nieuwe kite kopen

Cédric.

Geen avatar

Berichten: 16
Augustus 27, 2013, 14:20:42
edit2Rapporteer  
Hallo,

ik ben een paar jaar geleden begonnen met kiten. Toen heb ik een best kahoona v3 van 9.5m² gekocht.
Ondertussen ben ik 20 en weeg ik 75 kilo en denk ik dat die kite iets te klein is voor mijn gewicht vermits ik deze zomer vaak te weinig wind had. Nu denk ik om een tweedehands kite van 12 te kopen maar weet ik niet juist welke richting ik uit moet. Ik kan nu kleine sprongen maken, moet ik dan nog bij beginnerskites zoeken en welke kites raden jullie aan.
Nature

Berichten: 1295
Antwoord #1 Augustus 27, 2013, 14:39:26
edit2Rapporteer  
De vraag die jij eigenlijk aan jezelf moet stellen is wat verwacht ik van een kite en welke kant (Freeride / Freestyle / Wave) wil ik op.

Of ben je nog altijd beginner Wink  Dan lekker een kahoonatje erbij?
Cédric.

Geen avatar

Berichten: 16
Antwoord #2 Augustus 27, 2013, 14:45:47
edit2Rapporteer  
ik ben geen volledige beginner meer, maar ik kan ook nog geen tricks ofzo enkel wat sprongetjes. Ik wil vooral grotere jumps beginnen oefenen en dan wat freestyle tricks.
HaPe
Moderator

Berichten: 2655
Logs: 0 | 273 uur
Antwoord #3 Augustus 27, 2013, 16:05:15
edit2Rapporteer  
Hoog gaan kan met elke kite, als je maar richting zn high end gaat.
Hoe lang verwacht je dat je nog nodig hebt voordat je aan freestyle tricks begint ?
Als dit nog een paar jaar duurt, kan je er nu nog een kahoona bijkopen, en tegen de tijd dat je gaat freestylen je kites vervangen voor een paar freestylekites.

Beste blijft testen, en ik zou dan naar de wat rustigere freestylekites kijken.
oa. Ozone Catalyst, Cabrinha Switchblade, Best TS, enz.
Sprongen gaan dan vrij makkelijk, en ze zijn ook prima om mee te beginnen met uithaken.
« vorige volgende »
Ga naar:  


© 2002 - 2024 Kitehigh

Sorry, the copyright must be in the template.
Please notify this forum's administrator that this site is missing the copyright message for SMF so they can rectify the situation. Display of copyright is a legal requirement. For more information on this please visit the Simple Machines website.