voorstellen/ vraagje over onderhoud

Den411

Berichten: 22
Oktober 31, 2012, 00:32:22
edit2Rapporteer  
Hallo kiters

Eerst zou ik me zelf even voorstellen.
Ik ben Dennis 20 jaar en woon in Utrecht, ik heb dit jaar mijn eerste kiteles genomen.dit was gewoon meteen geweldig, en heb dus gelijk besloten nog een les te nemen en daarna gelijk mijn eerste setje te kopen. Dit is geworden een rpm 10m met een onyx boord.
Ik Kite meestal bij de brouwersdam omdat mijn ouders een seizoen plek in Rennese hebben en dit dus perfect uitkomt.

Ik heb eigenlijk vrijwel alle informatie waar ik zelf niet helemaal uit kwam van deze site kunnen vinden.
Maar nu heb ik zelf nog 1 vraag die voor mij niet helemaal duidelijk is.

Ik kan namelijk voorlopig niet meer kiten i.v.m  school, en ik was benieuwd wat jullie doen met de kite als die voor een langere tijd word opgeborgen. Ik ben namelijk erg zuinig en trots op mijn kite en daarom zou ik hem graag zo netjes mogelijk willen opbergen.

Dus spoelen jullie hem gewoon af met water of, is er een of andere zeep voor of is een keertje uitkloppen en zandvrij maken genoeg om hem netjes op te bergen?

Alvast bedankt
Dennis
Marc_87
Moderator

Berichten: 7541
Logs: 0 | 758 uur
Antwoord #1 Oktober 31, 2012, 00:49:40
edit2Rapporteer  
Als je je kite opberg zorg dan dat die altijd helemaal droog is. Dat is het allerbelangrijkste, Helemaal bij Slingshot want de kleuren willen nog wel eens uitlopen en ook het "weer" komt er snel in.

Een keertje het zand eruit kloppen kan geen kwaad als je de kite lang wilt opbergen. Ik zou de kite dan wel gewoon netjes uitvouwen en niet opgevouwen uitkloppen.

Ohwja welkom op het forum en veel plezier in de kitesport. Grin
Morres

Berichten: 9427
Antwoord #2 Oktober 31, 2012, 01:57:29
edit2Rapporteer  
geld bij elke kite met donkere kleuren en zwart/wit dat je altijd droog moet opbergen, vooral nieuwe ites, die 'lekken' nog wat meer.

dus idd: droog en schoon, zeep hoeft niet.
Den411

Berichten: 22
Antwoord #3 November 01, 2012, 13:00:48
edit2Rapporteer  
Oké mooi Smiley dan ga ik dat doen.
Dank je
Eagle-Jan

Berichten: 4582
Logs: 0 | 2 uur
Antwoord #4 November 01, 2012, 13:25:14
edit2Rapporteer  
en ventiel dopjes open laten anders lubbert je ventiel uit
« vorige volgende »
Ga naar:  


© 2002 - 2024 Kitehigh

Sorry, the copyright must be in the template.
Please notify this forum's administrator that this site is missing the copyright message for SMF so they can rectify the situation. Display of copyright is a legal requirement. For more information on this please visit the Simple Machines website.