Naish X2: goede kite?

Wimt

Berichten: 2498
Antwoord #25 Januari 15, 2013, 18:33:40
edit2Rapporteer  
Heb,een,12 m gehad: geen beginnerskite, en ook geen depower. Ook geen low-end: loeizwaar dat kreng.
Niet doen dus.
Frank82

Berichten: 2539
Logs: 0 | 164 uur
Antwoord #26 Januari 15, 2013, 18:40:55
edit2Rapporteer  
Heb,een,12 m gehad: geen beginnerskite, en ook geen depower. Ook geen low-end: loeizwaar dat kreng.
Niet doen dus.

Ik zou het ook niet doen in 2006, laat staan 2013.
Marc_87
Moderator

Berichten: 7541
Logs: 0 | 758 uur
Antwoord #27 Januari 15, 2013, 18:55:28
edit2Rapporteer  
De beste kite...in 2002.
Ik wilde die toen ook wel hebben...

Oude koeien...

Meh dat was toch de Blacktip.
Bluecupra

Berichten: 1010
Antwoord #28 Januari 15, 2013, 21:08:02
edit2Rapporteer  
Heb zelf ook de X2 12 gehad, is wat mij betreft geen beginnerskite. Heeft nauwelijks depower mogelijkheden en is een echte "trekzak" in overpowerde condities. Lift en hangtime zijn wel weer erg goed maar daar heb je als beginner niet zoveel aan
Wimt

Berichten: 2498
Antwoord #29 Januari 15, 2013, 21:11:33
edit2Rapporteer  
Goed geheugen, Marc.

Dat waren nog eens tijden: je kite de lucht in sturen, en dan maar hopen, dat je niet meteen erachteraan de lucht in ging. Toen moest je echt stoer zijn. Het weer, en plotselinge windstoten, bepaalde of je 's avonds het vlees van de hutspot ging aansnijden, of dat de chirurg dat in jouw vlees moest doen  Grin
Evan
Administrator

Berichten: 9651
Logs: 0 | 1481 uur
Antwoord #30 Januari 15, 2013, 21:12:44
edit2Rapporteer  
Tijd voor sterke verhalen Wim, hoe zag de N57 er ook alweer van dichtbij uit?
Wimt

Berichten: 2498
Antwoord #31 Januari 15, 2013, 21:26:34
edit2Rapporteer  
Ik zat erop te wachten: goed geheugen Evan.
Tsja, ik had bijna een kite-rijbewijs nodig, laat ik het zo zeggen: ik kwam van links, c
Van onverhard, dus ik had voorrang moeten geven, maar mijn remmen weigerden. Heb nog wel willen remmen met mijn trapezehaak, de asfaltkrassen zitten er nog in, de bestelauto is toch maar zelf gaan remmen: wist misschien niet meer hoe het zit in de situatie kite/bestelauto.
 
Heb mijn rem 1 seconden later gevonden, in het prikkeldraad.
Was trouwens een Naish arx, 18 m, bij plotseling windkracht 9.
Alleen de LE- oppervlak was al genoeg, om richting Amsterdam te gaan.

Hardnekkige roddel gaat, dat ik aan mijn release had zitten prutsen, gemaakt van een muurroller: klopt, werkte super, maar heb het nooit aangeraakt: ging allemaal te snel (onwijs eng om te zien, zeiden vele getuigen), was ook nog beginner.

Een jaar later, was ik er weer. Een paar wegwerkers waarschuwden mij, dat het toch wel erg hard waaide, en dat er toen een nozum de onderkant van de wolken verkende met zijn kite. Ik durfde hen te zeggen, dat ik die nozum was :-)
Evan
Administrator

Berichten: 9651
Logs: 0 | 1481 uur
Antwoord #32 Januari 15, 2013, 22:07:53
edit2Rapporteer  
Zodan, je schrijfstijl doet me haast dubbel liggen ook gaat het over een bijna-doodervaring. Had ik toch bijna alle details goed onthouden!

Je kunt met recht zeggen dat je het kitesurfequivalent van de spreekwoordelijke "klap van de molenwiek" gehad hebt Wink
Wimt

Berichten: 2498
Antwoord #33 Januari 15, 2013, 23:08:33
edit2Rapporteer  
Omdat ik de kitescene geen goed deed met mijn ongeluk, heb ik bijna moeten onderduiken, en incognito moeten kiten (weet je nog: malle Eppie, met die bochel en haakneus, en dus die kitebag op zijn rug: dat was ik).
Omdat ik graag tegen de gevestigde orde schop, heb ik het nog maar eens overgedaan. Ditmaal, 2 jaar later, mij bijna laten overvaren bij Borssele. Kite is toen naar Engeland gedreven: zoek je een 12m X2; t.e.a.b.  schater

Ben al weer jaren braaf, 4 maanden geleden mijn enkel verstuikt, thats' all folks.

Ik handel overigens in bde's: heb er 3 verbruikt, nog 6 over. Die ga ik in dit leven echt niet allemaal gebruiken, kost veel teveel pijn. Heb,nog wel een 'de' liggen, maar die hou ik voor mijzelf. Wil tenslotte toch echt niet meer loopen op mijn tachtigste YeSS
Ocean-Limbo

Berichten: 2637
Antwoord #34 Januari 15, 2013, 23:45:55
edit2Rapporteer  
@Wim,

ouwe rukker uit mestreech ...... fijn weer eens iets van jou te lezen.. ThumpsUp

gebeurt er eindelijk iets op dit forum ... Shocked

Ik hoop jou wel tegen te komen op het Kitehigh jubileum feest ... Joepie

Is het geen leuk idee om op die dag een soort tentoonstelling op te zetten van al jouw zelfbouwboartdjes, gemodificeerde kites, en andere lumineuze, lachwekkende en levensgevaarlijke uitvindingen van jou ......???
Wimt

Berichten: 2498
Antwoord #35 Januari 16, 2013, 00:26:47
edit2Rapporteer  
Gebruik de zoekfunctie, Limbo: diverse recente topics, kijkt geen hond naar.
Kan dus wel zo'n expo houden, maar dan kan dat bundeltje fantastische uitvindingen po zomaar op de brandstapel komen. Met mij in het midden: heksen worden altijd verbrand, vooral van die revolutionaire.

Al heeft iemand mij wel verteld, dat, als ik mij daar aanmeld, op dat 10-jaarsfestijn, dat festijn in de verdrukking komt. Men gaat het dan het festijn herdopen als het Wimt-festijn, met mij als heksverbranding als hoogtepunt, dat wel.

Toch fijn dat je me hebt gemist. Ik jou ook: die oranje broek van jou, was voor mij een baken, waarop ik mij dan kon orienteren, want je verplaatst je bijna niet, een soort baken dus. Had die oranje broek, en dat is een beetje ziek van mij, wel in de fik willen steken: heb je een soort vuurtoren. Heb je me ooit niet zien kiten met een buis op mijn schouder? Dat was geen bazouka, maar zo'n vuurkanon, van de 2de oorlog nog. Ik had zelfs een plas dieselolie bij me, om er zeker van te zijn dat die eeuwige niet-modische broek (puur door tijdsverloop:alles wat je langer draagt dan 10 jaar, is automatisch niet meer leuk om te zien), van je reet zou branden.
Ik had zelfs overlegd met jouw vrouw en kinderen, en zelfs ook zij waren het ermee eens, als ik brandzalf meenam voor je billen, als ik die gvd-broek maar liet branden. Het had zelfs de conceptie in de weg gestaan, dus je had jouw jongste kind bijna moeten ontberen, omdat die oranje broek geen gulp heeft (en je hem niet uit wil doen).
Zelfs de moslims hebben er een Fatwa op uitgeroepen, en Beatrix gaat je pijpen (als je 'm uitdoet dus). Het ejaculaat; de paus biedt zijn kepeltje aan om hem daarmee te laten vullen, nogmaals: voor de goede zaak. Armstrong zei: ' a little step for man, but a viant leap for mankind'. Maar dat zei ie niet: ' als Louk zijn broek niet uitdoet, blijf ik hier'.

Mijn eerstvolgensde uitvinding is: de Louk-oranje-broek-uittrekapparaat, oplage: 1.
Maar voor de zekerheid 2 van die apparaten, want het zou mij niks verbazen, dat je er 2 overmekaar draagt.

God, wat haat ik die broek van jou. Bij sm zet ik mijn tepels aan de haken, maar mijn nieuwste fetish is, als jij die broek uitdoet, om mijn tokus wikkelt, en mij daarmee aan het plafond spijkert: de witte regen blijft dan niet uit.

Effe ruste...
Peer

Berichten: 1037
Logs: 0 | 60 uur
Antwoord #36 Januari 16, 2013, 00:34:42
edit2Rapporteer  
@limbobandit: Als jullie dat allemaal mee krijgen vanuit limburg in slechts twee auto's doen!!...  briljant plan..

Ik keek trouwens net Joris Linsen Showroom. Ze deden een oproep voor nieuwe mensen voor in de showroom. Moest aan Wimt denken.. Ik ga trouwens zijn pinda wel nabouwen.
EddyC

Geen avatar

Berichten: 1073
Logs: 0 | 4 uur
Antwoord #37 Januari 16, 2013, 00:39:33
edit2Rapporteer  
Wipika AMP en Naish X2 voor de echte mannen !
Nu zijn we allemaal watjes met onze SLE's en Bow kites.
Ocean-Limbo

Berichten: 2637
Antwoord #38 Januari 16, 2013, 00:41:46
edit2Rapporteer  
@Wimt,

hallo maastrichtse Fries ...... kun je nagaan hoelang je mij al niet meer gezien hebt .... vaar al een jaar in een zwart-groen geruite broek in combinatie met een fluoriserend groene shirt....... Shocked

Dat had je toch moeten zien ... twee weken voor kerstmis ....op Kessenich .......toen jij 7bf te veel vond voor jouw gemodificeerde 7m .... en ik al 2 uur was aan het raggen en beuken ..... Grin
Wimt

Berichten: 2498
Antwoord #39 Januari 16, 2013, 00:51:51
edit2Rapporteer  
Oftewel: hoe een serieuze dame een wanhopig eerlijk advies over veiligheid vraagt, en ik weer haar hele topic vern..k.

Heb Joris zelf gevraagd: je kunt de zaken maar beter voor zijn, komt er toch een keer van. En ja hoor: ik krijg voorrang op een olifant etende lesbienne, een clown met ook zo'n neusje op zijn bips, en een Rutte-look-a-like, met bochel, want dat heeft Rutte ook, zei ie.

Krijg ik allemaal voorrang op. Met een half uur verlenging. Ivm met die pi.jp-scene, vraagt ie ook de medewerking van Beatrix, en dat doet ze. De paus stuurt alleen zijn keppeltje op, heeft verder geen tijd. Robbie (Naish), komt verklaren, dat ie alle uitvindingen van mij heeft gejat, en een hele bende kitechicks gaan bekennen, dat ze allang hadden willen pi.jpen, maar dat ze dat op het festijn komen goedmaken, en als ik geen druppel meer heb, ze nog steeds geen schrale lippen hebben, en hun buik niet vol, dan doen zij zich tegoed aan de omstanders, zeiden ze met een vette knipoog. Zijn er een stuk of 30, en over stukken gesproken: komen dus: naar dat feest, en daar nog een keer komen... schater

Ohh, ik lees nu, dat je opeens WEL modisch bent, heb ik gvd dit allemaal voor niks zitten typen. Ja, ik had het niet gezien: Pavlov-effect. Ik zie een Louk, en ik zie alleen een oranje broek. Niet te vaak veranderen van broekkleur graag, want anders ga ik straks iedereen flamberen.
Meestal vind ik die texten op die T-shirts een beetje niet-lol, maar had dan de text gebruikt: dit is niet mijn oranje broek. Andere mensen zullen erom lachen, lijkt een volledig onlogische text, maar in mijn geval is dit voor jou flamberend-reddend. Echt, moet je doen Louk, want vanaf 10 m ben ik al trefzeker met mijn vlammenwerper. Ik zou het voor de zekerheid ook in je kite zetten.

Eddy-c: echte mannen, zo met een niet-depower X2: man, ik was bijna ontmand, toen ik die paal met afrasteringsdraad op mijn gespreidde benen zag afkomen.

Joris belde mij net, of er ook ruimte was voor een ge.le scene, om het verhaal compleet te maken. Nou, simpel he, dat wordt die 10, jaaar KH-party natuurlijk. Wel je kruis van tevoren wassen, want de camera zit er bovenop, dus als die pi.jpende kitechicks vieze bekken trekken, geeft dat jou de garantie, dat je dat pi.jpen voortaan zelf moet doen.

Kreeg net weer een telefoontje: iemand in paniek. Hoe hij ook schrobt, hij blijft stinken, of ie alvast een door mij uit te vimdem pi.jpapp. kan bestellen.
« vorige volgende »
Ga naar:  


© 2002 - 2024 Kitehigh

Sorry, the copyright must be in the template.
Please notify this forum's administrator that this site is missing the copyright message for SMF so they can rectify the situation. Display of copyright is a legal requirement. For more information on this please visit the Simple Machines website.