"gevorderde" kitesurfles... waar?

tharealmb

Berichten: 143
Logs: 0 | 28 uur
Juni 13, 2013, 12:11:21
edit2Rapporteer  
Hallo Allen!

Vorig jaar zijn mijn vriendin en ik begonnen met kiten, en hebben het virus wel te pakken. We hebben IKO level 1 en 2. Ik kan al wat varen, en mijn vriendin kon tijdens haar laatste les een klein stukje varen maar niet heel ver. we hebben 2 kites (11m Gaastra hatch en een Gaastra Jekyll 8m)

Nu hebben we van mijn lieve ouders een gevorderde kitesurfles kado gekregen. Mijn vraag is alleen: iemand ervaring waar je dit het beste kan doen? we kiten altijd (nou ja altijd... zo vaak nog niet gedaan maar toch) op het ijsselmeer. Het liefst hebben we een rustige leraar. onze instructeur was een beetje een "kijk mij eens" type, wat niet echt lekker ligt bij mijn vriendin.

Dus het liefst een wat ouder iemand. rondom het ijsselmeer (mirns/workum en dergelijke).

ik weet dat dit een wat lastige vraag is ivm meningen, financiele belangen maar denk vraag het toch even.
SanderH

Berichten: 135
Antwoord #1 Juni 13, 2013, 16:37:04
edit2Rapporteer  
Ik weet niet waar je les hebt gehad verder maar als je even contact opneemt met het email adres of telefoon nummer van de onderstaande link en de situatie uitlegt komt het wel goed! Wink
( als je wil natuurlijk haha Wink )
http://kitesurfles.net/contact/
Morres

Berichten: 9427
Antwoord #2 Juni 14, 2013, 23:53:01
edit2Rapporteer  
ff antix en lesje van Klaas vragen? Ex NL kampioen en en rustige dude.
KiteOngoing

Berichten: 307
Antwoord #3 Juni 15, 2013, 09:33:14
edit2Rapporteer  
Gewoon even met Klaas Einte Adema van Antixsport gaan bellen. Mirns en Workum. Alhoewel met Koen van Bolhuis kom je ook een heel eind.
meccaloha

Berichten: 219
Logs: 0 | 4 uur
Antwoord #4 Juni 15, 2013, 10:07:27
edit2Rapporteer  

http://youtu.be/hnXABous9Z4



Meer dan een heel eind....
tharealmb

Berichten: 143
Logs: 0 | 28 uur
Antwoord #5 Juni 17, 2013, 09:54:44
edit2Rapporteer  
Bedankt voor alle reacties. Heb gister samen met mijn vriendin de prive-kiteles gehad. Was wel weer even goed! zeker omdat onze vorige cursus eindigde in augustus, dus we te weinig konden oefenen. we zijn weer helemaal enthousiast! alleen jammer dat de wind het vandaag laat afweten.
« vorige volgende »
Ga naar:  


© 2002 - 2024 Kitehigh

Sorry, the copyright must be in the template.
Please notify this forum's administrator that this site is missing the copyright message for SMF so they can rectify the situation. Display of copyright is a legal requirement. For more information on this please visit the Simple Machines website.