kite inspuiten

Wimt

Berichten: 2498
Antwoord #25 September 20, 2012, 21:14:39
edit2Rapporteer  
Ga kiterefit op mij andere kites doen. Sprak een Flysurfer gebruiker, dat het zijn kite ook enorm had verbeterd: je kent je kite niet terug, zei hij.
Bij Versus besteld; bij de andere dealers kon ik niks vinden: ook bij Versus kon ik de shampoo niet vinden, doe het dus met Dreft.
dow

Geen avatar

Berichten: 24
Antwoord #26 September 21, 2012, 09:14:50
edit2Rapporteer  
Zou het niet met Dreft doen Wim;) Lijkt me niet verstandig! Ze hebben de shampoo sowieso bij Versus! Gisteren nog zien staan! Drop ze anders even een mailtje.
Evan
Administrator

Berichten: 9651
Logs: 0 | 1481 uur
Antwoord #27 September 21, 2012, 17:00:12
edit2Rapporteer  
Laat Wim lekker met Dreft klooien, dat levert tenminste kleurrijke verhalen op Grin
Wimt

Berichten: 2498
Antwoord #28 September 22, 2012, 15:39:22
edit2Rapporteer  
Heb met Dreft zitten klooien, maar toen begon de kite inmekaar te frommelen.
Ben toen verder gegaan met tapijtreiniger, had nog wat liggen. Heb nu totaal andere kleuren.
Denk dat Stormchaser mij binnenkort weer ziet.
Maar dan niet voor de garantie :-). Die kite met die verstuikingen op de Le, lijken me wel wat.

Doe nog een poging met wc-eend, klinkt vriendelijk voor mijn kite.

Heb nog met een strijkijzer de boel glad willen strijken, maar standje te hoog. Gat in de kite, en geen doek om te dichten. Naar de plaatselijk bejaardenhuis gegeaan, en daar kreeg ik een breilap. Was te lui om het vast te naaien, dus met secondenlijm gelijmd. Op een rode tafel. Zat de kite meteen aan vast. Kreeg het niet binnen 1 seconde los, dus kite ik morgen met tafel.
Valt er morgen, naast jou, een rode tafel uit de lucht, dan is die rode tafel waarschijnlijk van mij.
Is de tafel niet rood, dan is de tafel van een andere kiter.
« vorige volgende »
Ga naar:  


© 2002 - 2024 Kitehigh

Sorry, the copyright must be in the template.
Please notify this forum's administrator that this site is missing the copyright message for SMF so they can rectify the situation. Display of copyright is a legal requirement. For more information on this please visit the Simple Machines website.