Harry Vogelezang= onprofessioneel, werkt niet volgens IKO; ONVEILIG

Eagle-Jan

Berichten: 4582
Logs: 0 | 2 uur
Antwoord #50 Mei 15, 2013, 20:51:30
edit2Rapporteer  
Ja lach er maar om....
Ik vind het een kwalijke zaak.
Ik geen fatsoenlijk les gekregen en me geld kwijt.
Hoe krijg je ongelukken/gevaarlijke situaties?

geloof me dat iko stelt niet zo veel voor. hecht er niet teveel waarde aan.
als je bij Surf en soul, challange of kitesurfschool best les neemt ben je beter af. als je met je verhaal komt en verteld wat je wel en niet kunt dan helpen zij je op een degelijke manier verder. ongeacht of je wel of geen iko wilt/hebt. natuurlijk krijg je bij deze scholen ook je iko als je er om vraagt. er zullen ook andere scholen zijn die dit met je willen recht zetten.
joshhgv

Geen avatar

Berichten: 66
Logs: 0 | 6 uur
Antwoord #51 Mei 15, 2013, 20:59:21
edit2Rapporteer  
gewoon antix nemen . super relaxte lui. op een verantwoordelijke manier verliefd geworden:p en binnen 1dag iko3.tjop tjop
feddomw
Gast
Antwoord #52 Mei 16, 2013, 07:59:16
edit2Rapporteer  
Ik moest er om lachen omdat het zo'n ongelofelijk typisch Vogelezang verhaal is. Niet om jouw ellende.

Ben al lang blij dat het niet weer een geval is van lessen met 35 knopen.
Faxie

Berichten: 3330
Logs: 0 | 7 uur
Antwoord #53 Augustus 12, 2013, 23:22:28
edit2Rapporteer  
Een vriendin van me heeft gisteren een opfriscursus gedaan bij Harry. Ook via groupon.

Nouja eigenlijk had ze hetzelfde te melden als de rest hier. 4 Man voor 1 kite, mensen die opeens moesten bijbetalen a 75,-, kerel van 90kg die een 7m kreeg, te ondiep water...

Tja stom van haar om daar naartoe te gaan, maar ze kende de reputatie nog niet dus.

BaSS

Berichten: 545
Antwoord #54 Augustus 13, 2013, 00:28:03
edit2Rapporteer  
Over de andere locaties weet ik niks, maar nogmaals, op schellinkhout zijn de dames en heren niet alleen erg professioneel, maar ook altijd gezellig en behulpzaam. Als je niet beter wist zijn het gewoon locals, pakken willekeurige kites aan, rennen naar mensen toe als er wat fout gaat/dreigt te gaan enzovoorts.

Ook zie ik nooit grote groepen, geklooi op het land .. niks van dat alles.

(schellinkhout is natuurlijk ook het st. tropez van nederland, daar gaan zaken net even anders)
Faxie

Berichten: 3330
Logs: 0 | 7 uur
Antwoord #55 Augustus 13, 2013, 01:52:27
edit2Rapporteer  
Het was op Kijkduin
manrot

Berichten: 1161
Logs: 0 | 180 uur
Antwoord #56 Augustus 13, 2013, 10:14:38
edit2Rapporteer  
een aantal van deze leraren op Schekllinkhout zijn ook locals!!
Eagle-Jan

Berichten: 4582
Logs: 0 | 2 uur
Antwoord #57 Augustus 13, 2013, 10:21:49
edit2Rapporteer  
Over de andere locaties weet ik niks, maar nogmaals, op schellinkhout zijn de dames en heren niet alleen erg professioneel, maar ook altijd gezellig en behulpzaam. Als je niet beter wist zijn het gewoon locals, pakken willekeurige kites aan, rennen naar mensen toe als er wat fout gaat/dreigt te gaan enzovoorts.

Ook zie ik nooit grote groepen, geklooi op het land .. niks van dat alles.

(schellinkhout is natuurlijk ook het st. tropez van nederland, daar gaan zaken net even anders)
whaha st tropez van NL.. playa is dan de kite beach van NL iedereen gaat heelgoed met elkaar om instructeurs van verschillende scholen zijn ook locals en gedragen zich er naar... op die kampers van H.V.na dan.
JB - On The Edge

Berichten: 2731
Logs: 0 | 165 uur
Antwoord #58 Augustus 13, 2013, 19:03:25
edit2Rapporteer  
Blijft toch apart....
In de laatste Kitesurf magazine stond er een groot interview met HV, klonk allemaal erg goed en sympathiek.....

Doet Harry alles nog zelf? Zoiets stond wel in dat artikel, maar met zoveel lessen en locaties...
Het klinkt allemaal zo onlogisch om te doen zoals we lezen....geld klinkt als makkelijke reden, maar je reputatie is toch veel belangrijker?

Beetje off topic, maar wat een enorm verhaal lees ik hier zeg, beetje overdreven...
http://link.marktplaats.nl/1001850637
geloof68

Berichten: 2096
Antwoord #59 Augustus 13, 2013, 19:33:05
edit2Rapporteer  
Beetje off topic, maar wat een enorm verhaal lees ik hier zeg, beetje overdreven...
http://link.marktplaats.nl/1001850637

Flabbergasted
Robin73

Berichten: 948
Logs: 0 | 176 uur
Antwoord #60 Augustus 13, 2013, 19:49:49
edit2Rapporteer  
Aanhang kan prima bivakkeren in het prachtige restaurant "aanzee" http://www.aanzeeoostvoorne.nl/.

Briljant. Ze zetten er maar niet bij dat de aanhang een kilometer moet lopen om even te kijken hoe de les gaat.
gijs1234

Berichten: 254
Logs: 0 | 7 uur
Antwoord #61 Augustus 13, 2013, 20:18:20
edit2Rapporteer  
Deze uitspraak is ook wel humor...

Kitesurfschool Surfensoul heeft een exclusieve vergunning om in dit top kitegebied (en beschermd natuurgebied) les te mogen geven.
RonaldFX

Geen avatar

Berichten: 562
Logs: 0 | 335 uur
Antwoord #62 Augustus 13, 2013, 20:27:09
edit2Rapporteer  
Citaat
Kitesurfles in bijvoorbeeld Scheveningen is geld weggooien,zelf weten het klinkt wel stoer natuurlijk: ik leer kitesurfen op zee.

Citaat
Dat is het eerlijke verhaal zoals je dat nooit verteld wordt, door alle zeer commerciele scholen die aan zee les geven.

Euhm...volgems mij is Oostvoorne ook gewoon zee loser Beetje onnodig om andere scholen en locaties af te kraken.
Michiel.
Moderator

Berichten: 15917
Logs: 0 | 308 uur
Antwoord #63 Augustus 13, 2013, 22:14:20
edit2Rapporteer  
Euhm...volgems mij is Oostvoorne ook gewoon zee loser Beetje onnodig om andere scholen en locaties af te kraken.

Ronald: Oostvoorne is geen open zee, wat Scheveningen bijvoorbeeld wel is.
Stroming en branding ontbreekt volledig op Oostvoorne, hetgeen het een veel betere locatie maakt om les te geven in kitesurfen dan waar branding en stroming is.

Wel moet je ervoor waken echt per locatie te kijken. Op een flink aantal plaatsen aan de Noordzeekust ligt er een mooie zandbank tussen het strand en open zee. Daartussen is er ook nauwelijks branding en stroming, hetgeen het dus wel geschikt maakt om te lessen.
Robin73

Berichten: 948
Logs: 0 | 176 uur
Antwoord #64 Augustus 15, 2013, 07:16:23
edit2Rapporteer  
http://www.actievandedag.nl/actie-aanbieding/15-08-2013-kitesurfen?utm_source=Selligent_mail&utm_medium=e-mail&utm_campaign=e_20130815_avddnl_nb_week33&utm_content=Baars%2C+Corendon%2C+Kite%2C+Antwerpen%2C+Boulevard&utm_term=&m_i=u9xw1FKLjsZy2PzcFuUtV3xP0xNo88wIWiNpX8wqPVYbvz%2B7ZF905K58PSh#tab-3

Is ook een mooie actie. Groepen tot 8 personen. Onmogelijk om dan iedereen voldoende aandacht te geven. Geld gaat duidelijk voor veiligheid.
Karel79

Berichten: 1012
Logs: 0 | 2 uur
Antwoord #65 Augustus 15, 2013, 08:51:30
edit2Rapporteer  
Nou er heeft er maar 1 een kite, dus of er nou 2 man in het water staan of 20.. dat maakt voor de veiligheid niets uit.
Volgens mij zijn de normale lessen niet met 8 man, maar met 3 of 4 (ook al te veel naar mij mening), waar je overigens 99.- voor moet betalen ipv de 110.- die op actievddag wordt vermeld. Vind ik niet kunnen dat als je de prijs halveert, gewoon de groepen 2x zo groot maakt... Daar heb je geen reet aan natuurlijk.
JB - On The Edge

Berichten: 2731
Logs: 0 | 165 uur
Antwoord #66 Augustus 15, 2013, 10:09:43
edit2Rapporteer  
Bijzonder:

...de geschikte omstandigheden en locatie om te kitesurfen, hoe u een kite oplaadt, bestuurt, op een....

Handig man, ze hebben elektrische kites! En je leert hoe je ze moet opladen!

En:

De lessen vinden ‘s middags plaats om 14.30 uur. Let op: door levensomstandigheden kan dit veranderen.
« vorige volgende »
Ga naar:  


© 2002 - 2024 Kitehigh

Sorry, the copyright must be in the template.
Please notify this forum's administrator that this site is missing the copyright message for SMF so they can rectify the situation. Display of copyright is a legal requirement. For more information on this please visit the Simple Machines website.