smiley ) Je moet daarvoor wel vlak voor de landing een 2e loop maken, of in ieder geval je kite boven je hoofd langs sturen, zodat je net dat beetje extra lift krijgt. Het moet lijken op een enorme schommelbeweging die je maakt.. Met een 10 is dat wel erg lastig allemaal!

Als je het echt goed doet kom je soms gewoon doodstil neer, met je kite helemaal upwind van je, fladderend alsof er te weinig wind is  ThumpsUp
hijo del viento

Berichten: 2061
Logs: 0 | 777 uur
Antwoord #37 Maart 20, 2012, 20:39:19
edit2Rapporteer  
Water is inderdaad niet heel erg diep, maar eenmaal een dikke loop gemaakt heb je zoveel voorwaartse snelheid dat je minimaal mat 45gr het water raakt. Geen idee of dan de diepte nog veel uitmaakt, alle blessures heb ik in ieder geval in dieper water opgelopen.

wat je zegt over het water raken met een hoek van 45 gr klopt niet helemaal, en ja met een harde loop kan je zeker te weten hard crashen met ondiep water!  zelf ondervonden op playa

met ongeveer 30 knopen en een 10 meter van marcus, loopte hem ook. was ongeveer 1 meter water. (dacht dat het daar dieper zou zijn) na landing viel ik voorover over mijn board met me kop op de bodem. linkerkant heeft ongeveer 1 week getinteld.

Dan was ie niet dik genoeg heh Wink Als je zo hoog loopt dat je kite al lang boven je is terwijl je nog naar beneden gaat, vangt ie je zo goed op dat het soms lijkt of je zelfs nog een stukje omhoog gaat. (ik denk van wel Smiley ) Je moet daarvoor wel vlak voor de landing een 2e loop maken, of in ieder geval je kite boven je hoofd langs sturen, zodat je net dat beetje extra lift krijgt. Het moet lijken op een enorme schommelbeweging die je maakt.. Met een 10 is dat wel erg lastig allemaal!

Als je het echt goed doet kom je soms gewoon doodstil neer, met je kite helemaal upwind van je, fladderend alsof er te weinig wind is  ThumpsUp
Tjonge wat heb ik zin in zo'n sessie met mijn nieuwe doekjes van plezier zeg...
bezemsteel12

Berichten: 884
Logs: 0 | 69 uur
Antwoord #38 Maart 20, 2012, 20:58:41
edit2Rapporteer  
@ ed,

klopt wel ongeveer wat je zegt.

naar mijn idee was die crash soort van als dit filmpje, alleen ik ging wel minder hoog, wrsch ook minder hard.
de val was ongeveer hetzelfde. voorover me board.


http://youtu.be/IVXgMXbDqX8


Tim_GTS5

Berichten: 2818
Antwoord #39 Maart 20, 2012, 22:32:08
edit2Rapporteer  
Niet genoeg wind, windgat of te grote kite inderdaad omdat je kite niet snel genoeg klimt.
« vorige volgende »
Ga naar:  


© 2002 - 2024 Kitehigh

Sorry, the copyright must be in the template.
Please notify this forum's administrator that this site is missing the copyright message for SMF so they can rectify the situation. Display of copyright is a legal requirement. For more information on this please visit the Simple Machines website.