Tour of Duty New Zealand

Michiel.
Moderator

Berichten: 15917
Logs: 0 | 308 uur
Juli 24, 2012, 16:57:41
edit2Rapporteer  
In een van de door mij meest geliefde landen:


http://youtu.be/GJLlK6Uq3w8


Local legends Jamie Barrow and Chuck Waterson are joined by international superstar Keahi de Aboitiz on a week long road trip from Christchurch to Auckland. Here are some of the highlights from the 1,600km of New Zealand's finest they covered.

Veel spots ben ik zelf ook geweest (zonder kites  Undecided)
HaPe
Moderator

Berichten: 2655
Logs: 0 | 273 uur
Antwoord #1 Juli 24, 2012, 18:39:07
edit2Rapporteer  
Ziet er wel super uit daar.
Lekker fimwerk, en een goede edit
Lude

Berichten: 1420
Antwoord #2 Juli 24, 2012, 18:46:02
edit2Rapporteer  
Veel spots ben ik zelf ook geweest (zonder kites  Undecided)
Same here... dacht ik huur het daar wel, maar dat kon echt nergens. Sowieso heb ik toen ik er was niet één kite gezien.

Lekker filmpje!
trebo91

Berichten: 148
Antwoord #3 Juli 24, 2012, 20:49:15
edit2Rapporteer  
Damn daar wil ook ook kiten.
/-||_( )|-|/-|
Moderator

Berichten: 3902
Antwoord #4 Juli 25, 2012, 09:01:26
edit2Rapporteer  
Geweldig  video ThumpsUp Lekkere atmosfeer en idd onwijs mooi daar... wat een lol zullen die gasten hebben gehad  Joepie


alleen dat 2e deuntje begint me langzaam de strot uit te komen
Ozdakiteman

Berichten: 72
Logs: 0 | 64 uur
Antwoord #5 Juli 25, 2012, 10:24:19
edit2Rapporteer  
Very nice Michiel..
Ook ik ben hier geweest en helaas ook zonder kites..
Jammer dat het zover weg is....Zou er graag nog een keer heen gaan en dan gelijk daar blijven..
Michiel.
Moderator

Berichten: 15917
Logs: 0 | 308 uur
Antwoord #6 Juli 25, 2012, 11:21:39
edit2Rapporteer  
@ Lude: toen ik in Christchurch was (voor de aardbeving overigens), ben ik in de winkel geweest waar ze OR kites verhuurden...alleen stont het nergens en moest je er specifiek naar vragen. Las het op terugweg in het vliegtuig pas

@ Oscar: wist niet dat je ook in dat prachtland bent geweest
Vrienden van ons wonen er nu al 6 jaar! Ik heb het serieus ook overwogen, maarja veel familie hier en letterlijk verder van NL kun je gewoonweg niet reizen.

@ @loha: over smaak valt gelukkig te twisten, maar het zit er ws. onder omdat het een internationaal bekende band is die uit NZ komt!


Overigens zie je ze bungee jumpen in een soort pretpark vlakbij Rotorua: Agroventures. Zeker die rode jetboat ride nemen: 0-100 in 5 sec en 3G in de bochten!!! En dat in een boot! Een goede no-wind

http://www.agroventures.co.nz/agrojet


http://youtu.be/T1IgUMJ_DqU


(Excuses voor het off-topic gaan, kan niet anders met dit weer Tongue)
Lude

Berichten: 1420
Antwoord #7 Augustus 02, 2012, 20:41:52
edit2Rapporteer  
@ Lude: toen ik in Christchurch was (voor de aardbeving overigens), ben ik in de winkel geweest waar ze OR kites verhuurden...alleen stont het nergens en moest je er specifiek naar vragen. Las het op terugweg in het vliegtuig pas
Ik was er net na de eerste aardbeving (en voor de echt grote)...
In Nelson nog op zoek geweest naar een verhuur shop, maar alles was gesloten. Wel een super mooie spot om te leren in een rivier-delta met hele mooie vlakke stukken! Jammergenoeg kon ik nergens een kite vinden om vast houden, maar dat geeft niet.. het land is mooi genoeg Smiley

Bij nader inzien was het niet waar wat ik zei over dat ik geen kites gezien heb.
 Er waren 2 man in het Abel Tasman park aan het varen, die hadden een prachtige baai voor zichzelf alleen... toen was ik wel even jaloers!
Ron Rodeo

Berichten: 4486
Logs: 0 | 50 uur
Antwoord #8 Augustus 11, 2012, 20:19:23
edit2Rapporteer  
wat mooi zeg... Roll Eyes ThumpsUp
Erik@Spijk

Berichten: 861
Logs: 0 | 459 uur
Antwoord #9 Augustus 12, 2012, 08:41:54
edit2Rapporteer  
Lake Clearwater  ThumpsUp
jesse.

Berichten: 946
Logs: 0 | 6 uur
Antwoord #10 Augustus 12, 2012, 12:31:44
edit2Rapporteer  
Ik weet waar m'n volgende stage naar toe gaat....
« vorige volgende »
Ga naar:  


© 2002 - 2024 Kitehigh

Sorry, the copyright must be in the template.
Please notify this forum's administrator that this site is missing the copyright message for SMF so they can rectify the situation. Display of copyright is a legal requirement. For more information on this please visit the Simple Machines website.