PERTH Western Australia

frankey21

Berichten: 49
Maart 28, 2012, 08:46:47
edit2Rapporteer  
Hallo,

Ik ga binnenkort naar Perth voor een weekje. Het schijnt dat dit één van de beste Australische kitespots   is. Is iemand van julie hier al eens geweest om te kiten=. Ik moet namelijk een mooi plekje hebben waar ik ook wat spullen kan huren. Ben  wat bezig geweest om een goede spot te vinden via internet, maarja ik hoor het liever even van van mensen die wat ervaring hebben in deze omgeving.

GR.

Frankey
feddomw
Gast
Antwoord #1 Maart 28, 2012, 10:33:50
edit2Rapporteer  
Neem even contact op met Ben Wilson. Die weet misschien wat spots.  schater
Wouter

Berichten: 603
Antwoord #2 Maart 28, 2012, 11:10:05
edit2Rapporteer  
Is nu nauwelijks wind hier. Je zit buiten het seizoen voor de fremantle doctor om te blazen. Je kan beter een golfsurfboardje op de kop tikken en effe urrtje of 1,5 naar zuiden rijden.
Snackyman

Berichten: 802
Logs: 0 | 6 uur
Antwoord #3 Maart 28, 2012, 14:45:52
edit2Rapporteer  
De hele kust is 1 grote goede spot (bijwijze van) ik ga november en december. Je hebt de pech dat je buiten het seizoen zit. Wat wouter zegt, koop een surfboardje en rij eventueel richting margaret river. Is nog gezellig ook
« vorige volgende »
Ga naar:  


© 2002 - 2024 Kitehigh

Sorry, the copyright must be in the template.
Please notify this forum's administrator that this site is missing the copyright message for SMF so they can rectify the situation. Display of copyright is a legal requirement. For more information on this please visit the Simple Machines website.