Aruba - Eerste weken januari, liefhebbers?

DeStudent

Geen avatar

Berichten: 117
November 23, 2012, 16:38:28
edit2Rapporteer  
Hola! Het weer begint hier nu toch echt om te slaan en als echte Hollandse stoere vent vind ik het al enkele weken te koud om het water op te gaan..  loser

Vorig jaar voor het eerst in de winter naar de zon geweest en dat smaakt absoluut naar meer. Komende januari zou ik graag weer een tijdje naar de zon gaan om te genieten van zon, zee, strand en vooral veel wind. Eerste ingeving is Aruba.

Ik ben deze keer alleen en naast dat het ongezellig is, is het ook meteen een slag duurder. Dus ik vroeg me af of er nog wat KHers zijn die interesse hebben.

Ik kan weg vanaf 1 januari en moet de 26e absoluut weer terug zijn. Verder sta ik open voor allerlei variaties  Joepie
Boudewijn

Berichten: 851
Logs: 0 | 257 uur
Antwoord #1 November 23, 2012, 17:46:36
edit2Rapporteer  
Misschien moet je meer over jezelf vertellen, wellicht dat het dan andere personen aanspreekt om samen te gaan Wink
DeStudent

Geen avatar

Berichten: 117
Antwoord #2 November 25, 2012, 20:56:27
edit2Rapporteer  
Kom zeg ti's toch geen Relatieplanet hier? Grin

Anyway, kort dan; 29 jaar, al lang geen student meer maar al enkele jaren aan het werk. Ik heb er zojuist m'n tweede jaar kiten opzitten en heb ook al een paar trapjes gemaakt (Tarifa, El Gouna). Ik kan ondertussen fatsoenlijk goed de lucht inkomen en een paar trucjes uitvoeren maar Youri hoeft voorlopig nog niet bang te worden.

Als ik mag kiezen dan ga ik voor 7bft op t water en een mooi zonnetje met 30 graden op de kant. Eerst beuken en daarna lekker ouwehoeren met een pilsje. In de omgang ben ik makkelijk & ik ben voor de meeste dingen wel te porren (zeker als ze kite gerelateerd zijn). Je zult met mij niet 7 dagen achter elkaar het licht uit doen in de kroeg, wel op het water Wink
Nature

Berichten: 1295
Antwoord #3 November 25, 2012, 21:56:29
edit2Rapporteer  
Dan zit ik in zanzibar (nederland-kitetravel) 
samen met de mannen van kiteactive die toevallig ook in die periode gaan Smiley

Wordt een dolle boel!

DeStudent

Geen avatar

Berichten: 117
Antwoord #4 November 26, 2012, 14:11:24
edit2Rapporteer  
Gezellig, dan zijn we samen. Ik heb zojuist diezelfde reis geboekt Grin
« vorige volgende »
Ga naar:  


© 2002 - 2024 Kitehigh

Sorry, the copyright must be in the template.
Please notify this forum's administrator that this site is missing the copyright message for SMF so they can rectify the situation. Display of copyright is a legal requirement. For more information on this please visit the Simple Machines website.