Lift aangeboden :), Zwolle ( en omgeving)

grover

Berichten: 30
Mei 18, 2013, 14:30:59
edit2Rapporteer  
Beste kite vrienden,

Net in het bezit van een leuk auto'tje en nu dan echt klaar voor het seizoen Smiley. Heb gewoon een kantoorbaan dus zal voornamelijk in het weekend gaan kiten en dan waarschijnlijk strand horst / workum / mirns maar ook zeeland en de Nederlandse kust is een optie ( waar het maar waait Smiley ). 

Als ik naar helemaal naar zeeland ( oostvoorne / brouwersdam enz ) rij dan zal ik wel vaak blijven pitten in een tentje denk ik aangezien ik denk ik geen zin meer heb om terug te rijden en ik dan de volgende dag ook nog even wil varen  Grin.

oww ben Joost, 29 en kom dus uit Zwolle.

mocht je dus een keer willen mee rijden in de toekomst stuur dan even een PM dan voegen we elkaar even toe aan Facebook.

Niveau: Ben zeker niet goed, kan gewoon lekker varen op zowel vlak als in de golven ( met dank aan nederland-kitetravel en de trip naar Tarifa  Joepie ), redt mezelf dus prima. ben nu bezig met transistions en leren goed te springen.
Beginner of niet, maakt mij niet uit, ben zeker niet de beroerdste om te helpen of iets.

Heel verhaal, maar lijkt het je wat dan hoor ik het wel.

Groetjes Joost
Marc_87
Moderator

Berichten: 7541
Logs: 0 | 758 uur
Antwoord #1 Mei 18, 2013, 15:06:38
edit2Rapporteer  
Welkom op het forum Joost! Ik zou ook even de andere trefpunt topics in de gaten houden. Veel plezier met deze mooie verslaving. Grin
« vorige volgende »
Ga naar:  


© 2002 - 2024 Kitehigh

Sorry, the copyright must be in the template.
Please notify this forum's administrator that this site is missing the copyright message for SMF so they can rectify the situation. Display of copyright is a legal requirement. For more information on this please visit the Simple Machines website.