Idioten die zich niet aan de regels houden @Workum

YJ

Berichten: 476
Logs: 0 | 106 uur
Juni 16, 2012, 20:56:19
edit2Rapporteer  
Waren er weer een paar lekker bezig op Workum hoor, laatste tijd zie ik dat steeds meer.   ThumpDown

Om te beginen liet iemand een kite op aan het begin van het strand, tussen de prullenbakken en daar bleef dus een lijn aan hangen. Bijna een badgast geraakt toen haar kite omsloeg..

Verder waren er een aantal kite- en windsurfers die (tot ver) in het vogelgebied voeren. Natuurlijk schreeuwen, maar dan zijn ze allemaal oost-Indisch doof hoor. Later op de middag lag daar een donkere zodiac, met drie mannen erin. Ik denk dat ze controleerden en boetes uitdeelden. Er kwam op dat moment in ieder geval niemand in het vogelgebied. Maar natuurlijk, toen die boot een tijdje later weer weg was, ging iedereen weer lekker door het vogelgebied varen   loser

Iedereen die daar vaart kent de regels wel volgens mij. Er staan genoeg borden in ieder geval. Lekker dom om je spot dan zo te verpesten.

Dan heb je ook nog de mensen die voor de boeien varen, dicht bij het strand. Sowieso dom om met aanlandige wind daar te gaan varen en helemaal als je ook nog je tricks gaat showen.. Ook bij de bosjes rechts ging het een keer verkeerd. 2 kiters konden elkaar niet passeren en de kites draaiden inelkaar. Er klapte er 1 op het strand, bijna in die bosjes.


Zo. Verder was het wel een heerlijke dag overigens  schater
Michiel.
Moderator

Berichten: 15917
Logs: 0 | 308 uur
Antwoord #1 Juni 16, 2012, 21:10:42
edit2Rapporteer  
Gaat weer goed dit seizoen. Op Oostvoorne ook al problemen.
Zo gaan een aantal spots straks op slot, en gezien de populariteit van de sport zit nieman daar op te wachten. Zoveel ruimte is er nu al niet!
Idefixe

Berichten: 8241
Antwoord #2 Juni 16, 2012, 22:04:12
edit2Rapporteer  
Mirns in de ochtend: 1 vlieger op het water met 1 fotograaf. Ver buiten de zone.
Even aangesproken: Joh je mag daar niet varen. Antwoord "ja sorry, we weten het . Je hebt helemaal gelijk"  What the fuck doe je daar dan als je het weet?
Elevation

Berichten: 1363
Antwoord #3 Juni 16, 2012, 22:23:48
edit2Rapporteer  
Zat vandaag bij Timboektoe op wijk..... Komt r ook zo'n hufter die ff ze rpm (12 meter zwart) wil selflanden tussen 3 spelende kinderen.... Hoop dat ie dit leest.. Uiteraard wel ff opgestaan om ze kite aan te pakken maar snap dit niet zo..... Heel strand vol kiters maar meneer denkt t zelf te kunnen...
TIASOF

Berichten: 362
Logs: 0 | 105 uur
Antwoord #4 Juni 16, 2012, 23:36:12
edit2Rapporteer  
Vandaag me ook misdragen op workum, schoot ook de borden voorbij.
Hier heel netjes en correct op aangesproken door een mede kiter.
geen probleem mee, en er beter op gelet....

dus voor degene die me aansprak, Top Aktie!
YJ

Berichten: 476
Logs: 0 | 106 uur
Antwoord #5 Juni 17, 2012, 14:41:45
edit2Rapporteer  
Zat vandaag bij Timboektoe op wijk..... Komt r ook zo'n hufter die ff ze rpm (12 meter zwart) wil selflanden tussen 3 spelende kinderen.... Hoop dat ie dit leest.. Uiteraard wel ff opgestaan om ze kite aan te pakken maar snap dit niet zo..... Heel strand vol kiters maar meneer denkt t zelf te kunnen...

Dat selflanden slaat ook nergens op als het niet nodig is. Op Workum ook een paar keer gezien. Er staan genoeg mensen om je kite even te pakken, ga dan niet zo eigenwijs doen  Lips Sealed

Vandaag me ook misdragen op workum, schoot ook de borden voorbij.
Hier heel netjes en correct op aangesproken door een mede kiter.
geen probleem mee, en er beter op gelet....

dus voor degene die me aansprak, Top Aktie!
Dat is mooi, zo houden we met z'n allen de spot open!
Michiel.
Moderator

Berichten: 15917
Logs: 0 | 308 uur
Antwoord #6 Juni 17, 2012, 17:33:17
edit2Rapporteer  
Hoe drukker het wordt, des de meer ergernissen!
Denk dat de meeste tegenwoordig genoeg meemaken, zeker op dit soort weekeinden
Wimt

Berichten: 2498
Antwoord #7 Juni 19, 2012, 19:05:03
edit2Rapporteer  
Is altijd raak, dat men bij Workum in het vogelgebied vaart. Jong, oud, kiter of surfer, Duits of Nederlands, maakt niet uit. Soms geef ik het wel 20 keer aan, wijzend op de palenrij en de borden; ze snappen het wel, doen het daarna meestal niet meer, maar als ik weg ben is het weer raak.

Ben bang dat er een kurken slang moet komen, zal misschien iets duidelijker zijn. Liefst met 380 volt erop.
« vorige volgende »
Ga naar:  


© 2002 - 2024 Kitehigh

Sorry, the copyright must be in the template.
Please notify this forum's administrator that this site is missing the copyright message for SMF so they can rectify the situation. Display of copyright is a legal requirement. For more information on this please visit the Simple Machines website.