Vakantie augustus

Irisdb

Geen avatar

Berichten: 4
April 15, 2013, 12:18:14
edit2Rapporteer  
Ik heb eind augustus een maandje uitgetrokken om ergens lekker te kunnen kiten. Veel vrienden van mij zijn in het buitenland op het moment maar ze hebben geen idee hoe de surf mogelijkheden daar zijn. Misschien hebben jullie goeie ervaringen met een van deze plekken?

Ik kan kiezen uit: Casablanca in Marokko, Valencia in Spanje, en kos (eiland griekenland). Dus: iemand ervaring?
Nature

Berichten: 1295
Antwoord #1 April 15, 2013, 13:01:14
edit2Rapporteer  
Kos!

De rest is allemaal net niks
Irisdb

Geen avatar

Berichten: 4
Antwoord #2 April 15, 2013, 13:40:23
edit2Rapporteer  
Nee? Ik ben wel fan van Griekenland dus zou helemaal niet onprettig zijn. Weet je nog wat meer over de stranden enzo daar?
berttt

Berichten: 307
Antwoord #3 April 15, 2013, 16:11:10
edit2Rapporteer  
Nee? Ik ben wel fan van Griekenland dus zou helemaal niet onprettig zijn. Weet je nog wat meer over de stranden enzo daar?

Oftewel zit je aan de westkant Kefalos ( weinig toerisme) goede spot oftewel bij kos stad heb je ook een paar strandjes. Maar kos is klein genoeg om eender waar te zitten en dan met een auto of quad naar je spot te rijden. je Rijdt van West naar Oost in nog geen uurtje Smiley
Karst71

Berichten: 170
Antwoord #4 April 15, 2013, 17:11:40
edit2Rapporteer  
Terschelling!
Nature

Berichten: 1295
Antwoord #5 April 15, 2013, 19:29:18
edit2Rapporteer  
mijn favoriete website wat kitespots betreft in t buitenland www.need2kite.com
Irisdb

Geen avatar

Berichten: 4
Antwoord #6 April 17, 2013, 09:35:31
edit2Rapporteer  
Ja Kos klinkt inderdaad steeds meer als een goede keuze. Ik zag op www.need2kite.com die jullie stuurde ook iets over Mexico, la Ventana. Heb daar super veel over gehoord dus dat lijkt me ook wel een bezoekje waard. Misschien een idee voor volgend jaar....


-----------------------------------------------------------------------
Live for sports in style
« vorige volgende »
Ga naar:  


© 2002 - 2024 Kitehigh

Sorry, the copyright must be in the template.
Please notify this forum's administrator that this site is missing the copyright message for SMF so they can rectify the situation. Display of copyright is a legal requirement. For more information on this please visit the Simple Machines website.