[10 Jaar] Carpool & Bungalow topic

Ed.

Berichten: 2732
Logs: 0 | 165 uur
Maart 19, 2013, 14:54:11
edit2Rapporteer  
Hier kan iedereen afspreken voor de carpool / overnachting!

Om jullie vast een beetje op weg te helpen, www.klepperstee.nl en Het Toppershoedje zijn een goede plek om te beginnen, deze zitten allebei recht achter het strand!
So_Surreal

Berichten: 945
Logs: 0 | 14 uur
Antwoord #1 Maart 19, 2013, 15:32:17
edit2Rapporteer  
Toppie Smiley

Wilde eigenlijk met mijn vriendin een bungalow huren van vrijdag t/m zondag, maar zij is niet vrij dat weekend.
Ook lastig om vrij te vragen als het evenement ook nog niet eens zeker weten doorgaat in verband met de wind.

Ik bied me aan om te carpoolen (vanuit Noord-Holland) en eventueel een bungalow te delen.
Ik heb maar een klein autotje dus kan maar een beetje gear en 1 persoon meenemen.
Maar misschien komen er andere mensen uit Noord-Holland en kunnen we benzine + bungalow kosten splitten.
Ed.

Berichten: 2732
Logs: 0 | 165 uur
Antwoord #2 Maart 19, 2013, 18:52:28
edit2Rapporteer  
De facebook pagina is ook nog een goede plek om af te spreken, nodig ook gelijk je vriendlijst uit voor het evenement Wink

https://www.facebook.com/events/578597588826349/
« vorige volgende »
Ga naar:  


© 2002 - 2024 Kitehigh

Sorry, the copyright must be in the template.
Please notify this forum's administrator that this site is missing the copyright message for SMF so they can rectify the situation. Display of copyright is a legal requirement. For more information on this please visit the Simple Machines website.