Kites opbergen op de camping (hete auto)

Wil

Berichten: 70
Juni 17, 2013, 20:40:18
edit2Rapporteer  
Vroeg mij af of iemand goede tips heeft voor het opbergen van mijn kites op vakantie(camping)

Heb gelezen dat de lijm loslaat bij de valves wanneer de kites in een verhitte auto liggen.
Kan het kwaad als ik een boardbag meeneem en hierin mijn kites opberg (wel in de auto). Of worden de kites dan nog veel te heet.

Ben benieuwd hoe andere dit aanpakken, namelijk geen zin in lekke kites! ThumpDown
Eddie

Berichten: 14
Antwoord #1 Juni 17, 2013, 21:08:35
edit2Rapporteer  
Goede vraag! Eerlijk gezegd nooit over nagedacht, maar ik ben wel erg geïnteresseerd in het antwoord. Hoe warm wordt het ongeveer als een auto een flinke tijd in de felle zon staat?

Verschilt het ook nog per auto? Ik heb het idee dat mijn gele kever (met alle opties zoals roestgaten en versleten deurrubbers) misschien wat minder warm wordt dan een donkere auto, of zie ik dit helemaal verkeerd?
feddomw
Gast
Antwoord #2 Juni 17, 2013, 21:11:06
edit2Rapporteer  
Goede vraag! Eerlijk gezegd nooit over nagedacht, maar ik ben wel erg geïnteresseerd in het antwoord. Hoe warm wordt het ongeveer als een auto een flinke tijd in de felle zon staat?

Verschilt het ook nog per auto? Ik heb het idee dat mijn gele kever (met alle opties zoals roestgaten en versleten deurrubbers) misschien wat minder warm wordt dan een donkere auto, of zie ik dit helemaal verkeerd?

Dat zie je verkeerd. Of het 46 of 52 graden wordt maakt niet heel veel uit. Auto wordt echt debiel warm in de volle zon.
mvbtje

Geen avatar

Berichten: 1175
Antwoord #3 Juni 17, 2013, 21:17:15
edit2Rapporteer  
Misschien zoiets? Auto en tent wordt het beide gloeiend heet in. Tenminste is mijn ervaring.
http://www.blokker.nl/webapp/wcs/stores/servlet/ProductDetails?storeId=10001&langId=-104&catalogId=10002&categoryId=74607&productId=21471

Hier kan een vouwkrat in dus waarschijlijk ook wel een kite.
En misschien wekt het ook wel als een anti diefstal. Men zal denken dat er eten en drinken in zal zitten  Grin
Evan
Administrator

Berichten: 9651
Logs: 0 | 1481 uur
Antwoord #4 Juni 17, 2013, 21:22:51
edit2Rapporteer  
Vroeger hadden bepaalde merken er veel last van ja, dat zou tegenwoordig minder moeten zijn maar voorzichtigheid kan nooit kwaad natuurlijk.
« vorige volgende »
Ga naar:  


© 2002 - 2024 Kitehigh

Sorry, the copyright must be in the template.
Please notify this forum's administrator that this site is missing the copyright message for SMF so they can rectify the situation. Display of copyright is a legal requirement. For more information on this please visit the Simple Machines website.