Kitebeach in gevaar?

Evan
Administrator

Berichten: 9651
Logs: 0 | 1481 uur
Mei 30, 2013, 20:46:44
edit2Rapporteer  
Iemand van het vasteland was het niet eens met het jarenlange gebruik van een klein stukje strand op kitebeach om aan land te komen en maakt er vervolgens zijn levensmissie van om via oude vergeten wetten van voor het ontstaan van het kitesurfen zijn gelijk te krijgen.

Als je niks te doen hebt kun je hier alles volgen, ze zijn daar nog lang niet uitgevochten en hopelijk heeft het geen nare gevolgen voor de locals daar:
http://www.kiteforum.com/viewtopic.php?f=1&t=2380480
Michiel.
Moderator

Berichten: 15917
Logs: 0 | 308 uur
Antwoord #1 Mei 31, 2013, 08:28:26
edit2Rapporteer  
Met deze quote zijn ze mijn sympathie al helemaal kwijt:

Citaat
But kitesurfers, or kiters, say that this "swim zone" is the only spot on the beach that they can safely launch and land when there are offshore winds.

Daar gaan kiten met aflandige wind Huh

Verder is het een heel klein strandje, waarbij self landing erg makkelijk is vanwege de bomen bovenwinds.
Launchen is erg lastig, dat is op diverse video's goed te zien.

Tja, welkom in de V.S.!
Land of the free...niet echt.
Sinds ik daar jaren geleden gewerkt heb en diverse spots heb bezocht ben ik tot de conclusie gekomen dat wij het hier nog zo slecht niet hebben m.b.t. gemeentes met allerlei regeltjes.

Ik geef die familie een grote kans dat ze dit gaan winnen helaas...
« vorige volgende »
Ga naar:  


© 2002 - 2024 Kitehigh

Sorry, the copyright must be in the template.
Please notify this forum's administrator that this site is missing the copyright message for SMF so they can rectify the situation. Display of copyright is a legal requirement. For more information on this please visit the Simple Machines website.