Nieuw op forum

Nijlpaard.

Berichten: 104
September 15, 2012, 12:04:06
edit2Rapporteer  
Hey,

ik ben Wesley, ik ben 14 jaar oud.
ik ben net 2 maandjes begonnen met kitesurfen,  ik ben er nu al 'verslaafd' aan!
ik ben nog een beginner, ik kan al gewoon een waterstart maken.
ik kitesurf meestal samen met m'n vader.


ik vond deze site! misschien is het raar dat ik dit post..
Ik dacht ik ga lekker mee forummen! kan ik ook meer te weten komen!
misschien zijn er nog forum regeltjes ofzo? of misschien mag ik dit niet eens ns plaatsen?

hopelijk is dit een goed begin op het forum?

groetjes wesley!

p.s ik ben niet SUPER GOED! ik val nogsteeds, soms mislukt de waterstart wel eens, soms wordt ik meegesleurd over t strand, dus denk niet dat ik gelijk zon goede kiter ben..

Nanou

Berichten: 131
Logs: 0 | 3 uur
Antwoord #1 September 15, 2012, 12:11:28
edit2Rapporteer  
Welkom Kitebroeder. Leuk dat je zo geintereseerd ben. Wat is je spot?
Nijlpaard.

Berichten: 104
Antwoord #2 September 15, 2012, 12:15:18
edit2Rapporteer  
ja leuk he! mijn spot is zeeland vooral, neeltje jans, brouwersdam en vrouwenpolder
Ocean-Limbo

Berichten: 2637
Antwoord #3 September 15, 2012, 12:28:33
edit2Rapporteer  
ja leuk he! mijn spot is zeeland vooral, neeltje jans, brouwersdam en vrouwenpolder

Hi Wesley,

Als je vaak in Zeeland kite met je vader dan zul je mij vast en zeker tegenkomen ...... is natuurlijk de vraag of je dit wel wilt Grin

De moderatoren van Kitehigh houden wel in de gaten of jij je "netjes"  gedraagt op dit forum .... en anders doen de forumleden dit wel... Shocked

Veel plezier met je verslaving ....  ThumpsUp

Nijlpaard.

Berichten: 104
Antwoord #4 September 15, 2012, 12:35:11
edit2Rapporteer  
ja leuk he! mijn spot is zeeland vooral, neeltje jans, brouwersdam en vrouwenpolder

Hi Wesley,

Als je vaak in Zeeland kite met je vader dan zul je mij vast en zeker tegenkomen ...... is natuurlijk de vraag of je dit wel wilt Grin

De moderatoren van Kitehigh houden wel in de gaten of jij je "netjes"  gedraagt op dit forum .... en anders doen de forumleden dit wel... Shocked

Veel plezier met je verslaving ....  ThumpsUp




hey limbo,

Dat kan heel goed dat ik jou ben tegen gekomen misschien ben ik jou al wel eens tegengekomen!
ik heb geen idee, mijn vader zou het zowieso niet goed vinden om te 'afspreken' of ik weet niet hoe jij het eingelijk bedoelt het tegenkomen..

oh oke, zo stout zal ik niet zijn op het forum hoor..

dankjewel!
« vorige volgende »
Ga naar:  


© 2002 - 2024 Kitehigh

Sorry, the copyright must be in the template.
Please notify this forum's administrator that this site is missing the copyright message for SMF so they can rectify the situation. Display of copyright is a legal requirement. For more information on this please visit the Simple Machines website.