Nieuw op forum

Nijlpaard.

Berichten: 104
September 15, 2012, 12:04:06
edit2Rapporteer  
Hey,

ik ben Wesley, ik ben 14 jaar oud.
ik ben net 2 maandjes begonnen met kitesurfen,  ik ben er nu al 'verslaafd' aan!
ik ben nog een beginner, ik kan al gewoon een waterstart maken.
ik kitesurf meestal samen met m'n vader.


ik vond deze site! misschien is het raar dat ik dit post..
Ik dacht ik ga lekker mee forummen! kan ik ook meer te weten komen!
misschien zijn er nog forum regeltjes ofzo? of misschien mag ik dit niet eens ns plaatsen?

hopelijk is dit een goed begin op het forum?

groetjes wesley!

p.s ik ben niet SUPER GOED! ik val nogsteeds, soms mislukt de waterstart wel eens, soms wordt ik meegesleurd over t strand, dus denk niet dat ik gelijk zon goede kiter ben..

Nanou

Berichten: 131
Logs: 0 | 3 uur
Antwoord #1 September 15, 2012, 12:11:28
edit2Rapporteer  
Welkom Kitebroeder. Leuk dat je zo geintereseerd ben. Wat is je spot?
Nijlpaard.

Berichten: 104
Antwoord #2 September 15, 2012, 12:15:18
edit2Rapporteer  
ja leuk he! mijn spot is zeeland vooral, neeltje jans, brouwersdam en vrouwenpolder
Ocean-Limbo

Berichten: 2637
Antwoord #3 September 15, 2012, 12:28:33
edit2Rapporteer  
ja leuk he! mijn spot is zeeland vooral, neeltje jans, brouwersdam en vrouwenpolder

Hi Wesley,

Als je vaak in Zeeland kite met je vader dan zul je mij vast en zeker tegenkomen ...... is natuurlijk de vraag of je dit wel wilt Grin

De moderatoren van Kitehigh houden wel in de gaten of jij je "netjes"  gedraagt op dit forum .... en anders doen de forumleden dit wel... Shocked

Veel plezier met je verslaving ....  ThumpsUp

Nijlpaard.

Berichten: 104
Antwoord #4 September 15, 2012, 12:35:11
edit2Rapporteer  
ja leuk he! mijn spot is zeeland vooral, neeltje jans, brouwersdam en vrouwenpolder

Hi Wesley,

Als je vaak in Zeeland kite met je vader dan zul je mij vast en zeker tegenkomen ...... is natuurlijk de vraag of je dit wel wilt Grin