imago onderzoek (bekend)surfmerk!

grundahl

Geen avatar

Berichten: 1
Juni 05, 2012, 10:26:29
edit2Rapporteer  
Hallo mensen,
ik ben op dit moment bezig met een imago onderzoek voor een bekend surfmerk. Zouden jullie mij hiermee willen helpen met het invullen van deze enquete?
het kost maar een paar minuten van je tijd!
Alvast bedankt!

http://www.thesistools.com/web/?id=276918
Michiel.
Moderator

Berichten: 15917
Logs: 0 | 308 uur
Antwoord #1 Juni 05, 2012, 10:43:10
edit2Rapporteer  
Heb hem proberen in te vullen, maar als user interface engineer word ik erg verdrietig van de opbouw.
Je zou eens je eigen enquette moeten invullen, en probeer dan eens door de ogen van verschillende mensen te doen (emphatisch vermogen)

Dan kom je erachter dat hij ratelt aan veel kanten.

Zo staan er vragen dubbel in, en je vergeet geheel mee te nemen dat er ook mensen zullen zijn die het merk Brunotti wel kennen, maar er geen ervaring mee hebben.
Evan
Administrator

Berichten: 9651
Logs: 0 | 1481 uur
Antwoord #2 Juni 05, 2012, 12:54:14
edit2Rapporteer  
Hey, Brunotti enquête nummer zoveel.

Als dit gewoon genoemd wordt in de enquête, waarom dan zo geheimzinnig doen in het topic? Is het merk trouwens zo onzeker over zichzelf dat ze constant enquêtes starten of weten ze niks beter beters te verzinnen om hun stagiaires bezig te houden?
leeany

Berichten: 844
Antwoord #3 Juni 05, 2012, 14:19:20
edit2Rapporteer  
Denk niet dat het vanuit Brunotti zelf is eigenlijk.
Er zijn tigduizend studenten die dergelijke onderzoeken moeten uitvoeren in de vorm van een project oid. Toen ik m'n marketingopleiding had afgerond was ik blij dat ik van al die onderzoeken af was iig. Kans dat er van weet ik veel hoeveel studenten ooit iemand een surfmerk pakt om daar een onderzoek en project van te maken is groot he.

En de dubbele vragen vind ik nog wel meevallen eigenlijk, ze lijken alleen relatief veel op elkaar. Als je brunotti kent, heb je er per definitie al een ervaring mee. Vandaar ook de vragen betreffende bekendheid e.d. waarmee hij/zij dat kan afwegen tot de antwoorden.
« vorige volgende »
Ga naar:  


© 2002 - 2024 Kitehigh

Sorry, the copyright must be in the template.
Please notify this forum's administrator that this site is missing the copyright message for SMF so they can rectify the situation. Display of copyright is a legal requirement. For more information on this please visit the Simple Machines website.