10 jarig bestaan Kitehigh!

DM2008

Berichten: 913
Antwoord #50 Juni 15, 2013, 20:28:36
edit2Rapporteer  
Hij vroeg nog aan me, nadat ik z'n testboard bijna 4 uur had gepijnigd: 'Zo, jij bent klaar om'm aan te schaffen?'

Met pijn en moeite kon ik zeggen dat ik nog hoopte m'n eigen boardje terug te vinden, maar de Trax 2013 was wel erg, erg lekker om te varen. Kon bij elke vlaag m'n rail houden, over chop voelde'ie echt waanzinnig smooth, boost en pop was lekker en upwind als een malle.


Als ik m'n Trax 2011 echt niet terugkrijg....


O ja Wink , rest van de dag: chapeau voor het KH-team, organisatie was prima! Hopelijk hoeven we volgend jaar niet zo ver te lopen en kunnen we gewoon voor C-side bij HOOOG water varen, maar geweldig verder! Goeie opkomst van de importeurs, was mooi geweest als er nog meer mensen zouden zijn maar ja, hoeveel 6-8 meter testkites zijn er...

robbertvandermeer

Berichten: 245
Antwoord #51 Juni 15, 2013, 20:32:46
edit2Rapporteer  
Bedankt voor de mooie dag, zon en een bak wind... heerlijk!
The O

Berichten: 1931
Logs: 0 | 68 uur
Antwoord #52 Juni 15, 2013, 21:18:09
edit2Rapporteer  
Na een bak met regen was het een mooi blauwe lucht en veel wind de rest van de dag.

Ik heb super veel bekenden gezien en natuurlijk trots op mijn kite maten die meededen aan de wedstrijd en waar sommige in de halve finale en finales zaten.

Iedereen deed natuurlijk super zijn best.

Ook voor de mensen die niet meededen aan de wedstrijd was er genoeg te testen .
Ook de BBQ zag er goed uit maar deze moest ik overslaan.

Er hing de hele dag een goede sfeer, het zou een kort dagje worden voor mij maar is een  lange geslaagde dag geworden.

ik maar een paar foto's gemaakt.
https://picasaweb.google.com/108114858945961239923/Kitehigh10Jaar15Juni2013?authuser=0&authkey=Gv1sRgCOvYlpO7rKHtVw&feat=directlink
Fly like hell

Berichten: 842
Logs: 0 | 33 uur
Antwoord #53 Juni 15, 2013, 22:33:19
edit2Rapporteer  
Huh, op de foto's zie ik wel heel weinig mensen. Was het niet druk???
Tim_GTS5

Berichten: 2818
Antwoord #54 Juni 15, 2013, 23:50:12
edit2Rapporteer  
Goed georganiseerd event was het topperrr Grin , Ed Evan Marc en all the rest thanks !

Benieuwd naar de foto's en filmpjes !
The O

Berichten: 1931
Logs: 0 | 68 uur
Antwoord #55 Juni 15, 2013, 23:56:07
edit2Rapporteer  
Huh, op de foto's zie ik wel heel weinig mensen. Was het niet druk???
Dit was voor dat alles begon.
En een paar foto's aan het einde maar toen waren veel mensen al aan het bunkeren.
alexander1965

Berichten: 142
Logs: 0 | 4 uur
Antwoord #56 Juni 16, 2013, 18:21:30
edit2Rapporteer  
Bedankt voor de geweldige dag? Kwam precies na de regenbui aan. De eerste kites werden opgepompt.

Verder was een stralende dag met veel wind. Begonnen met het testen van de ozones met mijn maatje om 11 uur. Lekker rustig op het water met ongeveer 7 man. Dus ook de 7 en 8 gepakt. Ze reden super en ook de bordjes zijn goed getest. Wel even wennen in het begin met het (de)powersysteem. Even ern handigheidje.
Welveel vlagen.

In de middag nog een 6je getest daar een 8 voor mij niet te houden was. Reageert weer een stukje sneller met deze wind. Golven ook aardig hoog maar was goed te doen.

Jammer dat ik niet kon blijven voor de bbq maar het was een zeer geslaagde dag. Ik bedank alle jongens van kitehigh die deze dag hebben georganiseerd en de importeurs die zijn komen opdagen.

Ps: ga me toch maar aanmelden als lid van de knv voor de 35 euro per jaar. Zeker gezien het goede werkvan hen alle en de basis wa-verzekering. Zij zorgen mede voor het behoudt en open stellen van kitespots. Ga zo door.
Marc_87
Moderator

Berichten: 7541
Logs: 0 | 758 uur
Antwoord #57 Juni 16, 2013, 18:31:34
edit2Rapporteer  
Helemaal top om te horen allemaal.  ThumpsUp

Voorproefje voor de film, Ed gaat vast nog iets meesterlijks in elkaar zetten:


http://www.youtube.com/watch?v=m0UigP8bAzs&feature=youtu.be


Hier alvast een paar foto's van mijn camera, de meeste gemaakt door Ronald, nog bedankt!
rich@rd

Berichten: 424
Antwoord #58 Juni 16, 2013, 18:44:26
edit2Rapporteer  
Wahawaha wat een actie!!!
Parkie

Berichten: 1640
Logs: 0 | 12 uur
Antwoord #59 Juni 17, 2013, 16:29:12
edit2Rapporteer  
Mooi event, en het was jullie echt wel gegund met deze weersomstandigheden.
Ben s'morgens even gaan kijken, en een paar KH kopstukken "ge-meet en greet"
Zag er goed uit allemaal, lag genoeg test materiaal bij elkaar, en een gezellige tent de C-side.

Ben toen zelf alleen een paar parkeerplaatsen verder de golven in gedoken.
Moest helaas op tijd weer naar huis, anders was ik nog wel even langs gekomen voor de BBQ

Op naar de 15 !!

Of hebben jullie de smaak te pakken, en wordt het een jaarlijks event Wink
Teigetje

Berichten: 5663
Logs: 0 | 765 uur
Antwoord #60 Juni 17, 2013, 17:48:09
edit2Rapporteer  
Mannen bedankt voor een prima geregeld evenement een prachtige zonnige en bovenal winderige dag. Had van mij eerlijk gezegd wel iets minder gemogen maar als jullie dat ook konden regelen dan zouden jullie hierboven op een wolk zitten  Grin
2cool

Berichten: 79
Antwoord #61 Juni 18, 2013, 20:16:34
edit2Rapporteer  
Ik sluit me aan bij de tijger, was top!
« vorige volgende »
Ga naar:  


© 2002 - 2024 Kitehigh

Sorry, the copyright must be in the template.
Please notify this forum's administrator that this site is missing the copyright message for SMF so they can rectify the situation. Display of copyright is a legal requirement. For more information on this please visit the Simple Machines website.