Foto's zandmotor 6 mei 2011

Hans B

Geen avatar

Berichten: 27
Mei 09, 2012, 20:43:44
edit2Rapporteer  
Beste,
Ik zelf ben geen kite surfer,maar mag graag naar jullie capriolen kijken en proberen deze zo goed als mogelijk vast te leggen op de gevoelige plaat.
Hopelijk ben ik op dit forum welkom om deze foto's met jullie te delen?

Zondag 6 mei was ik bij de zandmotor bij Kijkduin en heb ik een eerste poging gedaan om wat deftige foto's te maken en om te wennen aan mijn nieuwe Sony A77 camera.

Een drietal personen waren bereid om "proef konijn' te zijn en deze hebben de foto's inmiddels kunnen bekijken (174 stuks)
Een paar van deze foto's wil ik eruit lichten en showen als Best off of the day.

Met plezier kijk ik uit naar jullie kritische en of leuke reacties op de foto's

Hartelijke groeten,
Hans Brinkel








klik op de foto als je deze graag op groter formaat wilt zien.
Evan
Administrator

Berichten: 9651
Logs: 0 | 1481 uur
Antwoord #1 Mei 09, 2012, 20:57:43
edit2Rapporteer  
Welkom Hans.

Mooie foto's maar probeer alles met hetzelfde onderwerp ook in 1 topic te houden en maak gebruik van de edit-knop als je iets toe te voegen hebt!
Hans B

Geen avatar

Berichten: 27
Antwoord #2 Mei 09, 2012, 21:03:06
edit2Rapporteer  
Dank je wel Evan, ik ga het proberen. Ben beter met fotograferen dan met de pc Sad


Robin73

Berichten: 948
Logs: 0 | 176 uur
Antwoord #3 Mei 09, 2012, 21:11:11
edit2Rapporteer  
Heb je de eerste foto bewerkt met foto shop? Het valt mij op dat de kite erg oranje is. Het kan natuurlijk ook zijn dat het licht er net perfect op viel. En volgende keer als je bij de ZM bent denk ik dat er wel meer mensen voor proefkonijn willen spelen. Veel kiters vinden het leuk om een actiefoto van zichzelf te hebben  Grin
Hans B

Geen avatar

Berichten: 27
Antwoord #4 Mei 09, 2012, 21:15:40
edit2Rapporteer  
Hoi boarder,

Dank voor je reactie.
foto is normaal bewerkt en de kleuren is zoals ze was..mede door lichtval inderdaad zo oranje.
Ik ben me er terdege van bewust dat vele personen wel voor proefkonijn willen spelen Smiley
Op kort termijn  wil  ik er projectmatig mee verder gaan.
Hartelijke groeten,
H.Brinkel
Hans B

Geen avatar

Berichten: 27
Antwoord #5 Mei 09, 2012, 21:17:30
edit2Rapporteer  
Om niet dit hele forum vol te gooien met foto's van zelfde dag, kun je het beste mijn online foto album bekijken met actie foto's welke ik deze dag genomen heb.
de link naar mijn album is: http://s226.photobucket.com/albums/dd246/hbrinkel/actiefotos/
jorandb

Berichten: 56
Logs: 0 | 106 uur
Antwoord #6 Mei 11, 2012, 23:36:52
edit2Rapporteer  
mooie foto's Smiley was je er vandaag ook toevallig?
Ed.

Berichten: 2732
Logs: 0 | 165 uur
Antwoord #7 Mei 12, 2012, 00:44:01
edit2Rapporteer  
Mooie foto's! Wil degene met de boardleash zich gaan schamen en fatsoenlijk leren draggen 
Hans B

Geen avatar

Berichten: 27
Antwoord #8 Mei 12, 2012, 21:59:41
edit2Rapporteer  
Hallo Joran,
11 mei was ik er ook inderdaad en dit keer werkte het licht heel goed mee, met veel geslaagde haarscherpe foto''s. Ik moet deze nog bewerken waar nog wel de nodige uren in gaat zitten.

Hallo Ed,
Vertel deze leek eens ff waar je op doelt?
Hartelijke groeten,
Hans
RS

Berichten: 111
Logs: 0 | 331 uur
Antwoord #9 Mei 12, 2012, 23:50:57
edit2Rapporteer  
Super dat er mensen zoals jou zijn Hans. En dat je dan nog de moeite neemt om je aan te melden op het forum. Meestal ben ik met iemand die zelf ook kite. En no way dat één van ons dan met de camera in zijn hand wilt staan om foto's te maken. Dan sta je liever zelf ook op het water. Dus keep up the good work.  Joepie Joepie
Hans B

Geen avatar

Berichten: 27
Antwoord #10 Mei 13, 2012, 00:29:32
edit2Rapporteer  
@Smiro,
Dank voor je leuke bericht.
Vooral in het na bewerken van de foto's  gaat best veel tijd in gaat zitten.
Ik bemerk dat er veel enthousiasme is als ik met mijn camera aan de waterkant sta.

Op zeer kort termijn ga ik hiermee op project basis aan de slag  tegen hele vriendelijke prijzen. Dan moet je denken aan een exclusieve foto shoot van circa 1 uur op locatie de zandmotor op afspraak. Dan krijg je van mij een cd rom met circa 50 foto's op full formaat plus als je wilt een filmpje erbij tegen een uiterst vriendelijke prijs. Jullie krijgen hier binnenkort meer over te horen.

Op dit moment zit ik met alles nog in de proef fase.
Ben benieuwd naar jullie reacties.
Hartelijke groeten,
Hans
feddomw
Gast
Antwoord #11 Mei 13, 2012, 07:09:53
edit2Rapporteer  
Mooie foto's! Wil degene met de boardleash zich gaan schamen en fatsoenlijk leren draggen 


Ik zat net hetzelfde te denken. Deze persoon kan gewoon varen ook, dus waarom die rol leash?

@Hans: de kiter in de lucht heeft duidelijk zichtbaar een leash (lijntje) tussen zijn board en de achterkant van zijn trapeze (riem met haak om je kite aan vast te maken). Dit gebruiken met name beginners "om hun board niet kwijt te raken". Dit wordt als gevaarlijk gezien omdat het board in bepaalde omstandigheden als een soort katapult tegen je hoofd kan komen, resulterend in hoofdwonden, gebroken tanden, enz. Daarbij is een essentiele vaardigheid bij het kiten om je zonder board door het water te laten slepen (naar je board toe). Als je een leash gebruikt leer je dit niet.

Voor behoorlijk duidelijke foto's verwijs ik je naar http://www.kiteboardleash.com/
Niet voor een zwakke maag...
fennodb

Berichten: 59
Logs: 0 | 97 uur
Antwoord #12 Mei 13, 2012, 08:39:26
edit2Rapporteer  
Mooie shots hans Smiley
Hans B

Geen avatar

Berichten: 27
Antwoord #13 Mei 13, 2012, 09:08:58
edit2Rapporteer  
@Feddomw, OK, duidelijke uitleg waarvoor dank.en bedankt voor de complimenten aangaande de foto's. mvg Hans
jorandb

Berichten: 56
Logs: 0 | 106 uur
Antwoord #14 Mei 13, 2012, 14:27:53
edit2Rapporteer  
Hoi Hans!
Ik vind het echt top dat je dit doet! En de foto s zien er echt goed uit!
Ik ben benieuwd naar de reeks van vrijdag!
Als je projectmatig aan de slag gaat wil ik zeker wel een keer een shootje
Hans B

Geen avatar

Berichten: 27
Antwoord #15 Mei 13, 2012, 21:44:21
edit2Rapporteer  
Hoi Joran,
Geef me nog even de tijd, dan zijn de foto's van vrijdag klaar
Bularoo

Berichten: 165
Antwoord #16 Mei 13, 2012, 21:49:39
edit2Rapporteer  
Leuke foto's. Ben je morgen toevallig ook aanwezig met de camera in de aanslag:)
Nog meer die morgen op de zandmotor gaan varen? Of zou het er vol staan met de wereldtoppers die nog even oefenen voor de PKRA van dinsdag;)
Hans B

Geen avatar

Berichten: 27
Antwoord #17 Mei 13, 2012, 22:17:10
edit2Rapporteer  
Hoi Epic,
Ik werk gewoon full time voor de baas. Als de omstandigheden goed zijn,dan kom ik wellicht uit werk langs.
Maar moet eerst nog voorgaande foto's afmaken.
Gr
Hans
Bularoo

Berichten: 165
Antwoord #18 Mei 13, 2012, 22:43:53
edit2Rapporteer  
Het leven als student heeft zo z'n voordelen inderdaad. Als ik jou was zou ik maar even een kijkje gaan nemen op scheveningen deze week als het waait. Dan kan je echte actie fotograferen Wink
Yoram

Berichten: 1217
Antwoord #19 Mei 13, 2012, 22:49:17
edit2Rapporteer  
Dan kan je echte actie fotograferen Wink

Als er wind is natuurlijk.

Hans, heb je trouwens ook nog 6mei gezien met een witte toetert geloof ik, ik blijf meestal zo ver mogelijk weg van de lensen, maar top dat je ze ook hier plaatst!
Hans B

Geen avatar

Berichten: 27
Antwoord #20 Mei 13, 2012, 23:25:59
edit2Rapporteer  
@Epic, scheveningen is the place to be deze week...maar in mijn ogen zijn jullie allen ook toppers hoor!

@Yoram,
Waarom blijf je meestal uit de buurt van de witte toeters?
mvg
Hans
« vorige volgende »
Ga naar:  


© 2002 - 2024 Kitehigh

Sorry, the copyright must be in the template.
Please notify this forum's administrator that this site is missing the copyright message for SMF so they can rectify the situation. Display of copyright is a legal requirement. For more information on this please visit the Simple Machines website.