Zoek Kitemaatje (Horst, Mirns, Workum, Muiderberg)

Patrick1982

Berichten: 51
Juni 04, 2013, 20:38:09
edit2Rapporteer  
Hej Allen,

Ik ben een 31 jarige gozer en kom uit omg Amerfoort/Harderwijk.

Heb al een redelijk aantal lessen gehad maar blijf steken bij de waterstart die er maar niet in wil zitten.
Helaas nog geen eigen materiaal om zelf lekker vaak te kunnen oefenen. Maar er komt zeker heel snel eigen kite en board zodat ik vaak t water op kan. Druk zoekende.
.
Zoek een kitemaatje (m/v) om samen te kiten, Elkaar te helpen en van elkaar te leren.
Iemand om samen naar kitesurf evenementen mee te gaan etc.

Mijn spots zijn vooral: Horst en Muiderberg maar ook regelmatig Mirns en Workum maar heb auto dus eigenlijk moeten alle spots eens geprobeerd worden toch Tongue

Zoek jij nog n kitesurfmaatje? Let me know!
Niels.de.Harder

Geen avatar

Berichten: 5
Antwoord #1 Juni 05, 2013, 08:24:51
edit2Rapporteer  
Beste ....?

Het lijkt me leuk om eens af te spreken (als de agenda's het toelaten).
Ik kom zelf uit Bunschoten en kite meestal op dezelfde locaties (toevoeging: Schellinkhout).

Stuur even een emailtje naar niels116@hotmail.com dan kunnen we telefoonnummers uitwisselen en zal ik me iets meer introduceren.


Groeten Niels

Patrick1982

Berichten: 51
Antwoord #2 Juni 05, 2013, 10:41:37
edit2Rapporteer  
Heb je mail gestuurd.

thanx.

Groet Patrick
So_Surreal

Berichten: 945
Logs: 0 | 14 uur
Antwoord #3 Juni 05, 2013, 10:57:12
edit2Rapporteer  
Hey Patrick,

Ik ben zelf ook een beginner (5 uur les) maar de waterstart gaat nu eindelijk goed bij mij.
Ik kite zelf meestal bij Schellinhout en anders Muiderberg, Andijk en wanneer ik het later beter kan Wijk aan zee.

Anders gewoon vaker in de reeks "Omgeving Noord-Holland" posten, daar spreken mensen vaak met elkaar af.
Hier post ik het ook altijd wanneer ik ergens heen ga Smiley

Gr Lars.
englishman

Geen avatar

Berichten: 1
Antwoord #4 Juli 14, 2013, 21:34:55
edit2Rapporteer  
Beste ....?

Het lijkt me leuk om eens af te spreken (als de agenda's het toelaten).
Ik kom zelf uit Bunschoten en kite meestal op dezelfde locaties (toevoeging: Schellinkhout).

Stuur even een emailtje naar niels116@hotmail.com dan kunnen we telefoonnummers uitwisselen en zal ik me iets meer introduceren.


Groeten Niels


Hej Allen,

Ik ben een 31 jarige gozer en kom uit omg Amerfoort/Harderwijk.

Heb al een redelijk aantal lessen gehad maar blijf steken bij de waterstart die er maar niet in wil zitten.
Helaas nog geen eigen materiaal om zelf lekker vaak te kunnen oefenen. Maar er komt zeker heel snel eigen kite en board zodat ik vaak t water op kan. Druk zoekende.
.
Zoek een kitemaatje (m/v) om samen te kiten, Elkaar te helpen en van elkaar te leren.
Iemand om samen naar kitesurf evenementen mee te gaan etc.

Mijn spots zijn vooral: Horst en Muiderberg maar ook regelmatig Mirns en Workum maar heb auto dus eigenlijk moeten alle spots eens geprobeerd worden toch Tongue

Zoek jij nog n kitesurfmaatje? Let me know!
Hej Allen,

Ik ben een 31 jarige gozer en kom uit omg Amerfoort/Harderwijk.

Heb al een redelijk aantal lessen gehad maar blijf steken bij de waterstart die er maar niet in wil zitten.
Helaas nog geen eigen materiaal om zelf lekker vaak te kunnen oefenen. Maar er komt zeker heel snel eigen kite en board zodat ik vaak t water op kan. Druk zoekende.
.
Zoek een kitemaatje (m/v) om samen te kiten, Elkaar te helpen en van elkaar te leren.
Iemand om samen naar kitesurf evenementen mee te gaan etc.

Mijn spots zijn vooral: Horst en Muiderberg maar ook regelmatig Mirns en Workum maar heb auto dus eigenlijk moeten alle spots eens geprobeerd worden toch Tongue

Zoek jij nog n kitesurfmaatje? Let me know!


Hi,
Im also a beginner, have some kit and have done various lessons in italy but have done all lessons in deep water from a boat. If you let me know when your going, either strand horst, mirns or workum or muiderburg then I will see on the beach for some surfing. I have a 12m cabrinha switchblade and a twin tip board. I have wave board windsurf background but now im trying something new! Send me a mail if you like and i will send across my details.
decotexzwolle@gmail.com

Michael
« vorige volgende »
Ga naar:  


© 2002 - 2024 Kitehigh

Sorry, the copyright must be in the template.
Please notify this forum's administrator that this site is missing the copyright message for SMF so they can rectify the situation. Display of copyright is a legal requirement. For more information on this please visit the Simple Machines website.